Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~


Siterer A to the H:
You see? EA er sleipe.


Gammelt nytt, og folk biter på agnet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gammelt nytt, og folk biter på agnet.


Every single time.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
"Betal mer og få fordeler!"


Endte opp med å betale 450,- for Ultimate Edition, takket være 25% rabattkode på spill, fra CDON som nytt medlem. Så maks 50 kroner mer enn det vanlige spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så maks 50 kroner mer enn det vanlige spillet.


Likevel?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Og av lagene i demoen vil jeg si at Manchester City var best. Barcelona var brukbare, men føltes litt veike. PSG var ikke imponerende på noen måte. Dortmund var for gjennombruddshissige for min smak, og jeg slet med å holde på ballen, siden medspillerne konstant løp vekk fra meg, i stedet for å gjøre seg tilgjengelige. Tottenham var dårlige.


Her har du tydeligvis lagt ned mange kvelder på å studere de ulike lagene.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Her har du tydeligvis lagt ned mange kvelder på å studere de ulike lagene.


Jaha? Jeg prøvde alle de nevnte 2-3 ganger, og baserte inntrykket mitt på det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Subject 17:
Her har du tydeligvis lagt ned mange kvelder på å studere de ulike lagene.


Spilte 4 kamper og fikk grei oversikt jeg også.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Likevel?


Og siden jeg gjør det, så kjøper jeg ikke FIFA-Points. Noe som gjør at jeg faktisk sparer penger på å bestille Ultimate Edition. Så det blir mer et maraton med pakker, 1 per uke i 24 uker, mens de som kjøper vanlig edition og FIFA-Ponits gjerne spytter inn flere hundre kroner bare den første uka på masse pakker. Så reelt sett er mitt alternativ en sikring i lengden, og ikke en boosta start.
  • 0
FYI peeps, ultimate team appen til fifa 14 er nå oppe.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team

Vet ikke om alle kommer seg på, men gjorde ihvertfall å fikk åpnet min daily gift og resten av gratis pakkene mine.

Beste spiller var skuffende nokk Mikel, 79 overall.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg fikk Loic Remy i en av startpakkene. Jeg kunne vurdert å selge han, men enn så lenge skal jeg beholde han. Når spillet kommer ut er han en ypperlig spiss å ha på topp.

Uansett skal jeg til å begynne med bare kjøpe billige PL-gullspillere for å fylle inn laget. Da har jeg et lag å spille med, og dekning. Etterhvert kan det laget fases ut til et form for reservelag. 75-76 ratedede spillere selger gjerne så dårlig at det knapt er verdt å selge de. Uansett, siden alle andre selger de billig velger jeg å hamstre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg fikk Loic Remy i en av startpakkene. Jeg kunne vurdert å selge han, men enn så lenge skal jeg beholde han. Når spillet kommer ut er han en ypperlig spiss å ha på topp.

Uansett skal jeg til å begynne med bare kjøpe billige PL-gullspillere for å fylle inn laget. Da har jeg et lag å spille med, og dekning. Etterhvert kan det laget fases ut til et form for reservelag. 75-76 ratedede spillere selger gjerne så dårlig at det knapt er verdt å selge de. Uansett, siden alle andre selger de billig velger jeg å hamstre.


De fleste som selger nå er nokk folk som vil trade seg videre. Skal du "hamstre" så ville jeg ikke gått over 400coins per spiller, om det ikke er en høyere rata en. Akkuratt nå vil folk prøve å tjene så mye. Jeg får begynne skikkelige natt til søndag, da vil jeg være ferdig med jobb og lekser forhåpentligvis sånn at jeg kan trade meg så langt jeg kommer. Vil ha over eller rundt 15k på slutten av søndag. Sitter pent på 4k jeg fikk i en pakke og har en del spillere jeg aldri kommer til å bruke ute for salg. Håper å tjene 2k ish på det sånn at jeg kan trade meg videre.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hamstringen foregår på 300-350. Hadde ikke gått for så svake spillere til høyere pris. Uansett, jeg kommer fortsatt til å slå til hvis jeg finner en bra deal.

Jeg prøver for øyeblikket å cashe inn på noen tullespillere jeg ikke har bruk for, gjerne for å få inn PL-spillere, ettersom jeg bygger et PL-lag til å begynne med.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=hUcakBL1nJWtg:ps3


En del bedre enn mitt, men nå har ikke jeg brukt seks brukere heller.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=kUiSMhvAnJXeS:ps3


Laget mitt så langt. Skal se om jeg klarer å få napp på Sinclair for en rimelig pris, så har jeg et fullt lag. Da kan jeg bygge videre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Var kun en bruker som fungerte, sååå var bare mine tradingskills som gjelder
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Var kun en bruker som fungerte, sååå var bare mine tradingskills som gjelder


De seks brukerne var ikke "venner", og derfor fikk du ikke tradet mellom de, right?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer A to the H:Var kun en bruker som fungerte, sååå var bare mine tradingskills som gjelder

De seks brukerne var ikke "venner", og derfor fikk du ikke tradet mellom de, right?


Gjetter han hadde samme problem som meg, kom seg ikke inn på de andre brukerene.


Her er mitt lag http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-
off?showoffId=iMZRtAcKbbC5:360

Brukte 5,7 på Jeffren ettersom han er en spiller jeg gjetter vil gå for godt over 10k om et par uker, nå flip flopper han en del i pris. Lagde egentlig bare et lag fult av spillere jeg kunne tenkt meg å prøve under det budsjettet jeg hadde, bare Jardel som jeg valgte bare fordi jeg ikke hadde råd til førstevalget (Rojo).
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Gjetter han hadde samme problem som meg, kom seg ikke inn på de andre brukerene.


Spot on!

Har kjøpt meg Verthongen nå. Dette blir cash når jeg selger!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer NewAge:
Her er mitt lag


Portugisisk gitt. Jeg har lekt litt med tanken av å lage et portugisisk lag selv, ettersom jeg har en spiller som jeg ikke kan selge fra den serien

Ettersom jeg har en ekstra bruker på PS3'n som jeg vanligvis bare kødder online med lagde jeg like så godt et passe dårlig lag jeg kan ha på den. Billig lag i alle fall. Ikke helt ferdig med det enda, men jeg må vente til jeg får en ny innloggingsgave av EA, slik at jeg får kjøpt en midtstopper og en keeper.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=dKRmhSfjnJ1UY:ps3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ettersom jeg har en ekstra bruker på PS3'n som jeg vanligvis bare kødder online med lagde jeg like så godt et passe dårlig lag jeg kan ha på den. Billig lag i alle fall. Ikke helt ferdig med det enda, men jeg må vente til jeg får en ny innloggingsgave av EA, slik at jeg får kjøpt en midtstopper og en keeper.


Der var det mye PACE!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Der var det mye PACE!


Ekstremt. Linken funker ikke for meg, merkelig nok. Skal se om jeg får slengt opp en fungerende en.

Lagt til 2013-09-20 00:33:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=keHhW8NznJ1Vn:ps3


Sånn, da bør linken til tullelaget funke.

Lagt til 2013-09-20 00:33:
Eller bare ikke.

Lagt til 2013-09-20 00:34:
Det kan virke som at funksjonen ikke funker atm, ettersom heller ikke NewAge sin link fungerer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Funker fett for meg.

Droppa Verthongen, og kjøpte Jarvis, Colocini og van der Rhijn inn (sistnevnte fordi jeg vet han kommer til å skyte i været om ett par uker).
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Funker fett for meg.


Bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg får opp 404-error på alle linkene til lag akkurat nå.

Når det kommer til tullelaget så var det meninga at de skulle være trege. Trege og billige. Heldigvis er trege spillere....billige.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Når det kommer til tullelaget så var det meninga at de skulle være trege. Trege og billige. Heldigvis er trege spillere....billige.


Jaja, fullstendig klar over det. Så jo FUThead laget ditt,.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jaja, fullstendig klar over det. Så jo FUThead laget ditt,.


Heldigvis fant jeg tregere og billigere alternativer. Ruiz og Berba ville vært alt for gode.

Lagt til 2013-09-20 02:18:
Når jeg først er inne på Ruiz, tenk hvor god han hadde vært med litt mer tempo i kroppen og litt arbeidsvilje. Man kunne lagd en video med bare chipper av Ruiz. SYnd jeg har null peiling på videoredigering.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!