Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox Live vs. PS Plus


Kanskje dere er uenige, men jeg syns all den informasjonen som flyter rundt angående live og plus er litt forvirrende
Jeg vet jo at jeg for fremtiden vil trenge dem å spille online på de kommende konsollene, men hva med dagens, tenker i hovedsak på ps3. Må jeg betale der og.
Hva slags andre fordeler vil jeg få hvis skaffer de nevnte abomentene.
Og ti slutt hvilken mener eventuelle lesere av denne posten er å foretrekke.
PS: det virker som ps plus blir litt billigere
  • 0
Xbox Live er simpelten for å kunne spille online og å bruke de nettbaserte tilleggene til Xbox 360.

Playstation Plus gir deg noen bonuser, som en hel masse spill som du kan spille så lenge du har et PS Plus abonnement. I tillegg får man masse gode tilbud på spill. I tillegg laster Playstationen din ned oppdateringer til spill og systemoppdateringer automatisk. Bare sett et tidspunkt du vil at den skal gjøre det, så sjekker den etter oppdateringer på det tidspunktet hver dag og laster de ned.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
I sense a shitstorm coming
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Xbox Live er simpelten for å kunne spille online

Siterer The Cookiemonster:
Playstation Plus gir deg noen bonuser, som en hel masse spill som du kan spille så lenge du har et PS Plus abonnement.


Man må betale for å spille online på PS4 også. http://www.destructoid.com/sony-explains-why-you-ll-have-to-pay-
for-online-with-ps4-256158.phtml


Edit: Det visste du kanskje fra før? Du var litt uklar i posten din.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Edit: Det visste du kanskje fra før? Du var litt uklar i posten din.
Nei, det var jeg faktisk ikke klar over. Takk for oppklaringen. Jeg regner forsåvidt fortsatt med at noen av bonusene fra PS+ på PS3 fortsetter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
ser vi bort fra selve konsollene virker det nå som om ps plus er bedre da.
atpåtill virker denne instant game collection greia inntresant, selv om det er litt utydelig, noen som vennligst kan forklare??
  • 0
PS pluss virker som det beste tilbudet. Ettersom det lar en spille online, samt gir en rekke bonuser, mens gold kun gir muligheten til en rekke online funksjoner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer dwarf24:
ser vi bort fra selve konsollene virker det nå som om ps plus er bedre da.
atpåtill virker denne instant game collection greia inntresant, selv om det er litt utydelig, noen som vennligst kan forklare??

På PS3 er det slik at man har fått masse gratis spill som man kan beholde så lenge man har PS Plus. Det er bare å fornye, så kan man spille de videre. PS Plus- abonnementet mitt gikk ut nylig, så nå får jeg ikke spilt spillene jeg fikk via PS Plus videre før jeg fornyer.

Om de fortsetter med det på PS4 spørs, i og med at det nå blir obligatorisk å ha PS Plus for å spille online, dermed trenger de egentlig ikke de "lokkemidlene" for å få folk til å skaffe det.

PS Plus var i alle fall et kupp på PS3, jeg fikk spilt gjennom masse flotte spill pga. det. Spill som inFamous 2, Deus Ex: HR, Borderlands, Just Cause 2, Dead Space 2 og mange andre spill.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!