Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

3DS-tråden ~ Offisiell Tråd ~

Kommer med en anmeldelse av Animal Crossing: New Leaf til uka for bloggen min om noen er interessert.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Tja, da må det vel nesten kjøpes da.

Alt kommer an på hvor mye du liker det originale spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jeg har bestemt meg i det siste for at jeg skal prøve å få kjøpt meg en 3DS XL. Har allerede bestemt at jeg skal skaffe meg Animal Crossing: New Leaf, men kan tenke meg en eller to til spill. Hva er konsollens beste spill?

Et godt valg. I mine øyne er de beste titlene Fire Emblem; Awakening, Kid Icarus: Uprising, Mario Kart 7, 3D Land, OoT3D, Professor Layton and The Miracle Mask, Metal Gear 3D (om du kjøper en CirclePad Pro) og Virtue's Last Reward (om du i det hele tatt finner det). I tillegg vil jeg anbefale Mario Tennis Open, ettersom det tilsynelatende bare er jeg som er blitt frelst.

Oh, for ikke å glemme sjarmbomba Luigi's Mansion 2. Det er også ganske atmosfærisk og flott.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Anbefaler ikke Kid Icarus, synes det var veldig dårlig.

Vil derimot anbefale Mosnter Hunter og Luigis Mansion 2. Fikk det for anmelding i forrige uka, fantastiske spill.
  • 0
Siterer fantomena:
Kommer med en anmeldelse av Animal Crossing: New Leaf til uka for bloggen min om noen er interessert.

Veldig interessert, selv om jeg har allerede bestemt meg for et kjøp. Det får alltid middelmådig kritikk, men har ikke så mye imot at hver eneste nye utgave ikke er så altfor nyskapende.

Siterer sonic og link:
Alt kommer an på hvor mye du liker det originale spillet.

Liker det originale spillet? Det er snakk om OoT.

Siterer Jompapa:
Et godt valg. I mine øyne er de beste titlene Fire Emblem; Awakening, Kid Icarus: Uprising, Mario Kart 7, 3D Land, OoT3D, Professor Layton and The Miracle Mask, Metal Gear 3D (om du kjøper en CirclePad Pro) og Virtue's Last Reward (om du i det hele tatt finner det). I tillegg vil jeg anbefale Mario Tennis Open, ettersom det tilsynelatende bare er jeg som er blitt frelst.

Oh, for ikke å glemme sjarmbomba Luigi's Mansion 2. Det er også ganske atmosfærisk og flott.

Tror nok Fire Emblem blir et av dem, ja. Må nok kjøpe litt flere spill en planlagt når jeg kjøper meg konsollen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer fantomena:
Mosnter Hunter

Om du tenker på Monster Hunter Tri Ultimate, vil jeg heller anbefale WiiU versjonen, eller bare vente til MH4 blir lansert.

Siterer JoEy_Odd:
Det er snakk om OoT.

Er ikke alle som liker OoT.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er ikke alle som liker OoT.

Det må være veldig merkelige mennesker.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Citerer sonic og link:Er ikke alle som liker OoT.

Det må være veldig merkelige mennesker.

Da er jeg merkelig.
  • 0
Siterer fantomena:
Anbefaler ikke Kid Icarus, synes det var veldig dårlig.

Når jeg blir diktator blir slike meninger forbudt. Jeg har nå ført deg opp på ei liste.
  • 0
9/10, ikke verst. Nesten som jeg vurdere å plukke det opp.
  • 0
Trodde ikke Animal Crossing var helt din type spill, Fantomena. Gleder meg uansett veldig til å plukke det opp, og anmeldelsa di hjalp litt på hypen.
  • 0
Siterer Jompapa:
New Leaf

Skjønner karakateren mer om det er ditt første AC spill, men god anmeldelse og skal skaffes så snart jeg får meg 3DS.
  • 0
Noen flere som var dypt skuffet over det nye Zelda-spillet på 3DS? Jeg følte absolutt ingenting da jeg først så traileren. En remake av MM ville vært så mye bedre. Selve stilen i det nye spillet er flere steg tilbake.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Noen flere som var dypt skuffet over det nye Zelda-spillet på 3DS? Jeg følte absolutt ingenting da jeg først så traileren. En remake av MM ville vært så mye bedre. Selve stilen i det nye spillet er flere steg tilbake.

Jeg følte mye av det samme når jeg så den, men har fortsatt et håp om at jeg tar helt feil. Ville også gjerne sett en remake av MM, enten til Wii U eller 3DS
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer remote:

Stiller meg bak dette. Liker ikke stilen til A Link to the Past, så ser ikke hvorfor de skal herme etter den. MM er en av mine favoritter, så hadde ikke takket nei til en remake til 3DS.
  • 0
Siterer remote:

Syntes det så flott ut, men har ikke noe forhold til A Link to The Past, (det eneste Zela jeg ikke har spilt ordentlig), men er det en ting jeg er sikker på, så er det at Nintendo kan å lage Zelda.
  • 0
Siterer remote:

Det begynner å bli mange quotes av denne kommentaren, men det er som om jeg skulle sagt det selv. Spillet ser ut som en blanding av zelda og haribo.. I tillegg virker det som om det er alt for likt Alttp i med at de bruker de samme fiendene og like items. For min del var det hele en stor skuffelse. En av de største jeg har opplevd i det siste.
  • 0
Siterer remote:
Noen flere som var dypt skuffet over det nye Zelda-spillet på 3DS?

Jeg har ikke spilt det første, men ja det var litt skuffende. Håpet kanskje at de kom med et helt eget zelda spill til 3DS, som Spirit Tracks osv til DS.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Fire Emblem, Pokémon eller Luigi's Mansion. Noen hjelpende resonnementer?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Fire Emblem, Pokémon eller Luigi's Mansion. Noen hjelpende resonnementer?

Bare et av dem?

Fire Emblem Awakening er nok et av de beste spillene jeg har spilt på 3DS til nå, så det kan jeg anbefale på det sterkeste.

Er du fan av Pokémon så vet du jo hva du går til, selv om de nye spillene virker å ha en del nye og spennende elementer i seg.

Luigi's Mansion 2 har jeg ikke spilt ferdig. Jeg spilte aldri originalen på Gamecube så selv om det helt klart er et bra spill, så gikk jeg ganske fort lei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:

Pokémon. Fire emblem er utrolig bra, men Pokemon ser bedre ut. Kan si min endelige mening når jeg får Pokémon Y!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer remote:

Selv vil jeg nok anbefale FE Awakening og Pokemon. De er begge tilnærmet perfekt innenfor sine sjangre.
  • 0
Siterer sonic og link:
Selv vil jeg nok anbefale FE Awakening og Pokemon. De er begge tilnærmet perfekt innenfor sine sjangre.

Perfekt beskrevet, SoL!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpte 3DSen til lillebroren min, siden han ikke bruker den. Fikk med Pokemon X, TLoZ OoT og noe random ræl.
Har ikke fulgt med på hva som er kommet til den, så jeg lurer egentlig bare på hva som er verdt å spille av DS/3DS spill?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!