Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~

Siterer Grallen:
Noen som joiner en kamp i kveld? Er straks ferdig med det nye teamet mitt, og har lyst til å teste det ut.

Jeg er med jeg, om du fortsatt har lyst.

Siterer Grallen:
Trener opp sistemann på laget, og jeg møter min tredje shiny Durant.

Det var voldsomt da! Ikke at jeg skal si så mye, mottok forigårs min 3. shiny gjennom Wonder-Trade.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg er med jeg, om du fortsatt har lyst.

Digg, skal bare hente laderen min jeg så.

Siterer ElGamer:
mottok forigårs min 3. shiny gjennom Wonder-Trade.

Nice, hvilken var det?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nice, hvilken var det?

Nidorino, mulig personen som sende mente at den var Nidorina isteden for...

Lagt til 2014-06-30 00:33:
Siterer Grallen:
Digg, skal bare hente laderen min jeg så.

Og må ærlig innrømme at laget mitt ikke akkurat er helt på topp. Mye som burde gjøres før jeg har sjans til å slå deg...
  • 0
Siterer ElGamer:
Og må ærlig innrømme at laget mitt ikke akkurat er helt på topp.

Det ekke mitt heller, det er veldig gimmicky.

Siterer ElGamer:
Nidorino, mulig personen som sende mente at den var Nidorina isteden for...

Ahh, nice. Nidoking kan jo bli riktig så farlig.
  • 0
Siterer Grallen:
Ahh, nice. Nidoking kan jo bli riktig så farlig.

Ja, men dessverre ikke noe særlig iv, og skulle gjerne hatt Hidden Abilityen...

Siterer Grallen:
Det ekke mitt heller, det er veldig gimmicky.

Du klarte det for det da
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, men dessverre ikke noe særlig iv, og skulle gjerne hatt Hidden Abilityen...

Ser den, den må jo ha HA'en for at den skal bli brutal.

Siterer ElGamer:
Du klarte det for det da

Jauda, det gikk da. Er ikke helt tilfreds med at jeg blåste Bronzong til filler så tidlig da, skulle gjerne hatt enda en til å få det til å regne litt senere uti kampen.
  • 0
Siterer Grallen:
Ser den, den må jo ha HA'en for at den skal bli brutal.

Og da er den skremmende brutal også! Men, kan jo fint gli inn i et Shiny show-off team.

Siterer Grallen:
Jauda, det gikk da. Er ikke helt tilfreds med at jeg blåste Bronzong til filler så tidlig da, skulle gjerne hatt enda en til å få det til å regne litt senere uti kampen.

Bronzongen var det jeg gruet meg mest til, fordi jeg alltid har hatt problemer mot den før. Men slapp billig unna denne gangen. Men Kabutops og Politoed ødela mye dessverre. Spesielt Kabutopsen...
  • 0
Siterer ElGamer:
Og da er den skremmende brutal også

Også har den nydelig coverage, bare synd den er så fragile.

Siterer ElGamer:
Men, kan jo fint gli inn i et Shiny show-off team.

Jeg skal ordne meg tre shiny Durant'er til, kun for det.

Siterer ElGamer:
Men Kabutops og Politoed ødela mye dessverre. Spesielt Kabutopsen...

Kabutops er veldig, veldig skummel når det regner, får jo over 200 i speed. Dessuten så får jo alle vann-angrep en boost på 50% når det regner. Tror for øvrig jeg må lage en med adamant nature istedet for jolly, den blir jo forbaska rask uansett når det regner.
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg skal ordne meg tre shiny Durant'er til, kun for det.

Hahaha, vel, du får si ifra når du er klar, så skal jeg med glede stille med mitt eget shiny team.

Siterer Grallen:
Kabutops er veldig, veldig skummel når det regner, får jo over 200 i speed. Dessuten så får jo alle vann-angrep en boost på 50% når det regner. Tror for øvrig jeg må lage en med adamant nature istedet for jolly, den blir jo forbaska rask uansett når det regner.

Og når du fikk inn en Sword Dance i tillegg, så var løpet kjørt. Men klare å få byd videre nå når jeg reiser bort i en 2 uker periode, og trent frem nye Pokemon, ikke bare breede og trade. Så skal nok laget mitt bli sykt sterkt etter hvert.

Siterer Grallen:
Også har den nydelig coverage, bare synd den er så fragile.

Ja, den er veldig fragile. Men klarer en først å få den i drivet, så kan den utslette hele lag med flaks.
  • 0
Jeg må ha noe syklig flaks når det gjelder Wonder Trade. Fikk nettopp en shiny Rhyhorn, som er den 4 eller 5 shinyen jeg har fått gjennom WT.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg må ha noe syklig flaks når det gjelder Wonder Trade. Fikk nettopp en shiny Rhyhorn, som er den 4 eller 5 shinyen jeg har fått gjennom WT.

Du er heldig.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Du er heldig.

Føler meg veldig heldig. Pluss at jeg har breedet meg frem til noen shiny som har både nature og IVs på plass. Uansett så er det viktigste å klare å fylle Pokedexen. Selv om det fort kan ta ekstremt lang tid.
  • 0
Siterer ElGamer:

Har fått et par legendariske igjennom Wondertrade, men ingen shiny. Missunner deg litt. Har ikke et helt ferdig trent 6 gen team enda, men om noen vil spille er det bare å si ifra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
men om noen vil spille er det bare å si ifra.

Jeg er alltid klar for en kamp eller to. I allefall i helga.
  • 0
Er for det meste ledig selv. Har du et tidspunkt du vil spille?
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Har fått et par legendariske igjennom Wondertrade, men ingen shiny. Missunner deg litt.

Har også fått noen legendariske. Uheldigvis så er ikke noen av de jeg har fått særlig gode til å brukes til kamper. Feil nature og nada IVs. Eneste som jeg kan bruke, og bruker, er en Porygon jeg fikk og utviklet. Med IVs for helse og greit høye på defence også, så har den blitt en fin tank.

Siterer Kakashi sensei:
Har ikke et helt ferdig trent 6 gen team enda, men om noen vil spille er det bare å si ifra.

Skulle gjerne vært med på noen kamper jeg, men nå kan jeg ikke de neste 2 ukene. Siden jeg er i Danmark, og netter på huset jeg bor i, ikke akkurat er godt nok til gaming.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Har du et tidspunkt du vil spille?

I løpet av kvelden en gang kanskje? Har ikke andre planer jeg så.

Btw, så er US Championship atm. Det blir streamet direkte på twitch, med ekspertkommentatorer og greier.

http://www.twitch.tv/pokemon
  • 0
Har LAN med venner akkurat nå. Hva med i morgen kveld eller noe?
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hva med i morgen kveld eller noe?

Burde gå fint det.
  • 0
Skal vi si klokken 9 eller noe?
  • 0
Den er grei, tror jeg har tid da. Får heller si ifra om det ikke går.
  • 0
Usikker på om jeg har lagt deg til på 3DSen, men min friend code er.

4682 - 9884 - 0365
  • 0
Tror jeg har deg. Uansett, min FC er 3325 - 2377 - 9077, heter Bluff in-game.
  • 0
Hva format vil du spille? Foretrekker selv 6v6, men har begrenset antall Pokemoner i 100.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hva format vil du spille? Foretrekker selv 6v6, men har begrenset antall Pokemoner i 100.

Er størst fan av 6v6 selv. Levelet har jo ikke noe å si, alle blir jo satt til level 50 uansett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!