Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

Siterer ElGamer:
Det der kan vise seg å bli veldig spennende. Virker ganske bra balansert og har i alle fall nok fart i angrep.

Er mye pace og Costa har god hodestyrke. Forsvaret er også beist.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer LesMiserable:
Meld dere på, gutta.

Meldt på nå. Tok kvalrunde 1 på PS3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Er mye pace og Costa har god hodestyrke. Forsvaret er også beist.

Ja, så blir bare å skaffe inn de 100-130k som trengs sånn cirka da.

Siterer LesMiserable:
Meld dere på, gutta.

Meldt på i kvalikrunde 1 på Xbox360
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, så blir bare å skaffe inn de 100-130k som trengs sånn cirka da.

I have 200 k :3
  • 0
Siterer A to the H:

I have 900k >:3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer A to the H:

Then let the shopping begin!
  • 0
Siterer NewAge:
I have 900k >:3

Le faq u. Packluck eller tradings?
  • 0
Siterer A to the H:
Le faq u. Packluck eller tradings?

Begge deler

Har faktisk godt mer enn det, men har akkuratt nå 929k pluss 2 lag, et gold og et fullt i dyre brasilvers som forhåpentligvis går opp i pris om et par uker.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Her babler dere om oppi mot millionen, mens jeg sitter igjen med min lille formue på 30k.

Lagt til 2013-10-07 22:46:
Og for å få til denne hybriden må jeg tjene inn noe utrolig mye:

http://www.futhead.com/14/squads/998911/
  • 0
Siterer ElGamer:
http://www.futhead.com/14/squads/998911/

En av få ganger Mertesacker er bedre å ha enn Vermaelen.
  • 0
Siterer A to the H:
En av få ganger Mertesacker er bedre å ha enn Vermaelen.

Det jeg tenkte på jeg og, men da må jeg passe på å ikke få han i løpsduel mot noen. Da sliter jeg litt
  • 0
Siterer ElGamer:
Det jeg tenkte på jeg og, men da må jeg passe på å ikke få han i løpsduel mot noen. Da sliter jeg litt

Neh, det er ikke noe problem.
  • 0
Siterer A to the H:
Neh, det er ikke noe problem.

Neida, 32 to i pace er mer enn nok til å ta igjen alle sammen. Men så lenge resten av laget fungerer, så skal ikke motstanderen få komme inn på min banehalvdel.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva kan en øve på for å bli bedre på fifa 14? Vil jo nå lengst mulig om en skal være med i konkurransen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fifa 14 kamp idag? Er ivri etter påå knuse noen (spiller på PS3)

Lagt til 2013-10-08 17:45:
Siterer NewAge:
I have 900k

Hvordan i helvete får dere i så masse penger, jeg har bare 5k pluss flere tusen fifapoints
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer gnyg:
Hva kan en øve på for å bli bedre på fifa 14? Vil jo nå lengst mulig om en skal være med i konkurransen.

Forsvar, forsvar og forsvar.

Og pasninger, spill tiki-taka.

Siterer MNO2610:
Hvordan i helvete får dere i så masse penger, jeg har bare 5k pluss flere tusen fifapoints

Bruk de fifapointsa så ser du.
  • 0
Siterer NewAge:
Bruk de fifapointsa så ser du.

dere legger de ut på overgang?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer NewAge:
Forsvar, forsvar og forsvar.

Og pasninger, spill tiki-taka.

Forsvar, forsvar og en kontring. Dette fungerer også.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva med frispark og dribling?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hva med frispark og dribling?

Frispark er en god mulighet. Men er så mye mer tilfeldig i forhold til det jeg var vant til i tidligere FIFA spill. Plutselig er det perfekte legget og kraft totalt feil på grunn av et skikkelig sleispark. Eller så treffer jeg klin i vinkelen på skudd jeg trodde kom til å fly langt ut av stadion.

Dribling er jeg ikke så god til. Så skal det og sies at det ikke er det jeg har trent mest på.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da ble det pulje 2 på meg.

Siterer ElGamer:
Frispark er en god mulighet.

Jeg scorer på frispark 1 gang i skuddåret..

Lagt til 2013-10-09 01:05:
åååååååååååååååååååh så utrolig digg det er å snu 2 - 0 til 3 - 2 når du sliter med handicap. Scorte vinnermålet på overtid også.

Lagt til 2013-10-09 01:06:
Også fikk jeg Isco i pakken.
  • 0
Siterer gnyg:
åååååååååååååååååååh så utrolig digg det er å snu 2 - 0 til 3 - 2 når du sliter med handicap. Scorte vinnermålet på overtid også.

Best feeling ever!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer MNO2610:
Fifa 14 kamp idag? Er ivri etter påå knuse noen (spiller på PS3)

Hvorfor skulle folk gidde å spille mot deg når du oppfører deg slik?

Fy faen skill games er frustrerende til tider ass. Lobb sølv brukte jeg et par timer på bare fordi jeg har maks uflaks... Nesten nedi tønna, detter utenfor...

Klarte nesten legendary på innlegg. Men hvordan tar jeg brassespark? Klarer jeg det oftere så fikser jeg legendary innlegg.
  • 0
Siterer gnyg:
Men hvordan tar jeg brassespark? Klarer jeg det oftere så fikser jeg legendary innlegg.

L2 + O. Du må prøve å posisjonere spilleren riktig for å klare det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!