Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Bruker folket her inne GC-kontroller eller Gamepad/Pro?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Bruker folket her inne GC-kontroller eller Gamepad/Pro?


Jeg bruker CG-kontrollen. Klarer ikke å bruke Pro kontrolleren
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17:Bruker folket her inne GC-kontroller eller Gamepad/Pro?

Jeg bruker CG-kontrollen. Klarer ikke å bruke Pro kontrolleren


Hvordan er den å bruke egentlig? Lurer på å kjøpe en adapter og kontroll, men er forsåvidt ganske komfortabel med pro. Lenge siden jeg har spilt GC, men har gode minner fra det.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Hvordan er den å bruke egentlig?


Jeg har alltid likt den best. Lettvint å bruke. I Smash klarer jeg ikke å vende meg til fire knapper bak, som Pro og Gamepaden har.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har alltid likt den best. Lettvint å bruke. I Smash klarer jeg ikke å vende meg til fire knapper bak, som Pro og Gamepaden har.


Må innrømme at jeg er fristet. Spørs om ikke jeg finner både kontroll og adapter på ebay til en pris under tollgrensa.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Bruker folket her inne GC-kontroller eller Gamepad/Pro?


Jeg bruker gamepaden, fordi det er hovedspaken. Har heller ikke adapter, men har ikke så tviholdende forhold til den som mange andre. Jeg har derimot gjort det slik at R1 og 2 er skjold og L1 og 2 er grab. Det systemet som var default klarte jeg ikke å bli vant til.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Subject 17:
Bruker folket her inne GC-kontroller eller Gamepad/Pro?

Jeg bruker min New 3DS. Den er veldig behagelig å bruke.
  • 0
Siterer remote:
Jeg bruker gamepaden, fordi det er hovedspaken. Har heller ikke adapter, men har ikke så tviholdende forhold til den som mange andre. Jeg har derimot gjort det slik at R1 og 2 er skjold og L1 og 2 er grab. Det systemet som var default klarte jeg ikke å bli vant til.


Skjønner. Har blitt vant til default, men slik du beskriver det er vel sånn det er i både Melee og Brawl så vidt jeg vet.

Siterer Linebeck:
Jeg bruker min New 3DS. Den er veldig behagelig å bruke.


Har ikke 3DS selv, men så for meg at det var utrolig slitsomt å bruke den. New 3DS er kanskje litt annerledes?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Har ikke 3DS selv, men så for meg at det var utrolig slitsomt å bruke den. New 3DS er kanskje litt annerledes?

Ja, den har jo C-stick og to nye skulderknapper.
  • 0
New 3DS var utrolig god å bruke som kontroller, går i den og Gamepaden. Rakk dessverre aldri å finne meg en gamecubeadapter. Skal holde mer utkikk etter den senere
  • 0
Siterer Linebeck:
Ja, den har jo C-stick og to nye skulderknapper.


Ja, tenkte mer på selve spaken om den fører med seg noen begrensninger. Den er kanskje bedre enn jeg ser for meg.

Siterer stikox93:
Skal holde mer utkikk etter den senere


Samme her. Slik det ser ut nå vil det helt klart lønne seg å bestille fra Ebay.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Skjønner. Har blitt vant til default, men slik du beskriver det er vel sånn det er i både Melee og Brawl så vidt jeg vet.


Både L og R på GC er skjold, mens Z er grab. Jeg har spilt med GC-spake hos en kompis og da har jeg faktisk gjort det samme. Jeg ignorerer Z-knappen og bruker R for skjold og L for grab. Jeg ble bare vant til det. I GC-dagene brukte jeg nesten aldri grab, så kanskje derfor, men da var jeg yngre og utrolig dårlig, egentlig.

Siterer Subject 17:
Samme her. Slik det ser ut nå vil det helt klart lønne seg å bestille fra Ebay.


De selger det ikke i det hele tatt? Jeg trodde det var en spøk som skulle gå over?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
De selger det ikke i det hele tatt? Jeg trodde det var en spøk som skulle gå over?


Nei, det er dårlig. Coolshop har kontrollere til 459,-, men har ikke sett noe i Norge.

Siterer remote:
Jeg ignorerer Z-knappen og bruker R for skjold og L for grab. Jeg ble bare vant til det. I GC-dagene brukte jeg nesten aldri grab, så kanskje derfor, men da var jeg yngre og utrolig dårlig, egentlig.


Ah, sånn ja! Det er kjempelenge siden jeg spilte Melee. Tviler på at jeg brukte grab noe særlig jeg heller.
''eh'' - Link
  • 0
Noen som er gode med MewTwo? Jeg synes han er for treig, så jeg klarer ikke spille så bra med ham, men håper på å forbedre meg selvsagt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Trist med Club Nintendo og Mewtwo greia. Føles litt surt å betale 40kr for han, men ender vel opp med å gjøre kjøpet en eller annen dag. Samme med Lucas.

Håper forresten på at Snake blir neste DLC, men Nintendo snakket visst om at originale Nintendo-karakterer er hovedfokuset så jeg har nok ikke store forhåpninger.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Har vi diskutert mains enda? Jeg har i hvertfall ikke gjort det her inne, så da stiller jeg like gjerne spørsmålet: Hvem spiller du hovedsaklig i Sm4sh?

Jeg kjører primært Wii Fit, sekundært Pikachu og tertiært halvparten av resten av karakterutvalget.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Main har vel alltid vært Ganondorf, siden Melee. Jeg spilte endel Falco i Brawl men syns han har svekket seg helt. Av nykommerne er Robin og Lucina sekundærkarakterer sammen med Doctor Mario.

Resten av karakterene bør jeg ta meg tida til å lære meg, for de er jeg håpløse med.
  • 0
Siterer Jompapa:
Har vi diskutert mains enda? Jeg har i hvertfall ikke gjort det her inne, så da stiller jeg like gjerne spørsmålet: Hvem spiller du hovedsaklig i Sm4sh?


Spiller primært som Mario, med Peach som nummer to.

Siterer Jompapa:
og tertiært halvparten av resten av karakterutvalget.


Samme her.

Siterer stikox93:
Jeg spilte endel Falco i Brawl men syns han har svekket seg helt.


Jeg syns Falco både er vanskelig å spille som, og mot. Likte han mye bedre i Brawl jeg også, men samtidig er det flott at de har gjort han til en unik karakter.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Spiller primært som Mario, med Peach som nummer to.

.


Peach? Imponerende, spiller endel online og tror aldri jeg har møtt Peach, og Olimar
  • 0
Dorf er best, garantert. Kjører på med Donkey Kong sekundært, etterfulgt av Palutena. Etter der igjen fordeles det mellom Luigi, Duck Hunt, Sheik og Wario.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg er best med Link med god margin, men har også spilt en del med Fox og Diddy Kong. De er kanskje de sekundære. Prøver å bli god med MewTwo, men jeg klarer det ikke. I det siste har jeg likt å spille med Mario.

Siterer Jompapa:
Wii Fit


Seriøst?

Siterer stikox93:
Peach? Imponerende, spiller endel online og tror aldri jeg har møtt Peach, og Olimar


Seriøst? Det er ikke den vanligste karakteren, men jeg har møtt mange som bruker Peach. Olimar kan også forekomme. Elsker å spille Fox mot ham, så er det umulig for ham å gjøre noe som helst.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Jompapa:
Har vi diskutert mains enda? Jeg har i hvertfall ikke gjort det her inne, så da stiller jeg like gjerne spørsmålet: Hvem spiller du hovedsaklig i Sm4sh?


Spiller i hovedsak Captain Falcon ettersom det er han jeg har mainet i Project M og Melee(Gannondorf her av og til for mer kontroll) i det siste. Utenom det går det mest i raske karakterer slik som Greninja(Kom ganske langt i noen turneringer med han på 3DS).
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer remote:
J

Seriøst? Det er ikke den vanligste karakteren, men jeg har møtt mange som bruker Peach. Olimar kan også forekomme. Elsker å spille Fox mot ham, så er det umulig for ham å gjøre noe som helst.


Ja, de jeg syns går igjen er Fox, Link, Falco, Lucina, Yoshi, og et par Pit
  • 0
Har ikke helt klart å bestemme meg for en main enda, men går for det meste i Falcon, Ganondorf, DK og Samus.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Spiller i hovedsak Captain Falcon ettersom det er han jeg har mainet i Project M og Melee(Gannondorf her av og til for mer kontroll) i det siste. Utenom det går det mest i raske karakterer slik som Greninja(Kom ganske langt i noen turneringer med han på 3DS).


Greninja er ikke så aller verst, men det er vanskelig å bli skikkelig god med ham, så den prestasjonen er ikke så dårlig.

Siterer stikox93:
Ja, de jeg syns går igjen er Fox, Link, Falco, Lucina, Yoshi, og et par Pit


Jeg synes det er så mange karakterer at jeg ikke klarer å se noen bestemte som går igjen hele tiden, men det er helt klart en del av dem som sjeldent brukes.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!