Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill gleder dere til i år?

Siterer Predator:
PS4 blir nok i tidlig 2014.

Er det sagt om når PS4 blir lansert?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Er det sagt om når PS4 blir lansert?

Holiday 2013, altså november-desember i år. Hvertfall i USA, kan hende det blir noen måneder senere i Europa.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Holiday 2013, altså november-desember i år. Hvertfall i USA, kan hende det blir noen måneder senere i Europa.

Då er det bare å glede seg da.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer xXAkresSXx94:Er det sagt om når PS4 blir lansert?

Det blir nok en verdensomspennende lansering i november tipper jeg. Mest sannsynlig mot slutten av november.
  • 0
Siterer fantomena:
Det blir nok en verdensomspennende lansering i november tipper jeg. Mest sannsynlig mot slutten av november.

Eg trur nok at PS4 kommer til å bli meir populær enn den nye Xbox`en (Durango, 720, Fuse, Infinity eller hva svarte den nå heter). Men det er nå det eg meiner.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer fantomena et blir nok en verdensomspennende lansering i november tipper jeg. Mest sannsynlig mot slutten av november.

Eg trur nok at PS4 kommer til å bli meir populær enn den nye Xbox`en (Durango, 720, Fuse, Infinity eller hva svarte den nå heter). Men det er nå det eg meiner.

PS4 blir stort i japan og Europa, Nextbox blir nok stort i USA.
  • 0
Siterer fantomena:
PS4 blir stort i japan og Europa, Nextbox blir nok stort i USA.

Nextbox?? Det var da eit underlig navn. Det høres ikkje ut som Xbox style.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer fantomena S4 blir stort i japan og Europa, Nextbox blir nok stort i USA.

Nextbox?? Det var da eit underlig navn. Det høres ikkje ut som Xbox style.

Nextbox er bare et kallenavn folk å kalle den.
  • 0
Siterer fantomena:
Nextbox er bare et kallenavn folk å kalle den.

That`s a relief.
  • 0
Satser på at indiespillene Among the Sleep og Owlboy kommer ut i år. Gleder meg veldig til dem.
  • 0
Det er to spill eg skal hadde dette året og det er:

Assassin`s Creed IV: Black Flag

Batman: Arkham Origins
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det er to spill eg skal hadde dette året og det er:

Assassin`s Creed IV: Black Flag

Du har sikkert skrevet det på hver side.
  • 0
Siterer fantomena:
Du har sikkert skrevet det på hver side.

Kan ingenting for det
  • 0
Må legge til Metro Last Light. Virker så utrolig bra, så 17. mai i år blir nok brukt på dette spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Må legge til Metro Last Light.

Har aldri hatt sansen for Metro-spillene, men kanskje visst det kommer ein demo av Last Light så prøver eg ivertfall den. Og etter det vurdere om eg skal ha det eller ikkje.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer ElGamer:Må legge til Metro Last Light.

Har aldri hatt sansen for Metro-spillene, men kanskje visst det kommer ein demo av Last Light så prøver eg ivertfall den. Og etter det vurdere om eg skal ha det eller ikkje.

Kommer ikke en demo til Last Light.
  • 0
Siterer fantomena:
Kommer ikke en demo til Last Light.

Det...er...irriterende.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det...er...irriterende.

Det er vel bare til å sjekke videoer fra spillet på youtube hvis du tviler sånn på det etter å ha lest anmeldelsen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er vel bare til å sjekke videoer fra spillet på youtube hvis du tviler sånn på det etter å ha lest anmeldelsen.

Videoer av det hjelper ikkje.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer SirThomas et er vel bare til å sjekke videoer fra spillet på youtube hvis du tviler sånn på det etter å ha lest anmeldelsen.

Videoer av det hjelper ikkje.

Last Light er en tungt historiedrevent spill så en demo vil spolere historien.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har aldri hatt sansen for Metro-spillene,

Your loss.

Bedre historiedrevent og stemningsskapene skytespill skal en lete lenge etter.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Boken til det første spillet er bedre, så leser heller den andre boken først før jeg spiller det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer ElGamer:
Your loss.

Bedre historiedrevent og stemningsskapene skytespill skal en lete lenge etter.

Nja, eg kan ikkje sei at eg har sett noe bedre siden eg aldri har hørt om dette spillet eller undersøkt kva det dreie seg om. Men eg finner nok noe snart, eg må bare leite gjennom spillene mine.
  • 0
Du vet du kan endre posten din? Trenger ikke skrive det samme hele tre ganger i én post. ;)

Det jeg gleder meg mest til er for øvrig:

Wii U:
- Mario 3D (så lenge det ikke bare blir Super Mario Galaxy 3. Vil ha noe nytt!)
- Yoshi's whatever
- Batman: Arkham Origins

3DS:
- Batman: Arkham Origins: Blackwater (Batromania? Hihi.)
- Etrian Oddyssey IV

OC:
- Wildstar
- Elder Scrolls Online

PS4:
- fuckings CARMAGEDDON!!!!!
  • 0
Siterer Roadcrew:
Du vet du kan endre posten din? Trenger ikke skrive det samme hele tre ganger i én post. ;)

PC`en klikka, kan ingenting for det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!