Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

• gnyg
  • gnyg
Nå nærmer det seg igjen et nytt Fifa. Denne gangen får vi ny fysikkmotor, og en del andre nyvinninger som skal føre Fifa enda nærmere et realistisk fotballspill.

Hvem skal ha det? Hva skal du spille?

Noen som vet om det finnes en forhåndsbestilling som gir deg jevnlig gullpakker på UT? Så langt får man 4 gullpakker på denne jeg har funnet på platekompaniet.

Lagt til 2013-07-18 14:35:
Vel, skyt meg og kall meg teit. Fant nettopp Ultimate Edition pakken på PK. Med 24 gullpakker.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvem skal ha det? Hva skal du spille?

Skal definitivt ha det! Spesielt med alle nyvinningene som angår ballen og skudd, så ser jeg virkelig frem til FIFA 14. Samt den nye fysikkmotoren som jeg håper virkelig imponerer.

Når det gjelder hva jeg kommer til å spille, så blir det Ultimate Team og Karriere det kommer til å gå mest i.
  • 0
Jeg skal definitivt ha det. Jeg tror kanskje at jeg drøyer med å kjøpe det til PS4 kommer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Når det gjelder hva jeg kommer til å spille, så blir det Ultimate Team og Karriere det kommer til å gå mest i.

Hva er galt med seasons?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hva er galt med seasons?

Er så mange idioter som spiller. Ca. annenhver fyr man spiller mot er en tulling som kun sentrer mellom midtstopperne dine. Scorer motstanderen først er det 90 % sannsynlighet for at motstanderen safer ut kampen med pasninger i egen halvdel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
C
Er så mange idioter som spiller. Ca. annenhver fyr man spiller mot er en tulling som kun sentrer mellom midtstopperne dine. Scorer motstanderen først er det 90 % sannsynlighet for at motstanderen safer ut kampen med pasninger i egen halvdel.

Har opplevd mange idioter. Er mange kjedelige spillere å spille mot ja, med liten variasjon. Dribling er viktig (nei det er ikke det). Opplever stort sett at folk rage quitter om jeg scorer først. Stort sett hele tiden.

Jeg tror kanskje at jeg drøyer med å kjøpe det til PS4 kommer.
Kjøper det på PS3, føler ikke helt behovet med å skaffe PS4 riktig enda. Barnesykdommer, og ingen spesielt attraktive spill for øyeblikket som forsvarer kjøp ved lansering.
  • 0
Siterer gnyg:
Har opplevd mange idioter. Er mange kjedelige spillere å spille mot ja, med liten variasjon. Dribling er viktig (nei det er ikke det). Opplever stort sett at folk rage quitter om jeg scorer først. Stort sett hele tiden.

Den første kampen jeg spilte mot deg var ganske kronglete, ettersom du scoret tidlig, stod utrolig høyt på banen, samtidig som de mest offensive spillerne mine ikke prøvde å gå i bakrom. Liksom, jeg hadde Sturridge på topp, en utrolig rask spiller, men gikk han i bakrom og utnyttet farta? Nei.

Det er kanskje det mest irriterende, at man ikke får gitt ordentlige taktiske instruksjoner.

Jeg tipper forøvrig på at Liverpool blir litt bedre i årets utgave. I tillegg bør Coutinho oppgraderes fra 78.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
ettersom du scoret tidlig, stod utrolig høyt på banen,

Jeg prøver alltid å score tidlig. Er viktig for resten av kampen. Også er det større sjangse for å være sikret seier om nettilkoblingen ryker. Spiller alltid offensivt med mindre det regner eller jeg spiller mot en ekstrem driblefant.

Jeg tipper forøvrig på at Liverpool blir litt bedre i årets utgave. I tillegg bør Coutinho oppgraderes fra 78.

Han er et beist på 13. Litt for liten utholdenhet. Suarez, Sturridge, Coutinho. Så har du et forbannet bra trekløver. Gleder meg til neste års Liverpool.
  • 0
Siterer gnyg:
Hva er galt med seasons?

Ingenting sånn egentlig. Men spiller det utrolig lite.
  • 0
FUT blir gøy. Klarer alltid å tjene 300k innen 2 uker før release
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Klarer alltid å tjene 300k innen 2 uker før release

Hvordan i helvete klarer du det?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvordan i helvete klarer du det?

Ultimate Team appen på ea.co.uk. Så bruker jeg de 15 accountene jeg har og får gratis packs på alle sammen fram til release, og da har jeg hovet inn nok til å kjøpe billige spillere som f.eks Kagawa, Santi, Lampard, Valencia, og når det blir release så øker de prisene noe forpult mye, og da kan jeg selge dem alle sammen for 500 % profitt. Funker hvert år.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer gnyg:
Han er et beist på 13. Litt for liten utholdenhet. Suarez, Sturridge, Coutinho. Så har du et forbannet bra trekløver. Gleder meg til neste års Liverpool.

Han er ikke spesielt god å bruke i 13 syns nå jeg. Han er litt for veik, litt for treg og i tillegg orker han ikke så mye. Må gjerne bytte han ut i Seasons siden han blir så sliten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Coutinho var ikke digg å spille med, nei.
  • 0
Siterer A to the H:
Coutinho var ikke digg å spille med, nei.

Suárez på en annen side var fantastisk. God til å drible, sterk nok til å unngå å bli dyttet av ballen og et godt skudd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Suárez på en annen side var fantastisk. God til å drible, sterk nok til å unngå å bli dyttet av ballen og et godt skudd.

Føltes alltid som at han var feilplassert. Skjønner ikke hvorfor.

Den diggeste på FIFA 13 er Zlatan da.
  • 0
Siterer A to the H:
Føltes alltid som at han var feilplassert. Skjønner ikke hvorfor.

Jeg spilte/spiller han alltid på kanten eller bak en spiss. Jeg liker å ha litt raskere spisser. Jeg scoret riktignok 30 mål i PL i career mode med Suárez på kanten, og kun 10 og 15 med spissene (Nélson Oliveira og Borini).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg spilte/spiller han alltid på kanten eller bak en spiss. Jeg liker å ha litt raskere spisser. Jeg scoret riktignok 30 mål i PL i career mode med Suárez på kanten, og kun 10 og 15 med spissene (Nélson Oliveira og Borini).

Skulle ha sett Portsmouth karrieren min. Startet karrieren med å skaffe meg nye eiere, så kjøpte jeg stortalenter som Adryan osv, og seilte opp til PL. Kom på 3. plass i min 6. sesong.
  • 0
Siterer A to the H:
Ultimate Team appen på ea.co.uk. Så bruker jeg de 15 accountene jeg har og får gratis packs på alle sammen fram til release, og da har jeg hovet inn nok til å kjøpe billige spillere som f.eks Kagawa, Santi, Lampard, Valencia, og når det blir release så øker de prisene noe forpult mye, og da kan jeg selge dem alle sammen for 500 % profitt. Funker hvert år.

Å jævlig!
  • 0
Siterer A to the H:
Skulle ha sett Portsmouth karrieren min. Startet karrieren med å skaffe meg nye eiere, så kjøpte jeg stortalenter som Adryan osv, og seilte opp til PL. Kom på 3. plass i min 6. sesong.

Såpass. Jeg har aldri orket å spille så lenge. I karrieren jeg nevnte ga jeg meg etter andre sesong, ettersom jeg alt hadde vunnet alt jeg kunne vinne.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Såpass. Jeg har aldri orket å spille så lenge. I karrieren jeg nevnte ga jeg meg etter andre sesong, ettersom jeg alt hadde vunnet alt jeg kunne vinne.

Det er jo i rundt 4-6 sesong som er gøy. Trakk opp en junior som het Kanasani. Spilte på defensiv midtbane og var 74 som 16 åring. Det er sånne talenter som er morsomme. Når jeg ikke gadd å spille mer på den karrieren så var han 90 rating som 20 åring.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det en kan gjøre med Coutinho er å sette han som hengende spiss. Funker ofte.

Lagt til 2013-07-18 19:22:
Det er ikke gøy å møte Zlatan. Stort sett alle som bruker han og PSG skal jo bare drible.. Er jo ikke fotball det..
  • 0
Siterer gnyg:
Det er ikke gøy å møte Zlatan. Stort sett alle som bruker han og PSG skal jo bare drible.. Er jo ikke fotball det..

PSG er et hat å møte i Seasons. Men også morsomt når du klarer å få et eller to mål. Da har de som oftest rakna helt når jeg har spilt.
  • 0
Finting med Zlatan er latterlig gøy
  • 0
Da har Liverpool sikret seg en sponsoravtale med EA Sports. Det er flott for oss Liverpool-fans som spiller FIFA, og vil ha ekte ansikter på så mange av spillerne som mulig. Det å se Coutinho, Gerrard, Suárez og alle de andre se forferdelig ut i FIFA var ikke noe jeg nøt, så dette setter jeg pris på. Ikke minst slipper vi å se Glen Johnson med cornrows, noe han ikke har hatt de siste 4 årene.

I tillegg tipper jeg at de er litt mer gavmilde med ratingene til Liverpool sine spillere, noe som er flott for de som bruker Liverpool i Seasons, FUT og i karriere.

Dette liker jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!