Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trenger hjelp i diverse ting i spill.

Trenger noen tips....Jeg og en kompis har nylig gått gjennom hele 'conflict' serien. Vietnam, Global osv... Men nå er vi "desverre" ferdige. Det jeg lurer på er da om noen der ute kan anbefale et eller annet lignende spill man kan samarbeide seg gjennom når man spiller i multiplayer moden ? Ikke på nettet men hjemme i stua, splitscreen kompis og øl.....

Leste om Rainbow Six Vegas i siste nr...Noen som vet om det går å spille på tilsvarende måte ( har det et eget nav ??? når man samarbeider ) der ?

Eller er noen som vet om det kommer flere spill i 'conflict' serien...?

Mens jeg først er her på si'a ( første gang ) så fyrer jeg løs.
Har spilt Silent Hill 2 og 3. Digger dem, til tider drit skummelt. Så gikk jeg gjennom The Suffering 2...ikke fullt så bra og langt fra så skremmende...gikk gjennom Resident Evil 4....kongespill, men mer action enn skrekk spør du meg...Nå har jeg klora til meg The Forbidden Siren 2.
Har ikke spilt ener'n. Bør jeg det ? er det noen sammenheng ? Nå dreper jeg muligens litt av spille gleden men...er de/den skummle/el.....sammenlignet med Silent Hill 3....?

passiv-> Jeg endret tittelen på denne tråden så du kan være mer spesifikk på det du trenger hjelp til, vær så snill og helst ikke skriv "HJEEELP" som en tittel på en tråd, det forklarer ikke godt nok hva tråden går ut på.~D-devil
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
har ikke vært borti conflict serien, hvilken konsoll er det du har?
  • 0
Siden det er conflict serien, regner jeg med at det er Xbox, eller PS2 pågrunn av de andre spillene...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
PS2 ja....
  • 0
Kalles forresten Co-op når man samarbeider
  • 0
Når det gjelder horror spill, så er The Suffering (Ikke nummer 2) et forbanna bra spill. Rett sagt. Ønsker du grøss så er det ingen tvil om du burde skaffe deg det spillet, det leverer også heftig action på en måte som faktisk fungerer greit med alt det skummle som foregår. The Forbidden Siren 2 er ganske lik eneren i spillet: du kommer ikke til å skjønne en dritt av hva som foregår, i hvertfall ikke på starten. Men ser man vekk ifra det, så er det anbefalt, om du er fan av Jap-horror genren er det intet unntak.

Hvis du vil ha Multiplayer FPS spill på PS2, prøv TimeSplitters 2, Red faction 2, og Medal of Honor serien fungerer egentlig ganske bra når det gjelder denne delen.

Og til dere andre brukere her, VÆR MER SERIØS mot en som trenger hjelp. Det dere gjør nå er ikke komfortabelt mot en som lager en slik tråd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!