Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nyutgivelser av PS1-spill

Ble skikkelig overrasket i forgårs i det jeg kom over et eksemplar av Final Fantasy VIII hos Narvesen på Oslo S...tydeligvis en nyutgivelse. Bakerst i manualen var det reklame for en del andre Square spill, noen gamle og noen en del yngre...har noen sett noen av disse (eller andre gamle spill) som nyutgivelser i det siste? Var dette et engangstilfelle, eller er det en aldri så liten Re-release-bølge på gang?
  • 0
oo

oo

oo

oo
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Det er vel bare en platinum utgivelse som Narvesen på Oslo S av en eller annen grunn får tak i gang på gang. har kjøpt både FF9 og 8 der. Trodde dog at Narvesen som solgte spill på Oslo S er under restaurering nå?
This is great banter, it really is.
  • 0
Nei, de er visst ferdige med det...Jeg har vært innom der en del ganger, men aldri sett at de har hatt PS1-spill før...
  • 0
Kan hende det bare ikke har blitt satt fram... kanskje noen spurte om det, eller hadde byttet det inn igjen slik at det har blitt vist frem igjen xD
Likevel når det er sagt... så er det ingen framtid å få fram gamle klassikere... det som blir framtiden nå er å kunne laste de ned på dagens og nestegenrasjons konsoller. Jeg forestiller meg at gamle spill til NES, SNES, Sega, PS1 og N64 blir solgt i pakker til nestegenerasjons konsoller 8D! Fem SEGA spill for 10 kr elns 8D Det hadde vært noe~
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Joa, det er kult det. Men det er også de av oss som kan tenke seg å spille de gamle spillene uten først å diske opp adskillige tusen for den nyeste versjonen av det relevante konsollet. ;)
  • 0
Sony må få Heart Of Darkness PS1 ut på PlayStation Stor
  • 0
Husket eg spilte Ps1 før hos en venn. Noen gøye spill på PS1. Men er så lenge siden at eg har glømt hva de heter.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!