Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Siterer Subject 17:
Alan Wake - Jaja, der var det gjort.....


Bra.

Siterer SirThomas:
Det er en ganske tung og dyster/mørk stemning over spillet som tydelig gir følelsen av å være alene i en fortapt verden. En god opplevelse var det i hvert fall, om ikke til tider frustrerende.


Spilte det en time nå, og jeg må si at jeg ble veldig frustrert over den upresise knappemosingen.
  • 0
Deadpool the game! Trodde aldri jeg kom til å like det, men det er utrolig gøy!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
To The Moon

Spillet ble gitt ut av Freebird Games, kanskje verdens minste team.


Dette 2D-baserte spillet byr på en av de mest slagkraftige historiene jeg har vært borti de siste årene. Spillet appellerer til menneskelige følelser, så hvis du ikke blir rørt har du ingen sjel.

Ble fullstendig sugd inn i historien fra første stund.

Vi følger to doktorer, blant annet den karismatiske Dr. Watts som har fått en plass i hjertet til de fleste av de som har spilt igjennom spillet.
Disse har fått i oppdrag å hjelpe en stakkars gammel mann med sitt siste ønske, nemlig å dra til månen.

Vanskelig å skrive utdypende om spillet, da det er ganske lite, men helt klart verdt å få med seg. Spillet finnes blant annet på Steam til en lav pris.

Kjærlighet, eventyr, humor, én manns skjebne. yeah. Spill og nyt.


Siterer Cyanine:
To The Moon - fantastisk spill! men sitt ikke for godt da du spiller det, sovnet nettopp foran pc'en av den beroligende bakgrunnmusikken
''eh'' - Link
  • 0
Noen som har spilt Prison Architect og som vil anbefale det? Som en del av høstsalget på Steam ligger det nå til 50%.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Noen som har spilt Prison Architect og som vil anbefale det? Som en del av høstsalget på Steam ligger det nå til 50%.


Jeg har et par venner som anbefaler det, så jeg kommer nok til å plukke med meg det. Og sikkert ganske mange andre spill under dette salget, julesalget og vintersalget. Ohh my poor wallet!
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg har et par venner som anbefaler det, så jeg kommer nok til å plukke med meg det. Og sikkert ganske mange andre spill under dette salget, julesalget og vintersalget. Ohh my poor wallet!


Godt å høre at noen spiller det Kommer nok til å kjøpe det selv, til tross for en del bugs. Vet ikke hvor langt de har kommet nå, men regner med at problemene ikke påvirker opplevelsen i samme grad lenger.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Godt å høre at noen spiller det Kommer nok til å kjøpe det selv, til tross for en del bugs. Vet ikke hvor langt de har kommet nå, men regner med at problemene ikke påvirker opplevelsen i samme grad lenger.


Det blir som den traileren sier. Du kommer til å oppleve bugs og alt sånn, men du får og være med å se det gradvis forbedre seg. Så jeg skal nok kose meg med dette så fort eksamen er ferdig!
  • 0
Vil anbefale å prøve ut «Lord of the Rings: War in the North». VIS du har lyst på en ganske finfin historie som går parallelt med Frodo og ringen. Resten av spiller er helt OK, men brukbart!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Contrast
Største lille positive overraskelsen i år. Soundtracket og designet alene er nok til å gjøre det til en GotY kandidat for meg.
Eneste spillet jeg har gitt toppkarakter i år (og det sier vel sitt ).
  • 0
InFamous

Utrolig bra spill!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer simidude:
Vil anbefale å prøve ut «Lord of the Rings: War in the North». VIS du har lyst på en ganske finfin historie som går parallelt med Frodo og ringen. Resten av spiller er helt OK, men brukbart!


Rimelig middelmådig spør du meg. Historien var så som så, simpelt gameplay og rare animasjoner.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Anbefaler Bioshock Infinite. Spesielt hvis du har vært borti serien før.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Må spørre om det er noen som kan anbefale Dragons Dogma Dark Arisen. Black Friday tilbud for 84 kroner, så lurte på om det er verdt det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Må spørre om det er noen som kan anbefale Dragons Dogma Dark Arisen. Black Friday tilbud for 84 kroner, så lurte på om det er verdt det.


Hell yes! DD var et av fjorårets beste spill, og med utvidelsen, er det et av årets beste også. Et av mine all-time favoritt RPGs.
Litt tregt i starten, men det blir bare bedre og bedre.
Spilte gjennom for tiende gang for litt siden.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hell yes! DD var et av fjorårets beste spill, og med utvidelsen, er det et av årets beste også. Et av mine all-time favoritt RPGs.
Litt tregt i starten, men det blir bare bedre og bedre.
Spilte gjennom for tiende gang for litt siden.


Da får jeg vel bare ta å kjøpe det når jeg er ferdig på jobb etter på da!
  • 0
Prison Architect

Kan minne om Theme Hospital.

Kort fortalt: Du bygger ditt eget fengsel og mottar fanger underveis. Budsjettet er begrenset og du må også styre økonomien i forhold til ansatte, fasiliteter osv. Misnøye fører f. eks til opprør, og da er det lurt å spytte inn litt ekstra i hva enn fangene dine ønsker.

Et spill under utvikling med mye potensiale. Etterhvert som fengselet ditt vokser kan du selge det og starte på nytt med enda større lommebok = enda større fengsel og flere fanger. Morsomt lite sjarmtroll dette.
''eh'' - Link
  • 0
Dragons Dogma: Dark Arisen

Overaskende godt spill. Etter å ha spilt demoen var jeg veldig skeptisk, men etter å ha prøvd det real deal, så er det virkelig verdt hver eneste krone. Et av de beste rpg-spillene i år.
  • 0
Battlefield 4

Anbefaler det pga flerspilleren.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!