Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~

Kort Info:

Her kan folk skrive tanker og meninger om de to neste Pokémon spillene som kommer senere i år til 3DS. Dere kan også skrive ønsker og idéer. Rett og slett snakk om Pokémon X and Y. Selv skal jeg ha Y. Hva syns dere om at Gamefreak prøver så mye nytt? Og at det er i 3D? Hvlken starter-Pokémon skal du begynne med? Osv.

Hvorfor lagde jeg denne tråden?

Rett og slett fordi jeg savnet en ren X and Y tråd. Greit nok med Pokémon tråden, men der blir det ikke for mye snakk om X and Y. Dessuten fant jeg ingen andre tråder om X and Y.

Lagt til 2013-08-15 17:19:
Skal selv begynne med Forakie. Har alltid startet med vann.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har kanskje tenkt å kjøpe det, men er ikke så stor fan av pkemon. Men pikachu er nice
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Har kanskje tenkt å kjøpe det, men er ikke så stor fan av pkemon. Men pikachu er nice

Haha. Ja. Du gjør jo som du vil. Pikachu er kul. Har du hørt om en nye Pokémon'en Dedenne? Den ligner litt på Pikachu!

https://www.google.no/search?q=dedenne&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl
=nb&client=safari#biv=i%7C0%3Bd%7C496DXmQlu4G-JM%3A
  • 0
Siterer Victorfinne:
Den ligner litt på Pikachu!

Ja. Pikachumus (Pikachu + mus)
  • 0
Siterer MNO2610:
Citerer Victorfinne en ligner litt på Pikachu!

Haha, ikke dårlig tenkt faktisk! Hva er din favoritt Pokémon?
  • 0
Siterer Victorfinne:
Citerer MNO2610:Citerer Victorfinne en ligner litt på Pikachu!

Haha, ikke dårlig tenkt faktisk! Hva er din favoritt Pokémon?

Det vet jeg ikke, kjenner ikke så mange, men blir vel pikachu
  • 0
Å ja. Greit valg det.
  • 0
Jeg har ingen planer om å kjøpe dette for å være ærlig. Jeg falt av lasset etter Diamond og Pearl.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir Pokemon Y på meg og. Tenker jeg starter med Chespin, er vel år og dag siden jeg startet med en gress pokemon første gang.

Tror det blir interessant med litt større forandringer for en gangs skyld. Kan bli kult i 3D, kanskje minner det litt om Pokemon Colosseum/XD.

Er i hvertfall veldig positiv, selv om noen av de nye pokemonene begynner å bli temmelig snåle.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har ingen planer om å kjøpe dette for å være ærlig. Jeg falt av lasset etter Diamond og Pearl.

Helt greit det. Du får se etter spillet har komt ut om du kanskje liker det du ser da. Du har vel ikke en 3DS heller så det er vel ikke noe å stresse med.

Siterer Glorfindel988:
Blir Pokemon Y på meg og. Tenker jeg starter med Chespin, er vel år og dag siden jeg startet med en gress pokemon første gang.

Tror det blir interessant med litt større forandringer for en gangs skyld. Kan bli kult i 3D, kanskje minner det litt om Pokemon Colosseum/XD.

Er i hvertfall veldig positiv, selv om noen av de nye pokemonene begynner å bli temmelig snåle.

Ja, så absolutt. Blir meget fett. Gleder meg skikkelig. Tror nok det blir likt Pokémon Gamecube spillene.
  • 0
Skal virkelig skaffe meg Mega-Blaziken!
  • 0
Trur ikke det blir noe kjøp. Eg sluttet å spille pokèmon-spill etter Red-Version & Pokèmon Stadium.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Trur ikke det blir noe kjøp. Eg sluttet å spille pokèmon-spill etter Red-Version & Pokèmon Stadium.

Haha. Det var en stund siden, og siden du ikke har 3DS heller så antar jeg at du ikke gidd stresse med det heller.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Haha. Det var en stund siden, og siden du ikke har 3DS heller så antar jeg at du ikke gidd stresse med det heller.

Akkurat.
  • 0
Du burde virkelig skaffe deg en 3DS!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Du burde virkelig skaffe deg en 3DS!

Liker ikke handholdte konsoller. Kuttet det ut etter PSP.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Liker ikke handholdte konsoller. Kuttet det ut etter PSP.

Da vil jeg si du går glipp av noe. Hvis du ikke kjøpte psp for alle de bra RPG'ene til den så er det jo ikke vits. Nintendo er noe helt annet. Du vet liksom at Nintendo vil gjøre deg mett med alle spillene sine, mens Sony som ikke alltid klarer å levere sliter litt med det. Hvis du skjønner hva jeg mener. Du kan spille Ocarina of time som blir sett på som verdens beste spill på 3DS, mens det beste spillet til Vita er LPB VITA eller Gravity Rush som er to helt ok spill i forhold til Ocarina of Time! Play it safe. Velg Nintendo når det gjelder håndholdt.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Da vil jeg si du går glipp av noe. Hvis du ikke kjøpte psp for alle de bra RPG'ene til den så er det jo ikke vits. Nintendo er noe helt annet. Du vet liksom at Nintendo vil gjøre deg mett med alle spillene sine, mens Sony som ikke alltid klarer å levere sliter litt med det. Hvis du skjønner hva jeg mener. Du kan spille Ocarina of time som blir sett på som verdens beste spill på 3DS, mens det beste spillet til Vita er LPB VITA eller Gravity Rush som er to helt ok spill i forhold til Ocarina of Time! Play it safe. Velg Nintendo når det gjelder håndholdt.

Eg er ingen fan av NINTENDO. Eg vet at dem kanskje har gode handholdte konsoller, men eg holder meg til Sony og PSP. Du spiller da masse PSVITA, så hvorfor er PSP så dårlig? Eg er ikke fan av handholdte konsoller har eg sagt... Spiller heller LoZ: OoT på Nintendo 64 og ikke handholdte konsoller fra Nintendo.
  • 0
Spiller masse PS vita ja. Jeg hater ikke PSP og den er langt i fra dårlig. Jeg sa bare at den ikke er verdt å kjøpe hvis du ikke kjøper den for RPG'ene. PSP er en av de beste konsollene når det gjelder RPG skjønner du. PS VITA er mye kraftigere enn 3DS, men gjør det noe når den ikke kan måle seg med spillene? Du får gjøre som du vil. Jeg gleder meg hvertfall til Pokémon Y.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Spiller masse PS vita ja. Jeg hater ikke PSP og den er langt i fra dårlig. Jeg sa bare at den ikke er verdt å kjøpe hvis du ikke kjøper den for RPG'ene. PSP er en av de beste konsollene når det gjelder RPG skjønner du. PS VITA er mye kraftigere enn 3DS, men gjør det noe når den ikke kan måle seg med spillene? Du får gjøre som du vil. Jeg gleder meg hvertfall til Pokémon Y.

På PSP går det i FIFA 09. Det er gøyt det. Men har prøvd 3DS en gang før og da spilte eg Mario Kart. Gøyt det og.
  • 0
Man kjøper ikke PSP for en dårlig port av FIFA!
  • 0
Tror Froakie blir Water og Psychich, Water og Fairy eller Water og Fighting.
  • 0
Er dessverre ikke interessert i Pokemon, skal nok ha driveclub og fifa 14!!
  • 0
Lovlig det. Hehe.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Man kjøper ikke PSP for en dårlig port av FIFA!

Det er akkurat det en gjør. FIFA og Lego Batman.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!