Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Lord of the Rings Online : SoA

Har sjekka søkemotoren, er ca. 5-6 tråder som omhandler LOTRO i tekskommentar forum,

Fikk endelig tak på Lord of the Rings Online Collector`s edition, litt trist at
jeg ikke henta det da jeg faktisk var i Storbritannia i mars .
De derre toll idiotane skulle ha rundt 700 kroner før jeg fikk hente det på posten. Fikk nesten lyst til å sende noen en bombe.

Boksen er vel så fin som WoW samler utgaven, kankje enda finere.
Betalte omtrent like mye for den og da. Men håper på å spare det inn i løpet av et år med livstids abonnementet som kom med, er sånn sett ikke veldig dyrt.

Har helt sikkert et par prøve koder jeg kan dele , men må komme meg hjem fra jobb først, får ikke åpna boksen før 1ste juni da jeg er på sjøen til den dagen .
Har og en ti Vanguard koder, som jeg fikk med Vanguard samle utgaven.
Pluss Dungeons and Dragons Online et par koder.

Har etter det inntrykket jeg fikk av å spille beta LOTRO og den første ekstra uka som forhåndsbestillere fikk, fått et veldig bra inntrykk av spillet.
Skal skrive mer når jeg får prøvd det mer.
Og det er verdt en nier det lages mange bra spill men ikke alle som fortjener det , LOTRO er vel gjennomført og har en veldig høy kvalitet på design og spillbarhet. Skulle bare ønske meg at de hadde gjort den spillbare delen av Midgard større fra dag ein
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Som vanlig vil jeg anbefale Wikipedia sida for å få grei og oversiktlig info
om spillet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_rings_online

Elsker tittel systemet som er i spillet og. ( kom deg til lvl 5 uten å døy og du kan bruke tittelen "weary" (forsiktig) ) Forsetter oppover og, kom deg til
lvl 20 uten tap og enda kulere tittel.
Er mange andre kule titler, sånn som Pai spise mesteren av Hobsyssel.
  • 0
Livstid abonnoment? Nice! Hvor i Midgard kan du være? Regner ikke med å kunne løpe rundt i Harad ørkenen
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Hva er høyeste level?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Finns det ein trial av spelet? Skulle gjerne prøvd det, men vil ikkje kjøpe det i tilfelle eg blir skuffa.
  • 0
Siterer Disharmony:
Livstid abonnoment? Nice! Hvor i Midgard kan du være? Regner ikke med å kunne løpe rundt i Harad ørkenen

Nei ser desverre ikke sånn ut.. Likte sånn sett bedre det første navnet dette prosjektet hadde, Middle earth Online. Er litt lat så gidder ikke oversette navnene på de stedene det går ann å reise. Endel av dette er det svar på hvis dere sjekker den wiki lenka jeg posta tidligere.

Men her :Eriador including Blue Mountains, the Shire (Old Forest included), South Downs (located east of the Old Forest and south of Bree), Breeland, North Downs (Fornost included in this area), Trollshaws (the forests surrounding Rivendell) and Angmar. The player is even able to travel into the ghostly Barrow Downs, an old set of hills inhabited by the spirits of dead soldiers

Mer blir lagt til ved ekspansjoner og gratis innholdspakker, Rohan , Gondor og Mordor er planlagt da, historien vil følge ringens ferd.
Men flere områder er ikke utelukka. Blir spillet den suksessen det ser ut
til å bli er sannsynligheten stor for at mange flere områder blir utforskbare
etterhvert. Kanskje og landene i sør etterhvert .

Turbine har laga sykt mye gratis innhold til D&D Online (DDO) ,håpe de
fortsetter denne trenden i LOTRO

Siterer Evil Teddy Bear:
Hva er høyeste level?

Meiner ganske sikkert at det er lvl 50 , var det sist jeg sjekka faqen på
hjemmesida til spillet

Siterer Gusj:
Finns det ein trial av spelet? Skulle gjerne prøvd det, men vil ikkje kjøpe det i tilfelle eg blir skuffa.

Sjekk denne lenka http://www.lotro-europe.com/index.php (europa) eller www.Lotro.com(usa siten). Har veldig treig linje akkurat her jeg er nå, og disse sidane har fryktelig mye grafikk, så gidder ikke sjekke akkurat nå.
Men hvis ikke er jeg hjemme om ei ukes tid, send en PM, og jeg har sikkert noen prøve koder jeg kan dele
  • 0
Siterer Gusj:
Mer blir lagt til ved ekspansjoner og gratis innholdspakker, Rohan , Gondor og Mordor er planlagt da, historien vil følge ringens ferd.
Men flere områder er ikke utelukka. Blir spillet den suksessen det ser ut
til å bli er sannsynligheten stor for at mange flere områder blir utforskbare
etterhvert. Kanskje og landene i sør etterhvert .

Er ikke Rohan, Gondor og Mordor med i orginalversjonen? LoL

Frister jævlig å kjøpe det
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
KJØP KJØP KJØP !!

Veldig bra. hadde spillt det ,mer hadde jeg ikke vært så opptatt med NWN 2 online
  • 0
Drit bra online spill... mye bedre enn WoW pga. MYE mer varierte quests... litt synn at man ikke kan dra til gondor og sånt... men det kommer nok..
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Jeg er level 21 i LotRO, synes det er mye av de samme type questene ... har egentlig begynt å synes det er litt kjedelig, eneste jeg gjør er å stå i Bree og spille sanger
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
har skaffa meg det nå. Driver og laster ned oppdateringer i dette øyeblikk
  • 0
kan man spille dette offline?
  • 0
For å være ærlig så ble jeg ganske skuffet over dette spillet. Tanken på å ri rundt i midgard i en flått rustning på sin stolte ganger var det som gjorde at jeg kjøpte det, grafikken var utrolig bra, og den slo WOW sin ned i støvlene, men etter en stund syns jeg at det var ganske kjedelig og jeg begynte å savne wow igjen som jeg syns er mye bedre. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg syns det var kjedelig og nå vet jeg ikke om jeg skal gi det en nye sjansje (gaming card) eller bare fortsette med wow...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
For å være ærlig så ble jeg ganske skuffet over dette spillet. Tanken på å ri rundt i midgard i en flått rustning på sin stolte ganger var det som gjorde at jeg kjøpte det, grafikken var utrolig bra, og den slo WOW sin ned i støvlene, men etter en stund syns jeg at det var ganske kjedelig og jeg begynte å savne wow igjen som jeg syns er mye bedre. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg syns det var kjedelig og nå vet jeg ikke om jeg skal gi det en nye sjansje (gaming card) eller bare fortsette med wow...

Må si meg enig med deg der, Kraken
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Jeg kan vel si meg litt enig i det at spillet skuffet litt, samtidig som det overasket meg positivt. Jeg savner litt mer hektiske kamper, som avhenger av skill, og et litt mer fyldig gameplay. Det jeg ikke er sikker på, er om dette spillet blir morsommere i høyere lvl, ettersom at jeg kun er level 21, så om det blir bedre, please tell me. hadde vært greit om jeg fikk vite om det er verdt å bruke mer penger på.
Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
  • 0
Jeg valgte til slutt å droppe både Lotro og WoW, nå spiller jeg Anarchy online som her et mye mere interikat spill system som gjør at det blir mosromt å spille. Anbefales til alle som vil spille MMO-er, har litt lite penger, og liker class og lvl systemer som er mye dypere en WoW og Lotro.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!