Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

3DS-tråden ~ Offisiell Tråd ~

Siterer Tommy Kvaernerud:
Har ikke fulgt med på hva som er kommet til den, så jeg lurer egentlig bare på hva som er verdt å spille av DS/3DS spill?

Fire Emblem: Awakening og TLoZ: A Link Between Worlds er vel de beste 3DS spillene utenom de du nevnte. Ellers er både Luigi's Mansion 2, Super Mario 3D Land og Mario Kart 7 veldig artige spill. Kid Icarus Uprising av de litt mer ukjente titlene. Ggså er det jo mulig å få tak i Metal Gear Solid 3 i 3DS versjon

Av DS spill, så har du jo en igjen en god del Pokémon spill, bl.a. remakene av Silver og Gold. TLoZ: Phantom Hourglass og Spirit Tracks, ellers er jo Chrono Trigger DS også et spill som helt klart bør nevnes.

Ellers kommer det vel også litt an på hvilke type spill du er ute etter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
TLoZ: A Link Between Worlds

Noen som har dette? Fikk det sterkt anbefalt fra noen jeg kjenner, men har dere noen synspunkter?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Noen som har dette? Fikk det sterkt anbefalt fra noen jeg kjenner, men har dere noen synspunkter?

Jepp. Kan anbefale det sterkt jeg også. Hvis du har spilt A Link to the Past så vil du kjenne igjen en del derfra, men det er også mye nytt her. Stor variasjon mellom templene med særdeles lure gåter, svært god musikk, sinnsyk 3D effekt og generelt sett et meget bra spill all over. Og bilderamme evnen er bare genial.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg vil også anbefale spillet. Det er bare et utrolig solid og variert spill, som uten tvil er blant de beste av Zelda på håndholdt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
LoZ: Four Swords Anniversary Edition kan lastes ned gratis denne helgen. Men det gjelder selvfølgelig ikke i Europa....

Much unfair
  • 0
Siterer Glorfindel988:
LoZ: Four Swords Anniversary Edition kan lastes ned gratis denne helgen. Men det gjelder selvfølgelig ikke i Europa....

Much unfair

Så enig, gjorde meg litt småirritert.
  • 0
Jeg har som kjent ingen annen spillkonsoll med meg på hybelen enn 3DS-en. Ikke nok med det, men jeg har verken tid eller penger til å spille spill. Jeg burde absolutt skaffe meg Zelda, men vi får se om jeg får råd når jeg nå flytter ut og betaler mindre i leie. Flere som har lignende problemer?
  • 0
Siterer remote:
Flere som har lignende problemer?

Pengene har jeg opparbeidet i ferier, så der er jeg godt rustet. Tid er det verre med. Dog er jeg veldig flink til å flette inn litt spilletid per dag uansett.

På den annen side fikk jeg Tales of the Abyss til 3DS i dag. Gleder meg veldig til (etter hva jeg har hør) å starte på et av de beste spillene i Tales serien. Heyyay.
  • 0
Siterer remote:
Jeg burde absolutt skaffe meg Zelda

Absolutt, spiller gjennom det nå, og det føles bedre å spille det enn jeg trodde. Har generelt vært mer fan av 3D spillene, men dette spillet er skikkelig bra.
  • 0
Har aldri tid lengre, ikke på Wii U eller 3DS (eller Minecraft for dens sak skyld..). Har stoppet helt på Animal Crossing nå, og får aldri tid til å gjøre ferdig den dungen med spill jeg har liggende, til begge konsollene. Derfor har jeg bestemt meg at jeg skal kutte ned på spillkjøpet. Mario Kart 8 dkal jeg skaffe meg, men vet ikke om det blir noe etter det før til jul! Ellers har jeg kjøpt DKC Tropical Freeze i år, og ser ikke ut til at jeg og 3DS får noe kvalitetstid...
  • 0
Siterer Lazara the Last:
og ser ikke ut til at jeg og 3DS får noe kvalitetstid...

Kommer det i det hele tatt noe veldig spennende til 3DS framover? Jeg har ikke gjort noe grundig research på akkurat den, men kan virkelig ikke huske at det er noe jeg har planer om å kjøpe til den med det første heller.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kommer det i det hele tatt noe veldig spennende til 3DS framover?

Vi har Smash Bros. 4 3DS, Persona Q, Kirby: Triple Deluxe, Conception 2 og Mario Golf World Tour i 2014.

Det eneste sikre kjøpet for meg er Smash Bros. Jeg kjøper muligens Persona Q og Mario Golf, mens Conception 2 kjøper jeg heller på Vita hvis jeg skal ha det.

Av spill på en mindre skala har vi Shovel Knight og Shantae and the Pirate's Curse som begge ser bra ut.
  • 0
Siterer Jurginator:
Vi har Smash Bros. 4 3DS, Persona Q, Kirby: Triple Deluxe, Conception 2 og Mario Golf World Tour i 2014.

Smash Bros. tror jeg kun blir kjøpt på Wii U for min del. Conception 2 kan det hende jeg sjekker ut nærmere. Ellers er det også mulig jeg finner noen tidligere titler som jeg har gått glipp av.
  • 0
Neste kjøp nå blir vel Smash Bros i sommer tenker jeg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg vedder på at de kommer til å selge 3DS-utgaven i bøtter og spann, men tror dere det vil stagge salget av Wii U-versjonen? Det er jo sistnevnte som trenger en konsollselger.
  • 0
Siterer remote:
Jeg vedder på at de kommer til å selge 3DS-utgaven i bøtter og spann, men tror dere det vil stagge salget av Wii U-versjonen? Det er jo sistnevnte som trenger en konsollselger.

Det er vanskelig å si. Siden 3DS-versjonen har de samme karakterene tror jeg Wii U-versjonen mister litt av hypen fordi de mest spennende oppdateringene har skjedd lenge før Wii U-versjonen kommer ut.

De fleste ser på 3DS-versjonen som en vannet ned utgave av det "virkelige" Super Smash Bros som kommer til Wii U. Å selge 3DS versjonen først er nok en smart plan for å selge langt flere av den utgaven, men jeg tror det kommer til å skade Wii U salget. Noe som er veldig dumt, for som du sier, det er den som trenger en konsollselger.
  • 0
Siterer remote:

Siterer Jurginator:
Å selge 3DS versjonen først er nok en smart plan for å selge langt flere av den utgaven, men jeg tror det kommer til å skade Wii U salget.

Jeg tenker litt det samme. Blodfans av serien vil nok sannsynligvis kjøpe Wii U versjonen uansett, men jeg tenker liksom at en helt vanlig person enten kan klare seg med 3DS versjonen eller spille seg lei før Wii U versjonen kommer. Og det er som dere sier, veldig synd, for Wii U versjonen trenger virkelig å selge og i tillegg er jeg av den oppfatning av at den versjonen blir mer givende å spille enn 3DS versjonen.
  • 0
Håper de får ut flere Pokèmon til 3DS!
  • 0
Ja, synes også det var en dårlig idé å lansere 3DS-utgaven først, spesielt et halvt år i forveien. Greit nok at de vil selge 3DS-versjonen, men det kan gå utover Wii U-versjonens salg... og Wii U er konsollen som trenger flere salg, 3DS selger allerede bra og har mange gode spill. Spillet er jo en konsollselger uansett, og om Wii U hadde kommet først (eller helst vært eneste utgave) ville nok mange ha kjøpt Wii U for Smash Bros, men nå blir det flere som klarer seg med 3DS-versjonen... Den kan også få spillet til å virke mindre bra enn det er, selv om jeg tror at begge versjonene blr flotte og at 3DS er en ganske kraftig konsoll, vil den uansett bli "utvannet" i forhold til en konsollutgave (er også redd for at Wii U-versjonen kan ha blitt dette når den skal være "så lik som mulig" 3DS-versjonen, hadde vært flott å la dette spillet ta full nytte av Wii Us krefter...)
Synes egentlig ikke de trengte å ha en 3DS-versjon i det hele tatt...

Skal selv kjøpe Wii U-versjonen på release uansett, men bleh... Vurderer nesten også å skaffe meg 3DS-versjon nå, vil hvertfall ha råd til begge med den tida mellom dem

Uansett, noen andre som fikk med seg Tomodachi Life-direct? Kom veldig uventet, men var forberedt på lokalisering pga. diverse leaks her og der tidligere i år. Har ønsket å spille dette rare spillet siden jeg så gameplay-videoer av Tomodachi Collection New Life (japanske utgaven), så dette skal jeg ha!
Er det andre som gleder seg til dette, eller som i det hele tatt visste om dette spillet før?
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Er det andre som gleder seg til dette, eller som i det hele tatt visste om dette spillet før?

Har ikke lagt meg opp noen mening om det enda, men det ser artig ut.
  • 0
Siterer Worst Username Ever:

Jeg visste ikke om spillet, men det virker forunderlig japansk
  • 0
Hehe, har selv kjent til spillet siden i fjor, da det var kjent som Tomodachi Collection og folk begynte å gi opp håp om lokalisering. Er akkurat den type sprø humor jeg liker godt, og det er fra samme utviklingsteam som Warioware og Rhythm Heaven.
  • 0
Hva tenker folk å kjøpe av Omega Ruby og Alpha Sapphire når de kommer i November?
  • 0
Hell yes! Har masse gode minner fra Hoenn-spillene, og har håpet på remake i flere år nå. Gleder meg : D
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hva tenker folk å kjøpe av Omega Ruby og Alpha Sapphire når de kommer i November?

Jeg kommer til å skaffe et av spillene på lansering. Planen er at jeg skaffer meg Omega Ruby, og så skaffer KS seg Alpha Sapphire.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!