Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~


Siterer A to the H:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=csh30Et3nKaW1:ps3

Gutta. Se og nyt.


FY svarte til lag!

Mitt lag atm:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=gY69aExWbe2J:360


Har 40k til rådighet, så skal tjene opp litt og skaffe inn skikkelige forsterkninger når prisene når det første prisfallet.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har 9 - 0 på online seasons over to kamper jeg med det tyske laget. Her må det forbedres, selv om laget spiller bra så er det alltid rom for beastmode.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Åpnet en pack for fun. Fikk Balotelli. LOL med stort fortegn. Nå får jeg kjøpt Vidal og El Sharaawy for de penga.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Åpnet en pack for fun. Fikk Balotelli. LOL med stort fortegn. Nå får jeg kjøpt Vidal og El Sharaawy for de penga.


Noen er i hvert fall heldige...
  • 0
Siterer ElGamer:
Noen er i hvert fall heldige...


Har 150k i tradeprofitt, så er ikke bare luck Nå har jeg kjøpt Pirlo og El Shaarawy. De er kung. Jeg har også gitt nesten alle på laget en chemistry style
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Har 150k i tradeprofitt, så er ikke bare luck


Nei, men må jo innrømme at du har litt pakke Luck Beste jeg har fått: Vermalen...

Siterer A to the H:
Nå har jeg kjøpt Pirlo og El Shaarawy. De er kung. Jeg har også gitt nesten alle på laget en chemistry style


Er nesten glad for at du spiller på PS3, så jeg slipper å møte dette laget.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er nesten glad for at du spiller på PS3, så jeg slipper å møte dette laget.


Har ikke tapt på 7 kamper nå, og sluppet inn 2 mål på de kampene. Er så latterlig lett å skåre. Sparer til Chiellini nå. Mangler 15 k.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Har ikke tapt på 7 kamper nå, og sluppet inn 2 mål på de kampene. Er så latterlig lett å skåre. Sparer til Chiellini nå. Mangler 15 k.


Tør du å ta noen kamper mot meg i dag, da?
  • 0
Mens alle spiller UT spiller jeg career mode. Jeg har allerede rukket å forbanne Nico Gaitan. Jeg har aldri sett en spiller ta så mange dumme valg uten ball. Når han bør gå i bakrom møter han heller spilleren med ballen, når han bør gå innover i banen går han utover. Når han bør møte ballfører går han heller i bakrom.

I tillegg er han helt latterlig med høyrebeinet sitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer LesMiserable:
Tør du å ta noen kamper mot meg i dag, da?


Tar det rett etter CL! Logger på når de er ferdig.

Lagt til 2013-10-02 22:34:
Logger på etter CL studio. MÅ se alle målene
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Sparer til Chiellini nå. Mangler 15 k.


Virkelig sterkt lag dette her. Må få satt sammen et skikkelig PL-lag som er under utvikling, så får jeg se om det blir et Bundesliga eller Serie-A lag next.
  • 0
Slo nettopp Miserable på straffer. Ledet 3-0, 3-3 til slutt, 4-4 etter ekstra, og 6-5 i straffer.

Aldri vært bortpå så mye lagg i hele mitt liv som i andre omgang. Jeg hadde 2 mål i mot meg hvor skjermen ble svart siden det var så mye.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dagen etter at LesMiserable forteller meg om handicapping i Fifa så opplever jeg dette i FUT. Tapte 4 - 0 som resultat av det, selv om jeg spilte meg til store sjangser. Vant mitt første online seasons trofé så det er bra.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du virket ganske dreven med den laggingen. Fikk ikke gjort så mye annet enn å prøve og løpe opp sidene og legge inn i den første omgangen, da du scorte dine tre mål. Det var mindre lagg i den andre omgangen, og da ble det bedre spill. Spennende var det uansett.
  • 0
Siterer gnyg:
Dagen etter at LesMiserable forteller meg om handicapping i Fifa så opplever jeg dette i FUT. Tapte 4 - 0 som resultat av det, selv om jeg spilte meg til store sjangser. Vant mitt første online seasons trofé så det er bra.


Vet alt om handicapping. Keeperne blir overpowered as fuark, flyt kommer mye mer naturlig, og innlegg er så effektive. Det er så bittert når jeg har et SUVERENT bedre lag.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siden A to the H skrev at han slo meg i går, må jeg nesten skrive at jeg slo han i dag med sifrene 3-2, og fikk dermed revansje. How do you like that Bony, A to the H?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siden A to the H skrev at han slo meg i går, må jeg nesten skrive at jeg slo han i dag med sifrene 3-2, og fikk dermed revansje. How do you like that Bony, A to the H?


Det siste målet er årets styggeste. 90ende minutt og keeperen min løper ut UTEN at jeg ber om det. Faen altså. Skal ha revansje snart.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Det siste målet er årets styggeste. 90ende minutt og keeperen min løper ut UTEN at jeg ber om det. Faen altså. Skal ha revansje snart.


Da må det første målet ha vært årets fineste. Stupheading fra elleve meter. That's Bony for ya.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Da må det første målet ha vært årets fineste. Stupheading fra elleve meter. That's Bony for ya.


Det var SVINEhardt. Men mitt første mål i første kampen våres var enda finere. Utsiden av foten, hvor jeg curlet den opp i lengste kryss fra rundt 20 meter med Balo.

Er du på skolen? Eller er du hjemme? Jeg vil ha kamp nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Er du på skolen? Eller er du hjemme? Jeg vil ha kamp nå.


Har nettopp hatt eksamen. Så kan ta en kamp nå.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Har nettopp hatt eksamen. Så kan ta en kamp nå.


How about now?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
How about now?


Nå har jeg skrudd av, pakket og er klar for å ta bussen hjem. Så det blir ikke noe før søndag.
  • 0
Ikke noe gøy å spille online. Spilte 2 kamper nå på UT for første gang i FIFA 14, og begge har endt med at motstanderen rage quiter. Har enda ikke spilt mer enn maks 29 ingame minutter.
  • 0
Er det mulig å starte en karriere som spillende trener?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Er det mulig å starte en karriere som spillende trener?


Nei, det virker ikke slik.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!