Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

Kamp nå, cooks?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Kamp nå, cooks?

Unnskyld, jeg har ikke FIFA 14 enda.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Unnskyld, jeg har ikke FIFA 14 enda.

Oops. Glemte at vi var på FIFA 14 tråden. Skal vi ta en FIFA 13 kamp`?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Skal vi ta en FIFA 13 kamp`?

Det får bli senere i kveld.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er ikke ille at Liverpool har en sånn avtale. Tenker det blir mer FUT på meg fremfor seasons. Orker ikke å bli mer forbanna over lagg og trege kontroller og annen møkk som følger med.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Tenker det blir mer FUT på meg fremfor seasons. Orker ikke å bli mer forbanna over lagg og trege kontroller og annen møkk som følger med.

Kan vise seg å være et smart valg det. Selv kommer det til å bli FUT til hundre i år.
  • 0
Tror jeg kommer til å loke med FUT og tjene fett, fram til jeg er drittlei og går over til karrieremodus. Hvert jævla år.
  • 0
Jeg kommer til å spille FUT selv. Jeg får til slutt et helt ok PL-lag, og så går jeg lei fordi jeg ikke tjener nok penger til å oppgradere laget. Som nå, i FUT 13.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg får til slutt et helt ok PL-lag, og så går jeg lei fordi jeg ikke tjener nok penger til å oppgradere laget.

Klarte å ende opp med et ganske bra PL/Bundesliga hybrid i år. Så satser på å gjøre det samme i FIFA 14. Nå med enda noen nye strenger å spille på.
  • 0
Siterer ElGamer:
Klarte å ende opp med et ganske bra PL/Bundesliga hybrid i år. Så satser på å gjøre det samme i FIFA 14. Nå med enda noen nye strenger å spille på.

Jeg savnet å ha noen venstrekanter som var brukbare og ikke bar navnet "Gareth Bale".
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hadde IF Bale som min beste spiller. Nå gikk jeg så lei at jeg brukte alt jeg hadde på packs. Jeg fikk faktisk MYE coins i år, siden jeg tradet perfekt. Hadde et lag som dette:

Hart
IF Walker - IF Verthongen - Vidic - IF Baines
Wilshere - Ramires
Ben Arfa - IF Santi - IF Bale
IF Walcott

Good times.
  • 0
Jeg hadde ingen IFs, og fikk heller ingen i pakker.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg savnet å ha noen venstrekanter som var brukbare og ikke bar navnet "Gareth Bale".

Hehehe. Bale gadd jeg aldri å skaffe, så holdt meg til Young og fikk Hazard mot slutten. Så holdt lenge det.

Siterer A to the H:
Hadde IF Bale som min beste spiller. Nå gikk jeg så lei at jeg brukte alt jeg hadde på packs. Jeg fikk faktisk MYE coins i år, siden jeg tradet perfekt. Hadde et lag som dette:

Hart
Wilshere - Ramires
IF Walcott

Noen som har flaks her i livet ja.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hehehe. Bale gadd jeg aldri å skaffe, så holdt meg til Young og fikk Hazard mot slutten. Så holdt lenge det.

Jeg fikk Assaidi og N'Zogbia. Beat that! Oh...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Hart
Wilshere - Ramires
IF Walcott

Noen som har flaks her i livet ja.

Handlet korrekt heter det. Vet akkurat hvordan man skal handle strategisk. Er så morsomt når du får 300k profitt på en spiller du kjøpte nesten samme dagen. Man leker med in forms. Walcott kjøpte jeg når han var seks dager gammel (altså rett før neste in form uke), for 200k, og når han ikke var i packs lenger, VIPS, så kostet han rundt 500k. Var rågøy.

Lagt til 2013-08-02 03:19:
Jeg fikk Assaidi og N'Zogbia. Beat that! Oh...

Beste jeg fikk var en Agüero. Bra det, men allikevel så var det mest handlingen som gjorde meg rik.
  • 0
Okei, nå får vi nesten diskutere FIFA 14 her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Okei, nå får vi nesten diskutere FIFA 14 her.

Ja! Så hva er det folk ser mest frem til i FIFA 14?
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja! Så hva er det folk ser mest frem til i FIFA 14?

Jeg ser minst frem til "chemistry cards". Alle kommer til å kjøpe Engine og Sniper. Det er dømt til å gå rett vest.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg ser minst frem til "chemistry cards". Alle kommer til å kjøpe Engine og Sniper. Det er dømt til å gå rett vest.

Jeg syntes det virker som en god ide første gang jeg så det, men etter å ha sett mer på det og lest litt om det, så blir det ikke en bra ting. Så klart, med noen begrensinger, så kan det jo fungere. Men tviler på at det skjer.
  • 0
Alt som gjør pace en større del i Ultimate team er en dum ting.

Er gamespeeden skrudd ned til sånn det er på h2h så kan chemistry cards være en kjempe god ide. Tviler det er det derimot.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Tviler det er det derimot.

Samme her, så ser nesten for meg sånne kamper der en blir overkjørt fordi motstandern har OP farten til alle spillerne.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå har jeg fått lønn og da skal jeg forhåndsbestille Fifa ultimate edition
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå har jeg fått YLOD på PS3en min. Om jeg ikke får fikset det så er det nok ikke snakk om at jeg gidder å sende den på reperasjon så sent i levetiden til den, pluss med PS4 på trappene og at jeg ikke skal ha PS4 før jeg har kommet meg videre i livet. Dvs fikset nynorsk og kommet seg inn på videre utdanning eventuelt om ikke noen ordentlige attraktive sikkerhetsjobber er ledige når det er gjort.

Spørsmålet er heller. Hvordan fungerer det med avbestilling og å få pengene igjen. Har jo bestilt spillet på platekompaniet for 599,- og jeg nekter å betale det for noe jeg ikke kommer til å bruke. Hvis jeg ikke skulle få fikset maskinen. Noen som vet?
  • 0
Noen som vet om vi som har x360 og ps3 får Ignite-motoren? Har virkelig ikke lyst å kjøpte ps4 eller xbone på launch, men jeg vil også spille fifa 14 med de nye forbedringene...
  • 0
http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-1
4-ultimate-team-formations

Nye formasjoner i FUT 14. Endelig får man 4-2-3-1 med RM og LM. Det på tide. I tillegg får man bla. 4-3-3 False Nine og andre variasjoner av eksisterende formasjoner.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!