Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Watch Dogs ~ Offisiell tråd ~


Jeg fant ingen Watch Dogs tråd her på GR. Synes det var litt rart, kanskje jeg var dårlig til å søke. Men det kom ingenting opp på forum når jeg søkte på Watch Dogs. Så derfor bestemte jeg for å lage denne tråden. Etter at Grand Theft Auto V har kommet ut blir dette det neste store spillet i år. Det er jo selfølgelig en del andre bra spill som også kommer, men det er Watch Dogs jeg gleder meg mest til nå. I denne tråden kan folk fortelle hva de synes om konseptet i Watch Dogs, og om hva folk synes om det de har fått sett så langt. Selv gleder jeg meg skikkelig, blir skikkelig tøft. Vet ikke om jeg skal ha det på PS4 eller Wii U. Blir nok bedre på PS4 så vi får se. Spillet kommer til Xbox One, Xbox 360, Playstation 4, Playstation 3, Nintendo Wii U og PC i november.

''Spill som Aiden Pearce, en brilliant hacker med en kriminell inflytelse som har forårsaket en voldsom familietragedie. I jakten på de som rystet Aidens familie vil du få muligheten til å overvåke og hacke alle i dine omgivelser ved å manipulere alt som er koblet til byens nettverk. Bruk Chicago som det ultimate våpenet for å gjennomføre din hevn. ''

Her er spillets hjemmeside. Hvor det finnes informasjon om spillet.

Bilde av Collector's edition.

Her er en gameplay trailer! Må sees!

Hva synes dere?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg synes spillet ser veldig lovende ut, spesielt med tanke på gameplayet. Det ser ut som de virkelig har satset på flyt og da gameplay. Blir spennende å se mer fra spillet!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Jeg endret litt på tittelen for å gjøre den litt kortere.

Jeg skal nok ha Watch Dogs når jeg får surret meg til å kjøpe en PS4, eventuelt en PC.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg endret litt på tittelen for å gjøre den litt kortere.


Ble nesten litt redd for at dette var en annen tråd! Hehe.

Siterer ES:
Jeg synes spillet ser veldig lovende ut, spesielt med tanke på gameplayet. Det ser ut som de virkelig har satset på flyt og da gameplay. Blir spennende å se mer fra spillet!
Ja, det jeg også tenker. Ser utrolig bra ut. Håper virkelig det er bra, og at det ikke er et middels AC spill med andre omgivelser om du skjønner hva jeg mener. Men ja det ser utrolig lovende ut.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg skal nok ha Watch Dogs når jeg får surret meg til å kjøpe en PS4, eventuelt en PC.


Ja. Det blir bra.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ser interessant ut. Det er vel et av de spillene som ser mest spennende ut på PS4 som lanseres før jul. Men det spørs om jeg kjøper PS4 så tidlig kun for dette spillet, mest sannsynlig venter jeg til nærmere våren.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ser interessant ut. Det er vel et av de spillene som ser mest spennende ut på PS4 som lanseres før jul. Men det spørs om jeg kjøper PS4 så tidlig kun for dette spillet, mest sannsynlig venter jeg til nærmere våren.


Du kan også kjøpe det til Wii U. I og med at du har det, men jeg tipper at grafikken på PS4 blir mye bedre. Men Wii U har bedre grafikk en 360 og PS3 så du får vudere det selv.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Du kan også kjøpe det til Wii U. I og med at du har det, men jeg tipper at grafikken på PS4 blir mye bedre. Men Wii U har bedre grafikk en 360 og PS3 så du får vudere det selv.


Ja, eller så enkelt som til PS3... tenkte ikke over det. Vi får nå se. Du skal ikke se bort ifra at jeg plutselig slår hodet og bestemmer meg for å kjøpe PS4 på lansering allikevel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ja, eller så enkelt som til PS3... tenkte ikke over det. Vi får nå se. Du skal ikke se bort ifra at jeg plutselig slår hodet og bestemmer meg for å kjøpe PS4 på lansering allikevel.


Haha. Det er jo sikkert bedre på PS4, og jeg tviler ikke på at man får en bedre opplevelse på Ps4.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fikk sansen for collectors editionet, eller dedsec edition som det heter. Der får man med en statue. Veldig kult.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Fikk sansen for collectors editionet, eller dedsec edition som det heter.


Har vurdert DEDSEC eller Vigilante Edition - Mest sannsynlig DEDSEC, men spørs om jeg skal ta meg råd.
  • 0
Siterer SirThomas:
Har vurdert DEDSEC eller Vigilante Edition - Mest sannsynlig DEDSEC, men spørs om jeg skal ta meg råd.


Ja, det blir jo fort dyrt. Du må gå for DEDSEC om du skal gå for noe. Den statuen var noe av det kuleste jeg har sett. Sammen med Black Chest statuen så har du det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Sier som Cookie. Det kan hende at dette blir et kjøp etter anskaffelse av PS4 har skjedd.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sier som Cookie. Det kan hende at dette blir et kjøp etter anskaffelse av PS4 har skjedd.


Høres smart ut!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Eg skal nok bare ha selve spillet og ingen collector`s edition, nei.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Eg skal nok bare ha selve spillet og ingen collector`s edition, nei.


Tror ikke jeg heller skal ha noe edition. Bare standard edition. For prisen av et collectors edition kan man få to spill.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror ikke jeg heller skal ha noe edition. Bare standard edition. For prisen av et collectors edition kan man få to spill.


Couldn`t agree more.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Victorfinne:
For prisen av et collectors edition kan man få to spill.


Big deal da, standardutgaven av et spill kan man jo få tak i hele tiden, mens Collector's Edition er mer sjeldne og ser mye bedre ut i samlingen. Men såklart, kjøper jo bare det hvis det er et spill man virkelig ser frem til.

Som oftest ser jeg an prisen på spillet, og hvor bra jeg tror det kommer til å bli. Og hvis det er en serie jeg er glad i, kjøper jeg som oftest samlerutgaven uansett.
  • 0
Siterer SirThomas:
Som oftest ser jeg an prisen på spillet, og hvor bra jeg tror det kommer til å bli. Og hvis det er en serie jeg er glad i, kjøper jeg som oftest samlerutgaven uansett.


Som i det største tilfellet angår Assassin`s Creed.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer SirThomas:
Big deal da, standardutgaven av et spill kan man jo få tak i hele tiden, mens Collector's Edition er mer sjeldne og ser mye bedre ut i samlingen. Men såklart, kjøper jo bare det hvis det er et spill man virkelig ser frem til.

Som oftest ser jeg an prisen på spillet, og hvor bra jeg tror det kommer til å bli. Og hvis det er en serie jeg er glad i, kjøper jeg som oftest samlerutgaven uansett.


Ja, selfølgelig. I noen tilfeller er det jo verdt det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som gleder seg eller? Noen som er sikker på at de skal ha spillet?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
SKAL DEFINETIVT KJØPE DEN!!

OG AIDEN ER DRIT KJEKK!!!!
You are being watched_
  • 0
Siterer Victorfinne:
Noen som gleder seg eller? Noen som er sikker på at de skal ha spillet?

Svaret er ja. Har forhåndsbestilt et eksemplar til ps4.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer TheHacker:
AIDEN ER DRIT KJEKK!!!!


Joda.

Siterer bent_a:
Svaret er ja. Har forhåndsbestilt et eksemplar til ps4.


Du får gi beskjed om hva du mener om spillet når du har fått det og fått spilt det litt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Noen som gleder seg eller? Noen som er sikker på at de skal ha spillet?


Det ser veldig bra ut og det blir definitivt et kjøp. Jeg har dog ikke bestemt meg enda for om jeg skal kjøpe PS4 versjonen eller vente på Wii U.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det ser veldig bra ut og det blir definitivt et kjøp. Jeg har dog ikke bestemt meg enda for om jeg skal kjøpe PS4 versjonen eller vente på Wii U.



Tror nok PS4 versjonen blir bedre, men er vel andre ting som er kule på Wii U versjonen. De gjør vel noe med gamepaden og som du ikke finner i de andre versjonene, men det vet jeg ikke.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!