Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

Sånn er det jo med unge spillere. Raheem Sterling ble f.eks. hypet til skyene i fjor, mens nå har hypen roet seg.

Januzaj har et utvilsomt talent, men han kommer neppe til å diske opp med to mål og supre prestasjoner hele tiden. Han vil svinge i prestasjonene, akkurat som Sterling.

Dog, det er gjerne slik når resultatene er dårlige, da klamrer man seg til de små, men positive tingene, som at talenter er på vei opp frem.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer NewAge:
Så den imorges, smilte faen godt. 100% enig i det han sier.

MasterBucks er uten tvil Youtubes beste FIFA ''blogger''.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Noen som vil kjøpe balotelli fra meg? Selger han for 35k, 20k eller høyere viss du skal by.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Noen som vil kjøpe balotelli fra meg? Selger han for 35k, 20k eller høyere viss du skal by.

Gir deg 19k for han.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer MNO2610:Noen som vil kjøpe balotelli fra meg? Selger han for 35k, 20k eller høyere viss du skal by.

Gir deg 19k for han.

Næi, 30k da? Du er vel rik du?

Lagt til 2013-10-17 19:04:
Faen, tapt 3-2 på min første kamp.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Næi, 30k da? Du er vel rik du?

Trenger ikke Balotelli. Hadde han for lenge siden. Var overraskende skuffende.
  • 0
Fikk nettopp ZLATAN og KOMPANY i samme pakke i ultimate team!! Brb bukseskift!
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Siterer Herr_Oynisse:

Nice.
  • 0
Siterer Herr_Oynisse:

Litt for flaks. Men tar en typisk internett: Pics or it did'nt happen
  • 0
Er det bare meg, eller er Fifa 14 grenseløst irriterende i forhold til de tidligere spillene i serien? Jeg er i hvert fall langt i fra å være stabil slik jeg var før...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Aw yeah, vant andre FUT-trofé online i sted. Så nå er det bare 1 igjen så tar jeg LesMiserable sine tre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Aw yeah, vant andre FUT-trofé online i sted. Så nå er det bare 1 igjen så tar jeg LesMiserable sine tre.

Jeg spiller så jævlig varierende for tiden at jeg ikke lenger orker å spille mange kamper i strekk, så det burde du greie fint.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så lenge jeg ikke møter koreanske sølvlag så går det nok fint. Det tyske laget mitt slapp inn 5 raske mål, men klarte å score 4. Men fy faen å forbannet jeg ble da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg spiller så jævlig varierende for tiden at jeg ikke lenger orker å spille mange kamper i strekk, så det burde du greie fint.

Samme jeg føler, men fy så gøy det er når jeg spiller elendig i de enspiller-turneringene jeg bruker til å hvile laget mitt, mens når jeg spiller online, så er jeg i topp form. Det hjelper på lysten til å spille!
  • 0
Det er happy hour hele dagen på Ultimate Team i dag.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Det er happy hour hele dagen på Ultimate Team i dag.

Har utnyttet det, og endte opp med masse chemistry-kort og en Jordi Alba, som jeg har solgt. Jeg har virkelig ALDRI flaks med pakker.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har utnyttet det, og endte opp med masse chemistry-kort og en Jordi Alba, som jeg har solgt. Jeg har virkelig ALDRI flaks med pakker.

Jeg endte opp med masse kontrakter.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg endte opp med masse kontrakter.

Samme her, og det er i og for seg veldig greit. Blir ikke noe lag uten kontrakter.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvor mye koster happy hour pakker?

Lagt til 2013-10-27 19:11:
Om det er den til 15K så fikk jeg verthongen, og en fulham keeper.
  • 0
Siterer gnyg:
Om det er den til 15K så fikk jeg verthongen, og en fulham keeper.

Det er den ja.
  • 0
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=gZPdW1qDnKoEF:ps3

Se benken også. Jeg kjører både 3-5-2 og 4-1-2-1-2 og 4-2-3-1 wide. Jeg liker å kunne rullere i kampen.
  • 0
Siterer A to the H:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=gZPdW1qDnKoEF:ps3

Se benken også. Jeg kjører både 3-5-2 og 4-1-2-1-2 og 4-2-3-1 wide. Jeg liker å kunne rullere i kampen.

Vel, må si at jeg er imponert. Virkelig ikke dårlig det der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vel, må si at jeg er imponert. Virkelig ikke dårlig det der.

Skal prøve alle formasjonene nå, så dette blir gøy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!