Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~

Siterer xXAkresSXx94:
Det er akkurat det en gjør. FIFA og Lego Batman.

Har ikke ord for hvor latterlig det er.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har ikke ord for hvor latterlig det er.

Hva annet skal eg spille når eg nesten ikke er i nærheten av PSP`en? Eg liker ikke handholdte konsoller! At du ikke får det med deg...
  • 0
At du alltid skal ha andre meninger enn normale folk?

Nei da. Helt forståelig
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei da. Helt forståelig

Selvfølgelig er dette forståelig. Eg sa det jo i forum-tråden tidligere.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Selvfølgelig er dette forståelig. Eg sa det jo i forum-tråden tidligere.

Nei, du er rar.

Back to Pokémon X and Y
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei, du er rar.

Nei, det er eg ikke.
  • 0
Litt. Du er jo fra husnes så det er vel en type unnskyldning! Du er ikke rar som retard. Du har andre meninger og står for det. Det er bra!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Litt. Du er jo fra husnes så det er vel en type unnskyldning! Du er ikke rar som retard. Du har andre meninger og står for det. Det er bra!

Det er bra det. Eg står for det eg mener. Men men...

Pokèmon X and Y

Kommer Mega Blaziken i dette spillet? Etter det eg har sett fra tidligere Pokèmon-spill så liker eg Blaziken, eg foretrekker den fremfor mange andre flamme-pokèmon. Men eg vet ikke hvilken spesiale ferdigheter den har. Har den det samme som den vanlige Blaziken bare at det er en annen versjon?
  • 0
Ja. Du får en Torchic på dag en hvis du har spillet på del en. Mega blaziken får noen oppgraderinger ja, men jeg vet ikke helt hva og dessuten er det ikke en permanent utvikling bare en form den bruker i battle.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Du får en Torchic på dag en hvis du har spillet på del en. Mega blaziken får noen oppgraderinger ja, men jeg vet ikke helt hva og dessuten er det ikke en permanent utvikling bare en form den bruker i battle.

Okei. Da forstår eg.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Okei. Da forstår eg.

Så bra!

Tøft at du har bilde av en Pokémon btw. Men jeg selv er ikke noe stor fan av Dialga.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tøft at du har bilde av en Pokémon btw. Men jeg selv er ikke noe stor fan av Dialga.

Takk takk.

Syns Dialga er en gigantisk og kjempesterk pokèmon. Har sett mange episoder der han er med. Liker han bedre enn f.eks Giratina. Eg vil påstå at Giratina er djevelen selv.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Syns Dialga er en gigantisk og kjempesterk pokèmon. Har sett mange episoder der han er med. Liker han bedre enn f.eks Giratina. Eg vil påstå at Giratina er djevelen selv.

Det er det som er meningen med Giratina, men ja Dialga er kulere. Uansett er det en Pokemon som kommer langt bak i rekken når det gjelder kult design i mine øyne. Den er kul, men ikke super kul.
  • 0
Selv er Dialga en av mine favoritter fra Gen 4.

For å utdype om Mega Blaziken:
Den vil ha abilitien Speed Boost, så vidt jeg forstod det uavhengig av om akkurat din Blaziken har den til vanlig (event-Tochic du får med spillet vil ha Speed Boost, den du velger i starten av Gen 3 har ikke). I tillegg vil den ha økt Attack, og muligens også andre stats.

Speed Boost gjør at i slutten av hver runde får du +1 speed. Slått sammen med f.eks. Protect kan dette bli svært farlig, og er grunnen til at i uoffisielle turneringer ble Blaziken bannet i gen 5.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Selv er Dialga en av mine favoritter fra Gen 4.

For å utdype om Mega Blaziken:
Den vil ha abilitien Speed Boost, så vidt jeg forstod det uavhengig av om akkurat din Blaziken har den til vanlig (event-Tochic du får med spillet vil ha Speed Boost, den du velger i starten av Gen 3 har ikke). I tillegg vil den ha økt Attack, og muligens også andre stats.

Speed Boost gjør at i slutten av hver runde får du +1 speed. Slått sammen med f.eks. Protect kan dette bli svært farlig, og er grunnen til at i uoffisielle turneringer ble Blaziken bannet i gen 5.
Blaziken er blant topp ti!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Det er det som er meningen med Giratina, men ja Dialga er kulere. Uansett er det en Pokemon som kommer langt bak i rekken når det gjelder kult design i mine øyne. Den er kul, men ikke super kul.

Eg vil si at Giratina har en spesiell form. Han kan jo endre form mange ganger, det syns eg er tøft. Men eg blir ikke så "altfor" begeistret av det.
  • 0
Han har to former. Det er ikke mange, Akres!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Han har to former. Det er ikke mange, Akres!

Det er noko lunde det. Det fleste eller nesten alle andre pokémon har bare en vanlig form. Men Giratina forandrer seg på en kul måte og blir en annen slags pokémon når det gjelder utseende og størrelse. Vil nå eg si.
  • 0
Skal definitivt ha begge spilla på lanseringsdato men regner med at jeg begynner med Pokemon X.Håper og starte med Fennekin som min første Pokemon men venter enda på og se den ferdige utviklingen til starter pokemonene før jeg bestemmer meg helt...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Skal definitivt ha begge spilla på lanseringsdato men regner med at jeg begynner med Pokemon X.Håper og starte med Fennekin som min første Pokemon men venter enda på og se den ferdige utviklingen til starter pokemonene før jeg bestemmer meg helt...

Ja. Blir fett. Hvorfor X og ikke Y? Ja enig når det gjelder starter, men har alltid begynt med vann så jeg skal nok fortsette med det.
  • 0
Selv varierer jeg med starter, og tar den som ser kulest ut. I gen 2 tok jeg Totodile. I gen 1 Pikachu, hadde ikke noe valg. I gen 3, Treeco, som ble litt ødelagt av den stygge Sceptile mens pysete Torchic ble til Blaziken. I gen 4, Chimchar, som har en veldig kul utvikling i Infernape. I gen 5-1 tok jeg Oshawott, selv om den er stygg så er Samurott kul. I gen 5-2 tok jeg Tepig, selv om jeg sterkt misliker Emboar. De misbrukte potensialet med et stort, brennende villsvin og gjorde den til enda en Fire-Fighting istedet. I get 6 kommer jeg til å gå for Fennekin, har mer sansen for den. Chespin virker som gress-Oshawott, og Froakie... ikke noe feil med den, men likte Fennekin bedre. Med mindre den blir avslørt som Fire-Fighting. Da står jeg over.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Blir spennende å se om de gjør noe fett med starterene denne gangen da. Kan se for meg at Fennekin blir til noe som slutter på King til slutt. Fenneking. Eller kanskje ikke. Håper alle starterene blir heftige.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Citerer Animorpher kal definitivt ha begge spilla på lanseringsdato men regner med at jeg begynner med Pokemon X.Håper og starte med Fennekin som min første Pokemon men venter enda på og se den ferdige utviklingen til starter pokemonene før jeg bestemmer meg helt...

Ja. Blir fett. Hvorfor X og ikke Y? Ja enig når det gjelder starter, men har alltid begynt med vann så jeg skal nok fortsette med det.

Velger ut ifra hvilket cover/legendary Pokemon jeg liker best og da falt valget på Xerneas.
Hvor kjøper folk sitt Pokemon spill da?Selv forhåndsbestiller jeg mine spill fra en nettbutikk,hvis ikke Elkjøp får de inn snart så blir det kjøp fra Gamezone.Da får jeg spillet i posten dagen etter at de har sendt det,så hvis spillet slippes den 12.Okt men de får det inn på lager den 10.Okt så har jeg spilla i postkassa den 11.Okt.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Hvor kjøper folk sitt Pokemon spill da?Selv forhåndsbestiller jeg mine spill fra en nettbutikk,hvis ikke Elkjøp får de inn snart så blir det kjøp fra Gamezone.Da får jeg spillet i posten dagen etter at de har sendt det,så hvis spillet slippes den 12.Okt men de får det inn på lager den 10.Okt så har jeg spilla i postkassa den 11.Okt.

Gamestop.
  • 0
Siterer Animorpher:
Hvor kjøper folk sitt Pokemon spill da?Selv forhåndsbestiller jeg mine spill fra en nettbutikk,hvis ikke Elkjøp får de inn snart så blir det kjøp fra Gamezone.Da får jeg spillet i posten dagen etter at de har sendt

https://www.coolshop.com/no/

Akkurat samme opplegg som du nevner der, men du slipper å betale frakt. I tillegg opparbeider du deg bonuspoeng når du handler, slik at du kan redusere prisen på varen. Genial butikk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!