Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360 problem.


får ca 5 uker siden, fikk jeg problemer, med 360n min. den døde. Ringte micro. og etter ca 5 uker (onsdag) fikk jeg tilsent en ny.

men det er ett problem verken på knappen eller lysene rundt fungerer. så hva skal jeg gjøre, gi pokker eller ringe på nytt?
  • 0
du bør klage! få ny(igjen)

jeg og en kompis kjøpte 360 på samme dag og på samme sted. begge var det noe galt med, så vi måtte sende de inn

microsoft har laget en dritt maskin spør du meg!
MGS4 FTW =)
  • 0
Min er det ikkenoe problem med
  • 0
det er noen serier som er dårlige... de første.. og en til litt lengere ute--

min er helt fin.. den klikker en gang i blant.. og cd skuffa er litt mongo siden den er såvid borti noe blir en fin lyd når den åpner seg... men dette gidder jeg ikke å klage på-- skal eventuelt sende den inn når det er noen uker igjen av garantien elr noe sånt..

men ikke faen om jeg sender med hardsiken min :0
Bygones
  • 0
Jeg også har problem med xboxen Den henger seg opp og gir et stygt og slemt bilde på skjermen.

Jeg bestemte meg gor å ringe elkjop der jeg kjøpte konsollen, men jeg måtte vente en evig før noen tok telefonen og han fyren som tok den sa jeg måtte ringe et annet nummer. Så jeg ringte det numret med en gang og jeg fikk til svar " Vi har dessverre stengt for øyeblikket, men vi har åpent mandag til fredag fra klokken 09.00 til 17.00" OG jeg hva? Når jeg ser på klokka mi så står står det 17.01 xD Så nå må jeg vente til mandag
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
sendte nettop en høflig klage vie E-post. venter på svar (innen 24t)


men sevicen var jo god. kom på døre for og hente pakken, ko på døre for og lever pakken. pluss at jef fikk 1 monte gold abbo. men hva pokker skal jeg med det? er jo ett 10min prosjekt og flytte monsteret.
  • 0
Min X360 er helt fin Men det kommer rødt lys istedenfor grønt lys på maskinen av og til Vet dere hva det er?
I feel the Need, the Need for Speed
  • 0
min er også helt fin.....har ikke merka noe galt.. det har ikke dukket opp noe rødt lys heller(enda,men håper ikke).
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Nitox:
Min X360 er helt fin Men det kommer rødt lys istedenfor grønt lys på maskinen av og til Vet dere hva det er?


I 9 av 10 tilfeller er det overopphetning. Det skjedde til meg en gang også.
Tror man skal dra ut strømkontakten etter man har spilt en stund...
Heihei
  • 0
Noen ganger så henger maskinen min seg, men de fungerer helt fint bortset fra det, den forrige derimot, den daua. Jeg sendte den inn, og fikk ny 2 uker etterpå, men det er ikke så ofte den nye henger seg, at det er et problem...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hala jeg har problem med pes 6

Lagt til 2007-06-02 16:25:
Det er dårlig kvalitet på Pes 6 Når eg spiller den på Hd tv min.. Hva er probleme. Jeg har den billige xbox 360 versonen.
mm
  • 0
må man ikke kjøpe en HD kabel eller noe a?
MGS4 FTW =)
  • 0
Siterer davidxbox360:
Det er dårlig kvalitet på Pes 6 Når eg spiller den på Hd tv min.. Hva er probleme. Jeg har den billige xbox 360 versonen.


vis du har core så har du ikke HD kabel.
men se om du har feil innsilt på "pal 50-60" og 50 eller 60 Hz osv
har du feil på de så kan du får nedsatt kvalitet
  • 0
men hvis du har HD kabel, så kan det være selve tv'n.
hva mener du med dårlig kvalitet?
  • 0
Har du skrudd inngangen på SCART kabelen til HD?
Har du stillt det på Xboxen?
Har du skjekket hvilke HD oppløsninger PES 6 støtter?
Hvilken PAL frekvens man har spiller ingen rolle på en HD TV.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer andrucks:
men det er ett problem verken på knappen eller lysene rundt fungerer. så hva skal jeg gjøre, gi pokker eller ringe på nytt?


vent til elite kommer!
vis du får ny konsoll, kan du slenge på de 500kr og få den
  • 0
Hmm... Ikke noe gæli' her, men dette begynner å virke som litt slurving fra MS ettersom nesten ingen av 360 gitarene til Guitar Hero som kom til Norge funka ordentlig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Var ikke MS som laget gitarene... Der får du sende klagen til de som lagde de
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Var det Team Octan som lagde de?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikke sikker, desiget kom fra de som laget spillet. Men hvem som laget de er usikkert, mest trolig en kinesisk fabrikk i indre gokk
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
husk at vi har 5 år på slike varer.. (garanti) selv om butikkene sier vi bære har et år så har vi 5 ifølge kjøpslåven!!!
Bygones
  • 0
Siterer Kengro:
Ikke sikker, desiget kom fra de som laget spillet. Men hvem som laget de er usikkert, mest trolig en kinesisk fabrikk i indre gokk

Ja. Ikke stol på dem.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
ikke en dritt feil med min 360
snakka med en fyr på gamezone i kr.sand, han sa at han aldri hadde godde å ta med seg en ps3 hjem fordi 360 var bedre. Da hva jeg glad!!
  • 0
ringte nettop kundestøtte. Dhl kommer innen 3 dager og henter 360n.

.
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer blackrogue:
husk at vi har 5 år på slike varer.. (garanti) selv om butikkene sier vi bære har et år så har vi 5 ifølge kjøpslåven!!!


det er bra og vite... Har selv hatt et mindre problem. Noen ganger sliter jeg med og få åpna cd skuffen. Du hører den jobber, men sliter med og få åpna den. Dette problemet kommer og går da. Får se hva jeg gjør. Imorra kommer forza så venter nok til etter jeg har brukt tid på det spillet, for regner ikke med at de bare sier "ok. Kom med den så får du ny". gidder ikke sitte en uke uten maskin og uten mulighet til og spille spillet...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!