Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

• gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
L2 + O. Du må prøve å posisjonere spilleren riktig for å klare det.

Ah, takk for tipset. Man får 1000 for å skyte ved bakken eller heade ballen i mål, 2000 for volley, og 3000 for brasse. Treffer man blinken i mål samtidig så er det jo overlegent mye mer poeng å hente på 2min og 20sek. Trenger 40000 poeng.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ah, takk for tipset.

Bare hyggelig. L2 er nøkkelen til de fleste fancy avslutninger i FIFA. Veldig fancy hvis man f.eks. klarer å score med en hælflikk.

Siterer gnyg:
Man får 1000 for å skyte ved bakken eller heade ballen i mål, 2000 for volley, og 3000 for brasse. Treffer man blinken i mål samtidig så er det jo overlegent mye mer poeng å hente på 2min og 20sek. Trenger 40000 poeng.

Hmm, advanced shooting eller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Advanced crossing.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Advanced crossing.

Oh. Hvilken spiller tar du den med?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Oh. Hvilken spiller tar du den med?

Foreløbig har jeg brukt Messi, men skal prøve igjen med Xavi.

Fy faen, det er rart å tenke på det. Skal bare spille fifa, men er litt nervøs før turneringen starter klokka 20.00.
  • 0
Siterer gnyg:
Skal bare spille fifa, men er litt nervøs før turneringen starter klokka 20.00.

Hvordan gikk første runden for deg? Skal snart i ilden selv, så driver å varmer opp, så jeg skal være klar.
  • 0
Jeg røyk ut i første runde i går. Jeg klarer ikke FIFA for tiden.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg røyk ut i første runde i går. Jeg klarer ikke FIFA for tiden.

Jeg har røket ut uten å ha spilt en kamp. Hele systemet har fucka seg ser det ut som.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Hvordan gikk første runden for deg? Skal snart i ilden selv, så driver å varmer opp, så jeg skal være klar.

Jeg vant for A to the H. 2 - 1 mot Bayern Munchen. Tapte 1 - 0 mot Bayern Munchen i andre runde. Tror du ikke jeg fikk sort skjerm så jeg måtte ut og inn av spillet. OG DA OPPDATERTE SPILLET SEG, en patch som nerfer heading og innlegg. Og det var taktikken min gjennom kampen. FAEN ASS!
  • 0
Siterer gnyg:
Tror du ikke jeg fikk sort skjerm så jeg måtte ut og inn av spillet. OG DA OPPDATERTE SPILLET SEG, en patch som nerfer heading og innlegg. Og det var taktikken min gjennom kampen. FAEN ASS!

Det suger! Fikk selv ikke spilt en dritt, og har ikke mulighet til noen av de andre rundene med det første. Alt takket være en kollapset system som kasta meg ut av turneringen uten å ha spilt en kamp.
  • 0
Vant de to første kampene i turneringen og er klar for sluttspillet 1. november. Vant den første kampen greit 4-0. Den andre kampen ble det uavgjort 3-3. Måtte ut i omkamp. Vant 2-1. Etter det kom beskyldningene om drøying og juks. Drøyde de fem siste minuttene fordi jeg har en uvane med å slippe inn mål da, noe som avgjorde 3-3-kampen. Kom videre til slutt. Brukeren er visst notorisk for sutring og klaging.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vant de to første kampene i turneringen og er klar for sluttspillet 1. november

Gratulerer med det. Godt å høre at noen får det til bra her.

Siterer LesMiserable:
Brukeren er visst notorisk for sutring og klaging.

Aldri gøy å møte sånne spillere, men føles alltid bedre når en vinner over sånne folk.
  • 0
Siterer ElGamer:
Gratulerer med det. Godt å høre at noen får det til bra her.

Takk, takk. Tror det kommer det til å bli noen ekstra kvalifiseringsrunder etter hvert, så følg med.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Tror det kommer det til å bli noen ekstra kvalifiseringsrunder etter hvert, så følg med.

Får håpe at noen passer med da jeg har tid, og at ting ikke fucker seg opp som i går.
  • 0
Nå for tiden spiller jeg kun karrieremodus med Aston Villa. Er så kjedelig med FUT..
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg spilte en kamp i karrieremodus mot Man. City i stad. 7 skudd hadde jeg i kampen, og alle 7 gikk på mål. To skudd hadde Man. City, begge gikk på mål. Man. City vant 2-0.

Ok fifa, ok.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Nå for tiden spiller jeg kun karrieremodus med Aston Villa. Er så kjedelig med FUT..

Du er altså så ræva om dagen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Du er altså så ræva om dagen.

Jeg spiller så dårlig for tiden. Derfor tar jeg en pause med FUT framover.

Jeg spilte en kamp i karrieremodus mot Man. City i stad. 7 skudd hadde jeg i kampen, og alle 7 gikk på mål. To skudd hadde Man. City, begge gikk på mål. Man. City vant 2-0.

Sånn er det for meg HELE jævla tiden på FUT. Grunn til at jeg gir det opp.
  • 0
Akkurat nå, så går det i alt annet enn FIFA. Selv om jeg smått bygger så smått videre på laget mitt i FUT.
  • 0
Siterer LesMiserable:
http://www.gamersparadise.no/artikler/rok-du-ut-av-var-fifa-turner
ing-forrige-uke/152944

Sa det jo.

Hadde flaks der da. Da blir det bare å finne ledig tid til dette.
  • 0
Noen som har meldt seg på her? (NM i FIFA 14!). http://www.tv2.no/sport/sportogspill/norges-stoerste-fifaturnering-
er-tilbake-4133384.html

Lagt til 2013-10-15 21:18:
Hvis jeg møter noen av dere på GR på turneringen på torsdag. Det hadde vært tøft. Hadde nok eid A to the H lett (Han hakke sjans)
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Hadde nok eid A to the H lett (Han hakke sjans)

Du burde slutte å ha så latterlig høye tanker om deg selv. Det oser arroganse av det lang vei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer MNO2610:
Hadde nok eid A to the H lett (Han hakke sjans)

Pfft. Begynner å komme i form igjen.

Du burde slutte å ha så latterlig høye tanker om deg selv. Det oser arroganse av det lang vei.

This
^
-----------------------------------------------------------------------------
----------
http://youtu.be/qNIUAYps7xs?t=3m43s

MasterBucks med rant mot Januzaj. Dæææver.
  • 0
Siterer A to the H:
MasterBucks med rant mot Januzaj. Dæææver.

Så den imorges, smilte faen godt. 100% enig i det han sier.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!