Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

Noen som vet om jeg får beholde FUT laget jeg lager på PS3 versjonen når jeg kjøper fifa 14 på PS4??
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Siterer Herr_Oynisse:
Noen som vet om jeg får beholde FUT laget jeg lager på PS3 versjonen når jeg kjøper fifa 14 på PS4??

Ja, du har muligheten til å sende spillere fra PS3 til PS4 helt ubegrenset. Du har også en mulighet til å sende alle fifa points fra PS3 til PS4 også, men dette er kun EN gang.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jaja, har BARE 113k og en full tradepile med en verdi rundt 40k. *gjesp*
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg har fått spilt litt i dag. Jeg har spilt mest på careermode, og må innrømme at det er smått irriterende at man vet ca. 0 ingame. Man kan ikke basere seg på kvalitet irl heller, for FIFA har en stygg tendens til å ha ganske rare ratinger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har spilt mest på careermode, og må innrømme at det er smått irriterende at man vet ca. 0 ingame

Jeg liker det jeg. Bare huk av på ''First team quality" så får du spillere som er gode nok
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg liker det jeg. Bare huk av på ''First team quality" så får du spillere som er gode nok

Ikke når jeg vil ha inn talenter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har spillet komt?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har spillet komt?

Kom ut i dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kom ut i dag.

Hva synes du da? Mye forandring?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hva synes du da? Mye forandring?

Liker det langt bedre enn demoen. Spillet er definitivt bedre da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
100 ganger bedre enn FIFA 13.
  • 0
Digger det så langt. Og da igjen mye bedre enn demoen, men det gjør jeg hver gang.

Siterer A to the H:
Jaja, har BARE 113k og en full tradepile med en verdi rundt 40k. *gjesp*

Bare 7k og en tom tradepile.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare 7k og en tom tradepile.

Bygger dette laget nå:

http://www.futhead.com/14/squads/575760/
  • 0
Siterer A to the H:
100 ganger bedre enn FIFA 13.

Du kan ikke være seriøs. Pace-misbruket er fortsatt der og verre enn noensinne. Vendingene er tilbake der de var i 13, og er helt forandret fra demoen der det var realistisk. Gjennombruddspasningene er fortsatt latterlig enkle å gjennomføre, skulle visst bli vanskeligere. Handicappet er også til de grader fortsatt i spillet. Og la oss ikke glemme serverne, herregud. Dette er det samme spillet som 13 med oppdaterte overganger og penere meny.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Og la oss ikke glemme serverne, herregud.

ALDRI hatt problemer med serverne. Ikke en eneste gang. Skaff heller internettkabel eller få deg sterkere internett. Skjønner ikke hvorfor alle klager over det hvert eneste år. Jeg har ikke disconnecta på over ett år (hvis ikke jeg ragequita da).

Siterer LesMiserable:
Pace-misbruket er fortsatt der og verre enn noensinne. Vendingene er tilbake der de var i 13

Synes at misbruket er kraftig redusert. Jeg møter nesten bare folk med sterke spisser og jeg synes de mer OP.

Siterer LesMiserable:
Gjennombruddspasningene er fortsatt latterlig enkle å gjennomføre, skulle visst bli vanskeligere

Da gjelder det å ha sonemarkering og bruke forsvaret ditt bedre. Jeg har ikke problemer med gjennombrudd, men mer problemer på kanter som slår inn på store spisser.

Siterer LesMiserable:
Dette er det samme spillet som 13 med oppdaterte overganger og penere meny.

Langt ifra. Kjempefornøyd jeg.
  • 0
Siterer A to the H:
ALDRI hatt problemer med serverne. Ikke en eneste gang. Skaff heller internettkabel eller få deg sterkere internett. Skjønner ikke hvorfor alle klager over det hvert eneste år. Jeg har ikke disconnecta på over ett år (hvis ikke jeg ragequita da).

Du mener altså at 70 mb/s ikke er godt nok? Tror du er den eneste som har vært så heldig. De fleste mister forbindelsen til EA-serverne opptil flere titalls, sågar hundretalls, ganger i løpet av året. Serverne deres er ræva, og det er helt fantastisk hvordan et av de største spillselskapene kan ha slike elendige servere.

Siterer A to the H:
Synes at misbruket er kraftig redusert. Jeg møter nesten bare folk med sterke spisser og jeg synes de mer OP.

Bare vent. Irriterer meg også at sterke folk plutselig har blitt sykt OP.

Siterer A to the H:
Da gjelder det å ha sonemarkering og bruke forsvaret ditt bedre. Jeg har ikke problemer med gjennombrudd, men mer problemer på kanter som slår inn på store spisser.

Du misforstod. Problemet er ikke å forsvare seg, problemet er at det er lett å gjennomføre de. EA mente at det skulle bli mer presist, slik at det skulle bli vanskeligere å score mål.

Siterer A to the H:
Langt ifra. Kjempefornøyd jeg.

Bra for deg. Jeg er for øvrig fornøyd, fordi jeg visste hva jeg gikk til, og jeg kommer sikkert til å bruke hundrevis av timer på UT. Men det irriterer meg at det ikke kommer noe særlig nytt hvert år, og at alle som sier at det er sur melk begynner å få rett.
  • 0
Siterer LesMiserable:
De fleste mister forbindelsen til EA-serverne opptil flere titalls, sågar hundretalls, ganger i løpet av året.

Jeg mistet forbindelsen 5 ganger i løpet av gårsdagen.

Siterer LesMiserable:
Du misforstod. Problemet er ikke å forsvare seg, problemet er at det er lett å gjennomføre de. EA mente at det skulle bli mer presist, slik at det skulle bli vanskeligere å score mål.

Eneste laget jeg har slitt med å sende gjennombruddspasninger med er Sunderland. Og det er fordi Sunderland er pissdårlige.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Bygger dette laget nå:

Spennende det laget der. Og ikke av det dyreste slaget heller.

Jobber selv med et PL-lag, så blir nok å game en del nå denne helga. Siden jeg ikke får spilt hele neste uke.
  • 0
Jeg finner ikke pace til å være en like stor faktor som de to forrige spillene, har møtt folk som spiller med remy på topp å prøver seg å spille likt som fifa 13, men det funker ikke. Og funker det mot deg er det bare å sette det på defensive så blir det vanskeligere for de.

Jeg finner spillere i alle pace klasser brukelige for en gangs skyld, en spiss med 60-70 pace og mye strength kan faktisk dominere om du bruker dem riktig. Har kost meg skikkelig med Ronaldinho til og med.

Don't get me wrong, pace er fortsatt VELDIG viktig, men det er det i virkeligheten også. Spesielt greit å ha pace i fullbacks.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Eneste problemet jeg har møtt med pace, er når jeg spiller med to altfor treige spisser og bruker vinger som ikke er raske nok til å kunne utfordre. Det trengs balanse med minst en rask spiller i angrepet, noe som er bra og samtidig irriterende når du ikke får den balansen.
  • 0
Jeg slo en fyr som spilte med David Luiz og Cahill i forsvaret når jeg brukte Chamakh og Bendtner på topp. Riktignok på køddebrukeren min.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpt meg dette laget nå:

• 0
Jeg er i alle fall elendig i dette spillet. Fire tap. Fire. Jeg får ikke noe flyt i pasningspillet, og dermed skaper jeg ingenting offensivt. Defensivt blir jeg kontret ned av en eller an pacy spiss hver kamp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Internettet mitt har løpt løpsk i dag, så jeg har ikke fått spilt enda i dag. Suger skikkelig heftig.
  • 0
Jeg tror jeg må ta en pause fra UT. Fire tap på fire mulige tar på mentalt.

Forresten, er det bare for meg at keeperne er totalt ubrukelige og klarer å klumse til utrolig mange situasjoner? Keeperen min på UT klarer sjelden å holde cornere, selv når de kommer rett over han. Ved ett tilfelle vant en spiller en header over keeperen min. I tillegg makter keeperen sjelden å slå ballen ut av farlig område, når han redder, han slår den gjerne i rett ut i farlig sone.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!