Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

Siterer A to the H:
Skal prøve alle formasjonene nå, så dette blir gøy.

Høres spennende ut! Si ifra hvordan det går.
  • 0
Siterer ElGamer:
Høres spennende ut! Si ifra hvordan det går.

3-5-2: 4-1 seier.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Andre som skal spille sluttspill via Gamersparadise i kveld?
  • 0
Siterer Jesperiano:
Andre som skal spille sluttspill via Gamersparadise i kveld?

Ja.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ja.

Hvordan kom du deg til sluttspillet? Du er jo forferdelig.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hvordan kom du deg til sluttspillet? Du er jo forferdelig.

Hvis jeg er forferdelig, lurer jeg på hva du er.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvis jeg er forferdelig, lurer jeg på hva du er.

Vi hadde 3 jevnspilte kamper. Det beviser hvor grusom du er. Det var, i samme slengen, i en periode hvor jeg så vidt skårte mål, og spilte generelt forferdelig dårlig.

Rematch en dag?
  • 0
Siterer A to the H:
Vi hadde 3 jevnspilte kamper. Det beviser hvor grusom du er. Det var, i samme slengen, i en periode hvor jeg så vidt skårte mål, og spilte generelt forferdelig dårlig.

Rematch en dag?

Vi spilte to kamper og vant en hver. Du tør jo ikke å spille.

Lagt til 2013-10-31 20:51:
Røk ut etter den første kampen jeg spilte. Føltes ut som at spillerne løp halvparten så raskt som vanlig.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vi spilte to kamper og vant en hver. Du tør jo ikke å spille.

Det var bare to ja. Sant det.

Vi får ta en kamp snart.
  • 0
Siterer A to the H:
Vi får ta en kamp snart.

Ja.
  • 0
Jeg mottok dette gullkornet etter en kamp der jeg tapte 3-2(!): "sort it out you glitching bastard should of been 6 nill atleast and you should of been sendt off cheating cunt yourgk on steriods"

Fun, fun, fun. Ingenting er som en gamer som voldtar det engelske språk så grundig, og det er første gang jeg får en slik melding etter at jeg taper. wat.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har aldri fått hatpost. Ikke en gang "bra spilt".
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:

Jeg har fått så mange hatposter når jeg vinner ufortjent. Er så morsomt. Bra spilt har jeg fått fra en kar jeg spilte 1-1 mot. Det var så gøy.

Siterer LesMiserable:
Fun, fun, fun. Ingenting er som en gamer som voldtar det engelske språk så grundig, og det er første gang jeg får en slik melding etter at jeg taper. wat.

I agree. Det er så gøy.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har fått så mange hatposter når jeg vinner ufortjent.

Jeg får det hele tiden sjæl. Det morsomste er når du får det etter å ha kjørt over vedkommende i 90 in-game minutter. Da går det hett for seg
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer LesMiserable:

Siterer gnyg:

Dere kan umulig ha vært borti MMO og MOBA spill før
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Dere kan umulig ha vært borti MMO og MOBA spill før

Nå var det heller ikke snakk om den type spill heller. Kontekst ass.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Nå var det heller ikke snakk om den type spill heller. Kontekst ass.

Kontekst er irrelevant.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Kontekst er irrelevant.

Nei, ikke når tittelen på tråden er "Fifa 14".
  • 0
Siterer LesMiserable:
Nei, ikke når tittelen på tråden er "Fifa 14".

Synes fortsatt det kan være en artig sammenligning. Det du opplever i ny og ne i Fifa, får du slengt i trynet hver eneste dag i spill som LoL.
  • 0
Fikk endelig en IF i en pakke. I en uke der man kan få Zlatan, Suarez og Ribery som IFer, så fikk jeg selvsagt Maicon. Fantastisk.
  • 0
Hvordan spiller man 1v1 i Fifa14? Bare funnet 5v5..
Er mitt første fifa, haters gonna hate. Kødda <3
The D' is silent.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Fikk endelig en IF i en pakke. I en uke der man kan få Zlatan, Suarez og Ribery som IFer, så fikk jeg selvsagt Maicon. Fantastisk.

Du har nå i alle fall fått en IF da. Beste jeg noen sinne har fått i en pakke var Aguero i fjor.
  • 0
Hei jeg har ps4 og FIFA 14, tenkte selge spillere som zlatan, aguero, di Maria , Lucas, neur, louiz, toure og noen fler. Tenker å legge opp på ultimate noen som vil kjøpe dem for ekte penger ? Kontakt meg, kan sende bilde på face elr Mail er med på finne løsning hvordan vi kan gjøre avtalen.
  • 0
Til dere som har FIFA på PS4, eller som har prøvd det andre steder - hvordan er det i forhold til versjonen på PS3? Jeg får nok ikke PS4 før til sommeren en gang, og lurer på om det er verdt å kjøpe det eller vendte på FIFA 15 som vel komme i september. Lurer for det meste på hvordan ultimate team og seaons er
GOT EEM
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!