Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Mario 3D World ~ Offisiell tråd ~


Utgiver : Nintendo

Utvikler: Nintendo

Plattform: Wii U

slippdato: 29. november

De fleste har et forhold til Mario, så jeg føler ikke jeg trenger å forklare så mye. Vi trenger vel heller ikke være så redd for å få historien spoilet i dette spillet Spillet er en plattformer, og i dette spillet ser det ut til at kameraet for det meste er fiksert så du ikke kan endre på vinkelen du ser fra. Spillet ser ut til å ha en kaotisk multiplayer del, og mange nye power-ups. Etter noen trailer og bilder fra spillet er jeg spent på hva forumet synes. Blir dette det nye Galaxy?
  • 0
Skriv f.eks. <*a href="*url-linken*">*trailer*</a>, (bare fjern *) så får du en fin hyperlenke i teksten i stedet. Just a tip

Angående spillet så skal jeg definitivt ha det. Har aldri hatt det samme forholdet til Mario som med Pokémon og Zelda, men det er fremdeles svært underholdende spill. Super Mario Galaxy spillene var i hvertfall helt sinnsyke og dette spillet begynner bare å se mer og mer givende ut det også. Kattemario = OP.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Takk Ja, jeg føler det samme som deg, Zelda og Pikmin blant annet går før Mario-spillene. Men Galaxy var skikkelig gøy og et utrolig bra spill. Jeg gleder meg mest til flerspilleren i 3D world, kommer til å bli awesome å spille sammen med noen gjennom nivåene. Kattemario og Goombamario er bare latterlig bra
  • 0
Skal kanskje ha det! Syns 3D land var alt for kort!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Skal kanskje ha det! Syns 3D land var alt for kort!


Er du seriøs? Det spillet bare går og går, hvis det går an å si det. Så mye ekstra ting å finne og så mange brett.

Hva må til for at du skal ha det? Gode anmeldelser og sånn, eller andre faktorer?
  • 0
Siterer Victorfinne:
Skal kanskje ha det! Syns 3D land var alt for kort!


Serr?? Til å være et 3DS spill syns jeg det var veldig variert, hadde en bra lengde og masse kvalitet. 3D Land er et veldig bra spill syns nå jeg og jeg gleder meg masse til 3D World! Coop FTW!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Victorfinne:
Skal kanskje ha det! Syns 3D land var alt for kort!


Oi....enda et spill jeg ikke har gjort ferdig... -.-
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Da har jeg forhåndsbestilt Er veldig spent med tanke på kjempegode anmeldelser osv. Får det kanskje midt i eksamenstiden, noe som er litt risikabelt, men kan ikke vente på dette!
  • 0
Siterer projecthammer:
Da har jeg forhåndsbestilt Er veldig spent med tanke på kjempegode anmeldelser osv. Får det kanskje midt i eksamenstiden, noe som er litt risikabelt, men kan ikke vente på dette!


Gleder meg egentlig mer og mer til spillet selv og jeg som egentlig ikke var så hypet på et nytt Mario spill. Men som du sier så er det midt i eksamensperioden ja, så jeg venter med å kjøpe det til jeg er ferdig. Zelda er det eneste jeg har valgt å kjøpe for eksamen
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Gleder meg egentlig mer og mer til spillet selv og jeg som egentlig ikke var så hypet på et nytt Mario spill. Men som du sier så er det midt i eksamensperioden ja, så jeg venter med å kjøpe det til jeg er ferdig. Zelda er det eneste jeg har valgt å kjøpe for eksamen

Hvordan er det nye Zelda-spillet?
  • 0
Siterer projecthammer:
Hvordan er det nye Zelda-spillet?


Aner ikke. Bestilte Collector's Edition fra Game.uk i noe seneste laget, så har ikke fått det enda
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Aner ikke. Bestilte Collector's Edition fra Game.uk i noe seneste laget, så har ikke fått det enda

Ah, nice
  • 0
Ser at spillet har fått overraskende gode anmeldelser, men jeg vet ikke om det blir et kjøp foreløpig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ser at spillet har fått overraskende gode anmeldelser, men jeg vet ikke om det blir et kjøp foreløpig.


Er selv overrasket, siden det bare virker som en penere versjon av spillet på 3DS.

Skal ikke dømme uten å ha spilt det, men personlig kunne jeg tenke meg et spill som er mer i samme gate som Super Mario 64 og Super Mario Sunshine.
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Citerer remote er at spillet har fått overraskende gode anmeldelser, men jeg vet ikke om det blir et kjøp foreløpig.

Er selv overrasket, siden det bare virker som en penere versjon av spillet på 3DS.

Skal ikke dømme uten å ha spilt det, men personlig kunne jeg tenke meg et spill som er mer i samme gate som Super Mario 64 og Super Mario Sunshine.


Det kunne jeg også tenke meg, men dette blir garantert et kjøp. Mye takket være flerspilleren. Galaxy var ikke noe for meg, så det blir deilig å kunne spille og nyte et Mario-spill igjen.
''eh'' - Link
  • 0
Hvordan rangerer dere Super Mario Sunshine i forhold til andre spill i serien? Jeg har faktisk aldri spilt det, så det kunne vært artig å høre hva dere synes om det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Hvordan rangerer dere Super Mario Sunshine i forhold til andre spill i serien? Jeg har faktisk aldri spilt det, så det kunne vært artig å høre hva dere synes om det.


Sunshine er en god nummer to spør du meg, etter 64. Galaxy er nederst på min liste.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Super Mario Sunshine


Opp mot Galaxy og 64 er det ikke like godt. Tror også det solgte relativt dårlig, hvis jeg ikke tenker på et annet spill. Det er absolutt et kreativt Mario-spill som er verdt å bruke tid på.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
3D World er kanskje noe av det morsomste jeg har spilt i år. Konseptet med kattekostymer er også en artig nyvinning, så de dukker vel garantert opp i Super Smash.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
3D World er kanskje noe av det morsomste jeg har spilt i år. Konseptet med kattekostymer er også en artig nyvinning, så de dukker vel garantert opp i Super Smash.


Uff....jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe det til etter eksamen, men fristelsen øker bare mer for hver dag som går
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Uff....jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe det til etter eksamen, men fristelsen øker bare mer for hver dag som går


Ja, det skjønner jeg godt! Da har du jo forsåvidt noe å se frem til etter eksamen da
''eh'' - Link
  • 0
Får så julestemning av World 3. Ble ganske usikker på årets spill nå.
''eh'' - Link
  • 0
Får nesten lyst på Wii U bare for dette. Men skal nok ikke ha konsollen før det kommer noe nytt Zelda. Men fortsatt, 3D World ser unektelig gøy ut.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hva tenker dere om vanskelighetsgraden i spillet?
''eh'' - Link
  • 0
(look who's back)
Elsker spillet, var mye bedre enn jeg hadde tenkt meg! Prøvde også spillet lenge før lansering på London Comic-con, og har gledet meg enda mer siden da!

Når det gjelder vanskelighetsgrad: Selv synes jeg det hvertfall er vanskeligere enn NSMB-serien og 3D Land, noe som er bra.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!