Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Jeg liker BF:BC bedre, har bare spilt CoD4 online, men syntes også at online delen i BF:BC var bedre enn CoD4 sin. Pluss at jeg likte singleplayeren, det er fett med så morsomme karakterer.
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer tcheh:
Jeg liker BF:BC bedre, har bare spilt CoD4 online, men syntes også at online delen i BF:BC var bedre enn CoD4 sin. Pluss at jeg likte singleplayeren, det er fett med så morsomme karakterer.


Da har vi forskjellig mening
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer tcheh:Jeg liker BF:BC bedre, har bare spilt CoD4 online, men syntes også at online delen i BF:BC var bedre enn CoD4 sin. Pluss at jeg likte singleplayeren, det er fett med så morsomme karakterer.

Da har vi forskjellig mening
Alle har nok en forskjellig mening på et visst punkt
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Los:
Ok, da var det et nytt valg.

Battlefield Bad Company eller CoD4?

BBC virker veldig kult, mange eksplosjoner og humor, men er CoD4 så bra at jeg bør glemme øddeleggelsene i BBC og gå for det?


Kjøo wireless adapter og 6-12 måneders gamerkort. Hvis du er for lat, BAd company. Hvis du er en achivements stalker COd4. All GSen er i singleplayer. Det er littt GS i singleplayer i BC.

Det er noe i bad company som jeg ikke helt likte(Kontrollene, helse systemet Og etc
Hasta la-vista baby!
  • 0
orange box eller farcry?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer -sebastian-:
orange box eller farcry?


Det er et enkelt svar: Orange box.

5 knall spill til 300kr. far cry er et free roam spill, men det er ikke noe spesielt. Monstre kommer for tidlig og spillet har noe replay verdi. Men half life, er en klassiker uten tvil.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Ok. Far cry koster bare 99 kroner :b men orange box til PC eller PS3 ? vil kjøre på max uten lag, og da pcen har 2 gig ram, nvidia 6600 GT og en dual core processor på 2,4 gig er jeg litt bekymret over at det ikke vil gå ..
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Den kjører spillet knirke fint sebastian. På ps3 er kontrollene mer seige enn mus og tastatur. Du kan kjøpe begge, det blir bare til sammen 400kr da. Da får du orange og far cry

Jeg har en berbar med 1gb ram 2,1 ghz prosessor og nvidia geforce go 7200. Kjører det fint på medium jeg
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Vet det er to veldig forskjellige spill, men hvilket spill gjör jeg lurest i å kjöpe: Dead Rising eller Skate?
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Jeg ville ha kjøpt skate. Har spilt begge og syntes helt klart at skate. er best av de to. Mye bedre holdbarhet osv. osv.

Forresten, hvis du noen gang har spilt Tony Hawk (eller noen andre skatespill for den saks skyld) og likt det, så er skate. garantert et bra kjøp.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Takker!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer HHH:
Vet det er to veldig forskjellige spill, men hvilket spill gjör jeg lurest i å kjöpe: Dead Rising eller Skate?


Og dead rising er ganske moro. Men den tids linjen fikk meg til å gi opp alt for fort.

Siterer Maggot:
Jeg ville ha kjøpt skate. Har spilt begge og syntes helt klart at skate. er best av de to. Mye bedre holdbarhet osv. osv.

Forresten, hvis du noen gang har spilt Tony Hawk (eller noen andre skatespill for den saks skyld) og likt det, så er skate. garantert et bra kjøp.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Slev ville jeg kjøpt Dead Risisng. Men det er vell sikkert mest pga at jeg har spilt Tony Hawks Pro Skater 3 til døde
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg har en veldig kraftig PC (kjører Crysis på fullt) og en 360, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe Farcry 2 til PC eller 360, og Fallout 3 til PC eller 360. Hva mener dere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjøp Fallout 3 til konsoll. PC-versjonen av Fallout 3 skal visstnok være heeelt lik som 360-versjonen, med nedlastbart materiale etc. Og det er mye deiligere å sitte i sofaen når man spiller tidkrevende spill, haha!

Far Cry 2... det spørs vel hva kompisene dine spiller det på? Med tanke på flerspiller. Jeg kjøper det til 360, men jeg har en ganske primitiv PC... jeg hadde vel kjøpt det til konsoll uansett, bare fordi jeg er mest vant til styrespaker. Vanskelig avgjørelse det der.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Ja... Nei... jo... tja? Jeg har ikke peiling jeg... Tror jeg kjøper Fallout 3 til 360 og Farcry 2 til PC bare fordi den er så ekstremt kraftig. Multiplayer driter jeg i, skal jeg spille online har jeg CoD 4, Halo 3 og Gears of war...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Fallout=konsoll

Far cry= pc

Fallout tror jeg blir bra på konsoll! Blir bra g på pc men skal h det på konsoll
Far cry hører hjemme på pc. + at du betaler mindre for pc enn konsoll versjo
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe en Xbox 360 om ikke altfor lenge og lurer på hva slags spill jeg skal kjøpe og lurte på om dere har noen anbefalinger. Kriteriene for spilla er:
- De må være 360 ekslusive (Kan evt ha kommet på PC også, men ikke PS3/Wii)
- Det er det samme om de er eldgamle eller splitter nye. Det viktigste er at det er et mega spill til 360
- Alle sjangere godtas untatt Fighting og skrekkspill

Hadde vært fantastisk med hjelp til dette
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Mass Effect og Halo 3.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Jeg lurer virkelig på om jeg skal kjøpe GH world tour eller rock band??

Var det sånn at GH4 skulle ha trommer giter osv?

Si hva dere syns!

Og takk for svar!
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Hvis den listen som er leket ut er sann. Så bør du kjøpe World Tour, men hvis den ikke er sann bør du gå for RB vil jeg tro.

For den listen på GH: WT er mektig

GH4 skal ha trommer og sånt
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zafford:
Jeg lurer virkelig på om jeg skal kjøpe GH world tour eller rock band??

Var det sånn at GH4 skulle ha trommer giter osv?

Si hva dere syns!

Og takk for svar!


Kjøp rock band. Så kan du bruke dens instrumenter på GH.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg har bare lyst til og kjøpe et nytt spill til xbox 360 Kanskje Naruto: Rise of a Ninja eller Soulcalibur IV. Hvilket av de bør jeg kjøpe? Eller et annet?
  • 0
  • Los
  • Los
Har Naruto selv, og det er greit. Er Naruto fan så det var ganske gøy å spille igjennom. Tar det fram av og til og spiller multiplayer med venner, men det er langt fra et mesterverk eller fantastisk bra..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
ok Vet du om Soulcalibur er bra? Takk for hjelpen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!