Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~

Hva er teamet til folk da?

Mitt er:
Venusaur
Talonflame (fletchling evolusjon)
Pikachu (m/ volt tackle)
Greninja (froakie evolusjon)
Lucario
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Mitt team er:
Charizard - LV. 42
Blaziken - LV. 40
Lucario - LV. 38
Chesnaught - Chespin sin evolusjon - LV. 41
Amaura - LV. 33
Talonflame - LV. 40

Vet ikke om det er mitt endelige team!

Utrolig bra spill!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Helt enig, elsker det.
Dreit litt på leggen med å velge Bulbasaur, skulle egentlig ha Squirtle men siden Froakie var den eneste starteren med en ok siste evolusjon i mine øyne og jeg ikke ville ha to vann i teamet så ble det som det ble.

Tok ikke Charmander fordi jeg håpte å finne en Growlithe men har kommet til 6 gym eller no og ikke sett spor av en eneste en, har den ikke på pokedex så jeg kan ikke en gang søke etter den Mulig jeg trener opp Torchic for Talonflamen min har ingen gode flammeangrep.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
men siden Froakie var den eneste starteren med en ok siste evolusjon

Whaaaat? Jeg syns den ser helt forferdelig dum ut. Tungen rundt hodet. Huff. Digger chespin sin. Uansett så er det din mening.

Siterer Lt Mactawish:
Tok ikke Charmander fordi jeg håpte å finne en Growlithe men har kommet til 6 gym eller no og ikke sett spor av en eneste en, har den ikke på pokedex så jeg kan ikke en gang søke etter den Mulig jeg trener opp Torchic for Talonflamen min har ingen gode flammeangrep.

Lurt å trene opp Torchic! Blaziken er et powerhouse. Men Mega Charizard tar faen meg kaken når det kommer til styrke. Fy søren, den slår alle.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Whaaaat? Jeg syns den ser helt forferdelig dum ut. Tungen rundt hodet. Huff. Digger chespin sin. Uansett så er det din mening.

Hehe, ja tungen er teit, men jeg later som om han går med et rosa skjerf Men Frogadier er min favoritt, Laidback Awesome Frog Lot han utvikle seg fordi jeg ville ha en dark-type, men angrer litt.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Teamet mitt sålangt er

- Chesnaught
- Blastoise
- Alakazam
- Pansear
- Lucario

Alle er i ca level 40

Har også med meg en Tyrunt, men tror jeg skal skifte den ut med en som kan fly.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Svette følk æss

Akkurat nå bruker jeg:

- Chesnaught
- Charizard (OP)
- Lucario
- Lapras
- Tyrunt
- Talonflame

Har to Lucario jeg da, siden jeg startet å trene en Riolu ganske tidlig
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Har to Lucario jeg da, siden jeg startet å trene en Riolu ganske tidlig

Startet å trene en Riolu tidlig jeg også, så jeg sa bare nei takk til den andre. Håper man kan skaffe Lucarionite på andre måter.
  • 0
Siterer Grallen:
Startet å trene en Riolu tidlig jeg også, så jeg sa bare nei takk til den andre. Håper man kan skaffe Lucarionite på andre måter.

Ville vært rart om man ikke kunne det. Men hvorfor sa du nei? o.O

Er ingen her som har utviklet Tyrunt eller Pancham enda eller?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ville vært rart om man ikke kunne det.

Yeeh. Er ikke så farlig heller, egentlig. Virker som om jeg kan takke ja til den senere, om jeg vil.

Siterer Glorfindel988:
Men hvorfor sa du nei?

Gidder ikke å drasse rundt på unødvendige pokemon. Utenom de jeg har i partyet, så har jeg bare to på PCn.
  • 0
Siterer Grallen:
Gidder ikke å drasse rundt på unødvendige pokemon. Utenom de jeg har i partyet, så har jeg bare to på PCn.

Ganske forståelig. Til nå har jeg egentlig fanget det jeg har kommet over, men jeg regner med at det blir mulig å overføre pokémon fra B/W i nærmeste fremtid.
  • 0
Noen som er enig med meg når jeg sier at dette er tidenes pokemon spill?
  • 0
Siterer Victorfinne:

For min del vil nok Pokemon Blue/Silver bestandig være tidenes Pokémon spill, på grunn av ekstremt mange minner, men jeg må si jeg er veldig, veeeeeldig positivt overrasket. En herlig blanding av både håndholdt Pokémon spill og konsoll Pokémon spill (Stadium, Colosseum osv.) Går nok ikke lei med det først hvertfall.
  • 0
Siterer Victorfinne:

Har fått prøvd litt av broren min, og av de 3-4 timene jeg har prøvd, så nei. Pokemonene er ikke gode (synes det har blitt helt teit etter Ruby/Sapphire/Emereald) og grafikk, animasjon og sånt er jo så klart mye bedre enn før. Så jeg står fortsatt på mitt og sier at Gold er og blir det beste Pokemon spillet.
  • 0
Skjønner. Det er i hvertfall 9/10 i mine øyne, så langt. Jeg skal ikke si noe enda. Skal vente til jeg er ferdig med spillet før jeg sier noe. Men det veldig gøy.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Skal vente til jeg er ferdig med spillet før jeg sier noe.

Hvordan skal du klare å bli ferdig med et Pokémon spill? >)

Nei, men jeg forstår hva du skal frem til Victor. Som jeg sa så ble jeg svært positivt overrasket, det var faktisk en bedre enn hva jeg hadde forventet (og jeg forventet at det skulle være bra i utgangspunktet).

Siterer Victorfinne:
Pokemonene er ikke gode (synes det har blitt helt teit etter Ruby/Sapphire/Emereald)

Av de jeg har sett hittil, synes jeg ikke Pokémonene i dette spillet er så alt for gale. De var verre i Diamond/Pearl og Black/White. Trubbish for faen.....
  • 0
Alle generasjonen har noen stygge og noen kule. Det er selfølgelig lettere å forsvare det som er gammelt og nostalgisk isteden for det som er nytt og ukjent. Ta Muk for eksempel. Hva søren? Men det som er verre er Magneton og Dugtrio! Det er stygge Pokémoner det. Dette er mine meninger da! Er også enig med at mange av de nyere Pokémonene er styggeste en de gamle. Mange er veldig stygge..
  • 0
Siterer Victorfinne:
Alle generasjonen har noen stygge og noen kule. Det er selfølgelig lettere å forsvare det som er gammelt og nostalgisk isteden for det som er nytt og ukjent. Ta Muk for eksempel. Hva søren? Men det som er verre er Magneton og Dugtrio! Det er stygge Pokémoner det. Dette er mine meninger da!

Godt poeng. Grimer og Muk er jo faktisk minst like ille som Trubbish.
  • 0
Uansett så skjønner jeg godt forsvare av pokemon man har vokst opp med! Vi får se om X og Y har noen kule Pokemons! Chesnaught er den kuleste så langt. Helt klart. Noe jeg stusser litt over er hvorfor det er så få nye pokemon. Det er bare gamle pokemon å finne.. Noen andre som har merket dette?
  • 0
Siterer Victorfinne:
Alle generasjonen har noen stygge og noen kule.

Joa, så klart. Men føler mer og mer at pokemonene blir utvanna. Det er liksom ikke Pokemon, Pokemon om du skjønner hva jeg mener. Det som jeg derimot hadde tatt imot med utrolig stor glede er et Pokemon spill som har alle regionene og alle pokemonene, hvor du starta i Kanto og jobba oss videre utover. Sånn som i serien. Da hadde jeg kjøpt hva det måtte være for å spille det.
  • 0
Skjønner hva du mener, ElGamer. Og er enig. Spesielt når de lage en iskrem pokemon. Det var ille. Da ble det facepalme på meg.

Digger at har tatt serien til nye høyder med megaevolutions og alt det andre.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Noe jeg stusser litt over er hvorfor det er så få nye pokemon. Det er bare gamle pokemon å finne.. Noen andre som har merket dette?

Så vidt jeg vet er det faktisk bare 68 nye Pokémon i X & Y. For min del holder det faktisk, de nye kamp animasjonene gjør nesten så man må utforske alle på nytt uansett
  • 0
Men Ja, jeg så på serebii! Utrolig få! Trodde det var fordi de,ikke hadde fått oppdatert,siden enda. Helt merkelig. Men ja sant som du sier. Veldig mye å utforske nå.

Siterer Glorfindel988:
Så vidt jeg vet er det faktisk bare 68 nye Pokémon i X & Y.

Er dette bekreftet?
  • 0
Jepp. Gleder meg egentlig mer til å sjekke ut de gamle legendene som Ho-Oh, Lugia osv, enn å sjekke ut de nye xP

Siterer Victorfinne:
Er dette bekreftet?

Jeg vet ikke om det er noen skjulte legendariske Pokémon som ikke har blitt vist frem enda, men i følge noen lister jeg har sjekket, stopper siste Pokémon på 718.
  • 0
Fy søren. Det var få.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!