Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~

• gnyg
  • gnyg
Dette er det forbedrede Bundesliga-laget:

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-
off?showoffId=fU0bVHyAnKc47:ps3

Skulle bare hatt en eller to i form spillere for å tjene masse penger. Hadde ikke gjort noe med Reus og Lewandowski i dette laget.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Skulle bare hatt en eller to i form spillere for å tjene masse penger. Hadde ikke gjort noe med Reus og Lewandowski i dette laget.

Tror ingen hadde sagt nei takk til Reus eller Lewandowski. Selv om jeg ikke har stor bruk for dem i PL laget mitt, så skulle jeg nok ha spart på dem eller solgt dem for å bygge et enda bedre lag.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei, det virker ikke slik.

D'oh, har alltid likt det bedre enn å være kun trener. Jaja, det var alltid litt urealistisk at en spiss med rundt 80 i total var på topp i Swindon Town. Takk for svar.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=iha7A5IKnKdkk:ps3

Dette er laget mitt nå. Har straks råd til Chiellini eller Buffon. Hvem av dem skal jeg kjøpe?

Jeg sitter med tanken om at Chiellini og Ogbonna ville ha vært beist sammen, og jeg leker med tanken om at det å ha Buffon i mål kanskje ikke er en så stor oppgradering fra Marchetti til at jeg gidder å kjøpe Buff.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Da har jeg møtt min første fartsjævel online. Utrolig nok klarte jeg 3-3 som jeg fant som en utrolig overaskelse siden jeg aldri kom til en skikkelig sjanse, siden jeg alltid ble løpt opp. Men 2 cornere og en utrolig god kontring skaffet meg et poeng i min første Seasons kamp.
  • 0
Lært på den harde måten hvordan handicapping har blitt ille.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Lært på den harde måten hvordan handicapping har blitt ille.

Hvordan fungerer dette med handicap sånn egentlig? Har liksom ikke spilt nok til å finne ut av det.

Når det gjelder UT, så står jeg ovenfor et vanskelig valg angående spissplassen. Endte opp med både Remy og Hernandez for under 8k total, så vet ikke helt hvem jeg skal satse på, eller om jeg skal gå for begge.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Hvordan fungerer dette med handicap sånn egentlig? Har liksom ikke spilt nok til å finne ut av det.

Du er så vilt overlegent på alt, men sliter med første touchen, spillere som ser på ballen trille forbi når den er 1 meter unna seg, keepern er player of the year og du får ikke ballen i nettet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Du er så vilt overlegent på alt, men sliter med første touchen, spillere som ser på ballen trille forbi når den er 1 meter unna seg, keepern er player of the year og du får ikke ballen i nettet.

Pretty much. Skjedde nå, og tapte 2-0 mot et silverlag. Da tenkte jeg bare "Fuck this!" Ikke noe mer i kveld.
  • 0
Siterer gnyg:

Så det er sånn skikkelig bullshit som egentlig ødelegger opplevelsen med andre ord.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så det er sånn skikkelig bullshit som egentlig ødelegger opplevelsen med andre ord.

Helt ekstremt. Jeg mister helt lysten til å spille.
  • 0
Siterer A to the H:
Helt ekstremt. Jeg mister helt lysten til å spille.

Får vel håpe at dette er noe som fikses etter hvert da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Får vel håpe at dette er noe som fikses etter hvert da.

Kan vi bare glemme. EA løfter ikke en finger for noe.

En ting som ødelegger mye av moroa for meg er cornere. Det er nesten helt umulig å markere en spiller, og det er så sykt OP. Jeg er utrolig dårlig på cornere for tiden og har ikke truffet en medspiller på over en uke.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg er utrolig dårlig på cornere for tiden og har ikke truffet en medspiller på over en uke.

Der er vi to rake motsetninger. Jeg treffer ganske ofte på cornere, selv om jeg sliter til tider med å treffe mål med headingene. Og markeringen går som smurt, bortsett fra ved visse tilfeller.
  • 0
Siterer ElGamer:
Der er vi to rake motsetninger. Jeg treffer ganske ofte på cornere, selv om jeg sliter til tider med å treffe mål med headingene. Og markeringen går som smurt, bortsett fra ved visse tilfeller.

Jeg skårer mye på hurtig kontra.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg skårer mye på hurtig kontra.

Hvordan jeg scorer avhenger veldig av hvordan type lag jeg spiller i mot. Har derimot to måter jeg scorer mest på. Det er hurtige kontra som deg, og oppbyggende spill med innlegg som ender i scoring.
  • 0
Er så kjedelig med FIFA. Er drittlei allerede....
  • 0
Folk sier at spillet er realistisk, men det er det ikke. Jeg spilte nettopp career mode, og i en kamp mot Fulham løp Berbatov og Ruiz rævva av seg for å presse forsvarerne mine. Realistisk du liksom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Folk sier at spillet er realistisk, men det er det ikke. Jeg spilte nettopp career mode, og i en kamp mot Fulham løp Berbatov og Ruiz rævva av seg for å presse forsvarerne mine. Realistisk du liksom.

Jeg hadde 40% pasningsprosent en kamp med Pirlo. Det er i hvert fall urealistisk.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg hadde 40% pasningsprosent en kamp med Pirlo. Det er i hvert fall urealistisk.

Glemte jeg å nevne at også Darren Bent jaktet meg ned når han kom inn? Ville aldri ha skjedd i virkeligheten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bare vent. FIFA 2035 vil komme i en stor pakke som inneholder en ball. Da får du realistisk fotball.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare vent. FIFA 2035 vil komme i en stor pakke som inneholder en ball. Da får du realistisk fotball.

Hah! Som om EA kommer til å kjøpe ball for oss.
  • 0
Siterer A to the H:
Som om EA kommer til å kjøpe ball for oss.

Du har nok rett der. Blir vel bare en lapp som sier at vi får spille fotball selv om vi vil ha det realistisk.

Lagt til 2013-10-06 22:53:
Når det gjelder FUT, så begynner jeg å bli mer og mer fornøyd med PL-laget mitt.
Laget mitt nå ser slik ut:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=kStmxnCzbf2Y:360

Gjenstår fortsatt en del jobb, men dette har i alle fall funket veldig bra for meg i det siste.
  • 0
http://www.futhead.com/14/squads/963439/

Skal lage dette laget. Thoughts?
  • 0
Det der kan vise seg å bli veldig spennende. Virker ganske bra balansert og har i alle fall nok fart i angrep.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!