Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~

• RDB
  • RDB
Siterer blackrogue:
last order er en små film (den er laget av square enix ) (lissensert i hvertfall)

Lagt til 2006-12-18 10:55:
den handler om det som kjedde før final fantasy VII

Lagt til 2006-12-18 11:00:
Last Order

Zack with Cloud in Final Fantasy VII: Last Order.Zack and Cloud are retrieved by Shin-Ra forces and kept in custody. They are subjected against their will to biological experimentation involving genetic material from Jenova, under the supervision of Professor Hojo. Eventually, Zack broke out and literally drags Cloud with him during their escape. Zack gives Cloud some of his clothes and gets them transport to Midgar. During this time, Cloud is weak, groggy and somewhat delirious, as he had reacted more strongly to the experiments than Zack did, though he was unknowningly driven by the Reunion. However, Zack talks continuously to the unresponsive Cloud about his life and his plans to become a mercenary in Midgar, get rich and be with his girlfriend, though he never revealed her name. When they finally arrive outside of Midgar, the Shin-Ra security force that have been searching for them finally catch up. They try to detain the escaped prisoners, but Zack fights back to defend both Cloud and himself. The Shin-Ra troops, armed with machine guns, shoot Zack to death and leave Cloud for dead after seeing his vegetative state. However, Cloud manages to recover. The combined weight of all this trauma finally makes him snap, and he adopts Zack's persona, combining it with his own. He believes that he was successful in joining SOLDIER, and that he fulfilled Zack's role in the fateful mission to Nibelheim. Cloud took Zack's buster sword and continues on to Midgar. Upon his arrival, Cloud seeks work as a mercenary, just as Zack said he intended to do. This is where Final Fantasy VII begins.

hvor kan jeg finne den filmen?
  • 0
hm,, last den ned,, har prøvd å få den orginal men det var enklere sagt en gjordt.. den er ikke større en 200mb heller så burde gå fort.
Bygones
  • 0
Den skal visst ha fulgt med på Advent Children DVDen i USA
Men jeg vet ikke hvordan det er med den versjonen som er sluppet her
Hvem bad deg lese dette?:P
  • 0
FFIX er min absolutte favoritt. Det var også det første FF'et mitt(nå har jeg FFVII, FFVIII, FFIX, FFX,FFX-2 og KH) Jeg føler FFIX har den dypeste historien, beste characterene og ellers er bra! Freya er best!!!
FFVII:AC er jo råbra da! Beste CG film evar! Har sett den 62 ganger hittil, så den ca 40 ganger de første månedene etter release. Gleder meg kjempemasse til FFXIII Versus
Lord Hood: Master Chief. Can you explain what you are doing on that ship? MC: Sir, creating a pointless cliffhanger that will result in millions buying Halo3 upon it's release!
  • 0
Ikke noe piracy på forumet, takk. ~D-devil
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer kaarmo87:
For de sol leter etter FF:Last Order kan dere laste den på www.****.com

det var et par, kan du si meg hvilken jeg burde laste ned? (bare gi meg link)
  • 0
Rundet final fantasy 7: Dirge of cerberus i går.
litt lite final fantasy følelse i starten syns jeg, men fikk den tilbake når de gode gamle figurene kom tilbake.
It's by doing whatever that you become whoever!
  • 0
Final Fantasy er konge, men den filmen advent children var en sær sak. Typisk japanere å lage noe sånt...
  • 0
Siterer A link to the cast:
Final Fantasy er konge, men den filmen advent children var en sær sak. Typisk japanere å lage noe sånt...

men den var jo bra da, masse FF7 stuff og bra action
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Som tidligere nevnt likte jeg ikke FF7 særlig, dermed var Advent children ikke noe for meg. Litt kule slosskamper men ellers ikke noe særlig
  • 0
har aldri prøvd noen av de
  • 0
Vær så snill, ikke kom frem med piracy sider. Prøv heller youtube eller lignende for å finne Last Order, der har jeg funnet den.
  • 0
Liker en Final Fantasy er det bare å droppe Playstation og skaffe seg en 360, FFXI er all FFen en trenger
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
jeg såg last order på youtube.com så det er bære å se den der,, var kul
Bygones
  • 0
Siterer Eldgrim:
Liker en Final Fantasy er det bare å droppe Playstation og skaffe seg en 360, FFXI er all FFen en trenger

Yeah, riiiight

Siterer blackrogue:

Ah, nice er den lang eller?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer blackrogue:

jeg også så den nettopp. Den var ganske kul selv om jeg ikke fikk vite noe jeg ikke visste allerede.

Siterer Night_blade:
Ah, nice er den lang eller?

varer i rundt 25 minutter, men det er ganske passelig. også lett å finne.

Siterer Eldgrim:

Nå tuller du vel? det har kommet ETT Final fantasy spill til xbox 360, og det er langt fra like godt som de andre spillene. i tillegg er det en annen opplevelse en de andre spillene. XI=mmo, alle de andre er RPG.
(rekner ikke med DoC og lignende)

forresten så er det ikke planlagt flere FF-spill til 360. det er 4 stykker som er blitt bekreftet, og alle utenom ett av dem (Nintendo DS) kommer til sony sine platformer.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Eldgrim:

Nå tuller du vel? det har kommet ETT Final fantasy spill til xbox 360, og det er langt fra like godt som de andre spillene. i tillegg er det en annen opplevelse en de andre spillene. XI=mmo, alle de andre er RPG.
(rekner ikke med DoC og lignende)

forresten så er det ikke planlagt flere FF-spill til 360. det er 4 stykker som er blitt bekreftet, og alle utenom ett av dem (Nintendo DS) kommer til sony sine platformer.

You said it RDB!
Keep it that way Square Enix! Sony plattformene er good
Men greit at noen FF spill kommer på Nintendo sine også...
Skal jo skaffe meg Wii og DS snart

Noen som har har prøvd Crystal Chronicles til Gamecube? Er det noe bra?
Har hørt den er litt "andeledes" enn de andre spilla
Det skal jo komme nye i den "serien" snart så...
  • 0
8 var elendig og burde aldrig ha fått lov til å bære navnet Final fantasy

Det blir som å kalle en Fiat Punto for Fiat 911 eller noe

I FF 10 fjerna de verdenskartet....det var veldig trist.....men 10ern var spennende men ikke som de gode gamle som 5,6,7 og 9......herav sistnevnte er det beste jeg har spillt......musikken er heeeelt strålende......Nobuo uematsu er kansje nøkkelen til suksessen...historien hadde aldrig blitt så varm, følelsesfull, trist, "får lyst til å denge noen bosser" og tenkende uten den brilliant passende musikken, men historien er så vellskreven.......Historien på FF 7 er så dyp att du ikke kan se bunnen, og må tenke ut noen svar selv...eller vente til resten av spillene rundt det blir ferdige......Historien i FF9 er den som får meg i mest spillhumør, den er ikke så dyp og tenkende som i 7ern, men bare helt extremt vellskrivd å fått fram på en brilliant måte under spillet......9ern ble bare bedre og bedre...og hvordan hver av personen oppfører seg ender så EXTREMT bra på slutten av CD3!!!! Masse gåsehud

Lagt til 2007-01-06 12:55:
De som aldrig har prøvd noe Final Fantasy spill.....skaff dere soundtracken fra Final Fantasy 9....skal vedde på att du blir hekta bare du hører musikken
  • 0
Siterer Night_blade:
Noen som har har prøvd Crystal Chronicles til Gamecube? Er det noe bra?
Har hørt den er litt "andeledes" enn de andre spilla
Det skal jo komme nye i den "serien" snart så...

CC forkusert mye på multiplayer, og et nytt CC er på vei til Wii.
Eksempel på multiplayer, han ene kaster en magi menst han andre kaster en annen magi.
De 2 magiene slår seg sammen og blir til en ny magi.

CC var ikke turbasert men sånn som Xll
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Siterer lettmc:

Som sagt man kan like ett spill eller hate ett spill, men alle burde kunne være så objektive at de ikke sier at ett spill suger når det helt klart er svært bra. Jeg liker ikke halo og har aldri egentlig skjønt helt hva som er så fantastisk med figurene og historien, men jeg ser jo fortsatt at spillet er svært svært bra, velgjort og har ett velfungerene gameplay og enda jeg ville ha gitt spill kanskje 1-5/10 ser jeg jo også hvofor det har fått så bra anmeldelser. Samt jeg ville jo ikke gitt det 1/10 hvis jeg skrev for GR f.eks.

Men en annen ting når vi først har en FF tråd. Så kan dere jo sette opp enten hvilke FF du har rundet og/eller ting du er stolt av bosser du har greid, hvilke team du bruker etc. Kanskje noen finner ut noe de ikke har greid enda.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer lettmc::

hvordan kan du si det? final fantasy 8 ruler jo, et kjempebra spill med kjempebra historie, fete våpen, fete figurer osv. forlanger at du gir et grunnlag for hvorfor du syntes det er så dårlig
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Jeg har hørt folk si at Final Fantasy 8 suger utallig mange ganger, men ikke en eneste gang hvorfor. Kan noen si meg det nå?

Er det fordi det ikke hadde like dyp storyline som Final Fantasy 7?
Joa, en god storyline er viktig, men det er ikke hele spillet.
Er det fordi Squall er en drittsekk? Gjør det noe? Ikke alle trenger være prettyboys (ikke at Cloud er det... han også er baddass nok)
Var det fordi det var så mye av summon-systemet? (det er vel bare kult?) Omtrent alle Square spillene etter Final Fantasy 8 har brukt dette, så da betyr vel det at alle spillene til Square fra Final Fantasy 8 og videre suger?

Neinei... det er vel en bedre grunn enn noe av dette?
  • 0
Jeg har skrivd grunn om hvorfor 8 er dårlig, og jeg vil si tt storyline er det som gjør ett final fntasy spill nnderledes, jeg har skrivd bare en liten del av problemene i 8...MEn de som fortsetter å klage kan spille seg gjennom ett FF fra snes eller nes FF7 FF8 FF9 og gjerne FF10....da står du igjenn med svinnet....altså FF8! Det har jo selfølgelig mnge bra sider å til tider dyp fengende historie, men ikke som sine søsken har
  • 0
  • RDB
  • RDB
hva søren?

Jeg så nettopp noen awards-greier på gametrailers. Sånn "Best PS2-game", "Best RPG" og lignende. Så kom jeg over en som het "Most dissapointing" og kom på ting som Sonic og Red steel. Men det som overraskte meg sykt var at Final Fantasy XII var en av fem som var på listen. (Red steel, Final Fantasy XII, Sonic the hedgehog, PS3 og Superman Returns)

De gikk ikke helt inn i grunnene så jeg forstår ikke hvorfor (Ok, de nevnte at characterene ikke var like godt oppbygd, og storylinen var ikke blandt de aller beste til Final Fantasy-serien). Alle stedene jeg har lest så har det fått ganske god kritikk. Jeg vet at mest sansynligvis så har ingen her på forumet spillt det, men er det noen som vet hvorfor, likevel?
  • 0
beats me Det har jo fått bra kritikker over hele linja så hvorfor det skal komme i en slik "kåring" forstår jeg ikke. Men er kåringen stemt fram av lesere så er det nok fordi mange ikke tålte nyvinningene i 12ern. Akkuratt som med 8 tålte man ikke når man forandret litt på elementene.

Siterer lettmc:
Jeg har skrivd grunn om hvorfor 8 er dårlig, og jeg vil si tt storyline er det som gjør ett final fntasy spill nnderledes, jeg har skrivd bare en liten del av problemene i 8...MEn de som fortsetter å klage kan spille seg gjennom ett FF fra snes eller nes FF7 FF8 FF9 og gjerne FF10....da står du igjenn med svinnet....altså FF8! Det har jo selfølgelig mnge bra sider å til tider dyp fengende historie, men ikke som sine søsken har

Som sagt du kan mene hva du vil, men jeg ser ikke helt hvordan du kan si at F8 ikke fortjener navnet og slikt BS. Du likte det ikke thats it. jeg likte ikke 10ern så godt, men det er da bra lel( utifra noen andre sitt standpunkt). F8 var kvalitet, F10 var kvalitet akkuratt som alle FFene etter 5.(inkl. 5ern...og firen kanskje )
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!