Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox One ~ Offisiell tråd ~


Siterer Ayub Dizaei:
Yo!


Ey!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Xbox One er for ambisjonsløse tapere uten selvdisiplin. Nåtidens svar på Sega Mega Drive.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Lol, Bob. Lol.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Xbox One er for ambisjonsløse tapere uten selvdisiplin. Nåtidens svar på Sega Mega Drive.


...
  • 0
Ingen motargumenter. Tar det som et tegn på at allmennheten er enig
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Xbox One er et flott spillkonsoll med masse gode eksklusive spill-titler som Gears of War, Halo, Recore og Sea of Thieves. I tillegg er det flott å mimre tilbake på spill fra 360-eraen som blant annet Max Payne 3, Dead Space og Silent Hill Homecoming. Spesielt er bakoverkompatibiliteten digg for spillere som ikke hadde 360-konsollen eller som ikke hadde tid til å prøve ut et par gode gamle titler.
Personlig synes jeg Sony sin PS4 og Microsoft sin XboxOne er begge like gode spillkonsoller på egne måter. Begge har gode eksklusive spilltitler, den ene kan nok sies å være mer spillerbasert framfor den andre, osv. å hate spillkonsoller er bare sååååååå 2006 likssom...
Siterer Ayub Dizaei:
å hate spillkonsoller er bare sååååååå 2006 likssom...

good times indeed
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Ja, haha!
Var morsomme tider det. Husker jeg hadde PS3 i huset og et par venner hadde Xbox360. Med en gang diskusjonen over hvorvidt PS3 eller Xbox360 var best, holdte vi en relativt nedlatende holdning ovenfor hverandre. Var ellers gode venner da...
  • 0
Vell det som skuffer meg mest er att det ikke har nok eksklusive mester verk som jeg har virkelig har lyst til, bare Rare Replay, Halo 5: Guardians og Gears Of War, som jeg har lyst på.
Gode kontroller, bra programmer, bakover kompatibelt med 360 og orginal, S og X har støtte for UHD Blu-Rays.
Noen av eklusive spillene har jo kommet ut til PC som Ryse, ReCore og Sunset Overdrive så det gir meg en mindre grunn å kjøpe en Xbox One.
Ikke forstå meg at jeg hater ikke MS, men jeg skuffet over annonseringen i 2013 og spill jeg kan skaffe til PC og PS4 istedenfor.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Skjønner godt det du sier her. Jeg ble først glad å se Microsoft gjøre MS-eksklusive titler tilgjengelig på PC også for da får flere spille dem. Men på en annen side blir jeg også, som du sier, litt skuffet over hva som i grunn er EKSKLUSIVT til kun Xbox One og hva som ikke er det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!