Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grunnen til at Halo er best


Halo er best fordi du har ein bra story om eit univers og hvordan det begynte. Mitt favorit, halo spill er da halo 3. Ikke for grafikken men historien og hvordan han er bygd opp av. Når du kjemper deg mot covenant
  • 0
Halo er en fin serie. Har selv spilt Halo, Halo 3 og 4. Liker Halo veldig godt, men det er ikke en serie jeg må spille, og det er heller ikke best. Mange spill som har bedre historie, lyd, gameplay og grafikk i mine øyne.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg er veldig glad i Halo: CE, Halo 2 og Halo 3. En serie jeg har hatt det mye morro med. Ingen andre spill har en bedre kombinasjon av Gameplay, leveldesign, musikk og historie. Det passer sammen og føles naturlig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har bare spilt Halo 2, så våger ikke å uttale meg noe særlig om den serien. Men jeg ble ikke veldig overbevist her heller, synes forsåvidt det var litt lite info om spillet og litt for få argumenter om hva som gjør det så bra, så skriv gjerne litt mer!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Eneste Halo eg er glad i er Halo 3. Det er det beste Halo-spillet i min mening.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer JTB:
Halo har mye bra, men det er ikke best. Serien har gått i nedoverbakke etter 3'ern, mener jeg. Fra Halo 1-3 var det fett med historien, stemningen og den fete musikken. Det klarer de ikke å gjenskape lenger. Nå er det mange andre spill der ute som frister mer.


Helt sant!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer JTB:
Halo har mye bra, men det er ikke best. Serien har gått i nedoverbakke etter 3'ern, mener jeg. Fra Halo 1-3 var det fett med historien, stemningen og den fete musikken. Det klarer de ikke å gjenskape lenger. Nå er det mange andre spill der ute som frister mer.


100% enig. Selv mener jeg at ODST også var nokså bra med en ny vinkling og flott musikk (det var også halv pris på lansering). Men Halo Reach og Halo 4 er ikke veldig gode spill. De har mistet det som gjorde Halo spillene så bra, men det er helt naturlig. Det samme har jo skjedd med både CoD og Assassins Creed, for å nevne noen andre serier.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Halo har bare fenget meg med online modusen infected. Vi var 8 venner som spilte det i timesvis. Fun, fun og mer fun!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!