Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste spillopplevelsen din


Muligens slutten på MGS3. Eller kanskje Journey.

Siterer Predator:
Når man ankommer Mexico i Red Dead Redemption, og sangen "Far Away" spilles av. Faen, så magisk.


Hmm. Kanskje på tide å spille RDR?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Slutten av The Maw i Halo Combat Evolved er et av de bedre spilløyeblikkene mine. Da man kjører gjennom skipet med eksplosjoner fra alle kanter og gruntene løper for livet, pluss at man kjører mot klokka for å gjøre det hele litt mer intenst. Klassisk.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Uten tvil Empire Earth AOC, gud for et genialt spill (Online)
Men visst vi tenker på campagne må det vel være ME2!
  • 0
Det er kanskje ikke noe særlig til opplevelse, men det førte spillet jeg fikk på Playstation 2 var Oppdrag Nemo. Elsket musikken og omgivelsene. Det var litt av en opplevelse.

Ellers så må jeg nevne Kingdom Hearts. Første gang jeg runet det spillet. Det var magisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ellers så må jeg nevne Kingdom Hearts. Første gang jeg runet det spillet. Det var magisk.


Må støtte deg på denne, men med meg var det Kingdom Hearts 2 siden jeg spilte dette spillet først. Hele spillet var en unik opplevelse den gang jeg spilte det.
  • 0
Siterer Predator:
Når man ankommer Mexico i Red Dead Redemption, og sangen "Far Away" spilles av. Faen, så magisk.


Den kom ikke til meg

On topic: Det beste spill minnet jeg kommer på er vel da jeg plukket Mass Effect 1 opp igjen etter å ha blitt så skuffet av de første minuttene av spillet...og etter jeg plukket det opp igjen så fullførte jeg det og har rankert det som verdens beste spill. Og nå som jeg forstår starten får jeg frysninger og ME1 er faktisk det eneste spillet som jeg faktisk har fått ekte frysinger. ME1 er og blir det mest perfekte spillet i mine øyner.

Et annet et jeg kom på nå var da jeg først startet The Witcher 2, og jeg ble slått ned i bakken av den utrolige grafikken (og Über Slampingen ) også sener ble jeg bare mer og mer engasjert av historien, kampene og alt for å si det slikt. Og derfor er dette spillet nr. 2 av de beste spillene jeg har spilt.

Siterer Zyrocz:
.
Må støtte deg på denne, men med meg var det Kingdom Hearts 2 siden jeg spilte dette spillet først. Hele spillet var en unik opplevelse den gang jeg spilte det.


Jeg kan ikke si meg mer enig, KH2 var det første RPG spillet jeg spilte far start til slutt. Det var faktisk bare flaks at jeg fant det på PS2 hylle på Free Record Shop (Det som nå er Gamestop..) En utrolig opplevelse med den beste siste boss fighten jeg har opplevd.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Predator:
Når jeg får første gang steg ut av kloakken i Oblivion, og ble slått av hvor stort og vakker det var utenfor.


Enig, husker godt nattehimmelen da jeg steg ut i Oblivion's store verden for første gang. Ellers må det være gjennomspillingen av Okami til PS2, magisk og annerledes.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer albaga:Ellers så må jeg nevne Kingdom Hearts. Første gang jeg runet det spillet. Det var magisk.

Må støtte deg på denne, men med meg var det Kingdom Hearts 2 siden jeg spilte dette spillet først. Hele spillet var en unik opplevelse den gang jeg spilte det.


KHII var også en fantastisk opplevelse. Musikken og gameplayet var noe av det beste jeg har sett. Enig med Creteck også. Fantastisk RPG.

En annen opplevelse må være da jeg spilte igjennom Naruto Ninja Storm - serien. For en Anime fan var det skikkelig gøy å spille de to første spillene. Gleder meg veldig til treern.

Åja, selvfølgelig. Glemte det. Uncharted 2: Among Thieves.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
da jeg fikk moab på MW3
  • 0
lol du sug tachk
Fem-stjerners medlem
  • 0
En av de bedre hos meg den siste tiden er gjennomføringen av Mass Effect 3 Et spill jeg digget mye
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Time etter time med Astrix på NES i helgene når jeg var liten. En venn av storebroren min som hadde spillet og hver helg fikk jeg låne det og det var alltid høydepunktet mitt den uka
  • 0
Alle følelsene som dukket opp på slutten av Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Heavy Rain og The Walking Dead.
  • 0
Siden jeg svarte på feil tråd før, så kan jeg jo gjenta det her.

Første gangen jeg slo klørne i Morrowind for ca 10 år siden Passet ypperlig inn i en 15årings fantasyverden
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Morrowind er en klassiker. Spillet har en fantastisk atmosfære, som blir forsterket med god lyd. Har selv mange minner fra spillet når jeg var yngre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Må legge til et nytt spill som virkelig har gitt meg noe supre opplevelser de siste dagene; BattleBlock Theater! Et mer hysterisk morsomt spill å spille med venner skal en lete lenge etter
  • 0
Da jeg slo siste bossen i Crysis. Herregud for en følelse. Spilte på vanskeligste da.
  • 0
I nyere tid må jeg si Bioshock Infinite. Det er sjeldent spill klarer å få fram de følelsene i meg som Infinite fikk fram.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
I nyere tid må jeg si Bioshock Infinite. Det er sjeldent spill klarer å få fram de følelsene i meg som Infinite fikk fram.


Helt enig. Det er nok den beste spillopplevelsen min de siste 2 ukene.
  • 0
Den desidert sterkeste spillopplevelsen min må ha vært første gang jeg spilte gjennom Silent Hill 2. Jeg ble sjukt skremt første gangen jeg prøvde spillet, men klarte aldri å legge det fra meg. Det er fremdeles et av mine favorittspill og jeg anbefaler det på det sterkeste. Hvis man ender opp med en av de riktige sluttene i spillet så gjør det også veldig inntrykk på en. Sterke saker.
  • 0
Siterer albaga:
Det førte spillet jeg fikk på Playstation 2 var Oppdrag Nemo.


Oh the Irony, fortalte nettopp han jeg er med at jeg aldri klarte å runde det spillet

Har mange gode spillopplevelser, men jeg glemmer ikke følelsen jeg fikk de første gangene jeg spilte GTA Vice City
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer albaga et førte spillet jeg fikk på Playstation 2 var Oppdrag Nemo.

Oh the Irony, fortalte nettopp han jeg er med at jeg aldri klarte å runde det spillet

Har mange gode spillopplevelser, men jeg glemmer ikke følelsen jeg fikk de første gangene jeg spilte GTA Vice City


Hehe. Synes selv det var vanskelig, men etter lang tid klarte jeg det. ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En av de bedre opplevelsen var vel en runde på BF3.

Vi ble baseraped til de grader og ting lå an til at vi skulle tape. Men plutselig skjedde det noe, for vi begynte å trekke frem, meter for meter. Det var en hard kamp, men lagspill viste sin verdi. Til slutt gjensto bare flag A (Spilte conquest på Metro) og vi vant runden. Det må være en av de kuleste rundene jeg har hatt på BF3.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!