Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Order: 1886 ~ Offisiell tråd ~

The Order: 1886 er spillet som skal vise hva PS4 virkelig er god for. Spillet ble annonsert på E3 i år og var en av de store overraskelsene på messen. Det utvikles av Ready at Dawn, som tidligere har lagd God of War-spillene til PSP.

The Order: 1886 er satt til en alternativ verden og vil sannsynligvis foregå i London/England. En verden der mennesker kjemper mot monstre. Kampen startet allerede rundt Kong Arthurs tid, og er fortsatt pågående i 1886. Det nevnes også at det vil være en krig mellom under- og overklassene i samfunnet. I denne alternative verdenen har det virkelig gått fremover med teknologien, og spillet viser til luftskip og trådløs kommunikasjon. Spillet har fire protagonister, alle oppkalt etter tidligere riddere.

The Order: 1886 gir meg Hellsing-vibber. Manga/animeserien som hadde vampyrer vs. zombier i sentrum. Det har nok noe å gjøre med London og luftskip. Spillet kan gi PS4 et av de spillene konsollen trenger, men dette avhenger av at det er gjort riktig. Utviklerne er dyktige, og en av sjefene mener at de har hentet inspirasjon fra blant annet Uncharted 2, så da er bare å glede seg og håpe på det beste.

Sjanger: Action-eventyr
Plattform: PS4
Lansering: 2014

Annonseringstrailer (E3)

Hva tenker dere om The Order: 1886?
  • 0
Virker som et veldig interessant spill. Og det faktum at det er inspirert av Uncharted 2 og laget av Ready At Dawn.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
God førstepost, LesMis!

Husker da jeg først så The Order: 1886 på E3, var bombesikker på at det var et nytt Assasin's Creed da det først, men jeg ble positivt overrasket da det var snakk om en flunkende ny IP. Gleder meg veldig til å se mer av spillet!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Godt initiativ og førstepost, LesMiserable. Har ikke tenkt så mye over dette spillet, men det har vel med å gjøre med at jeg ikke har PS4 enda. Skal utvilsomt plukke det opp når jeg får kjøpt konsollen.

Siterer JoEy_Odd:
Assasin's Creed

Det er jo det stikk motsatte, herregud.
  • 0
The Order: 1886 er utvilsom en interessant tittel. Jeg venter til jeg stempler det som et garantert kjøp til vi får mer informasjon samt litt gameplay. Det skal dog ikke nektes for at Ready at Dawn er talentfulle utviklere (God of War PSP er skikkelig kult), så jeg gleder meg.

God førstepost.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er jo det stikk motsatte, herregud.

Det var når jeg så den aller første videoen av spillet på E3 da, visste jo ikke at det var en ny IP, og traileren minnet meg veldig om en av trailerene til AC: Brotherhood. Fant jo ut at jeg tok feil etterhvert.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Dette så veldig lovende ut.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Dette er et av spillene til PS4 som virkelig frister, og er den andre grunnen til at jeg kommer til å skaffe meg en PS4 med tiden. Så håper bare det innfrir.
  • 0
Holder på med det nå. Syns det er et ganske interessant spill. Digger settingen og atmosføren.

Skulle ønske det var mer gameplay da, fordi gameplayet her er ganske heftig!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Holder på med det nå. Syns det er et ganske interessant spill. Digger settingen og atmosføren.

Skulle ønske det var mer gameplay da, fordi gameplayet her er ganske heftig!

Du virker jo ganske positiv til spillet! Jeg har ikke prøvd det, og ble litt skeptisk etter anmeldelsene kom ut, men settingen ser veldig kul ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Du virker jo ganske positiv til spillet! Jeg har ikke prøvd det, og ble litt skeptisk etter anmeldelsene kom ut, men settingen ser veldig kul ut.

Det er ikke noe Uncharted 4, men det er bra. Jeg er fornøyd med å ha kjøpt det.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Siterer Crazy Kraken u virker jo ganske positiv til spillet! Jeg har ikke prøvd det, og ble litt skeptisk etter anmeldelsene kom ut, men settingen ser veldig kul ut.

Er vel ganske billig nå de gangene det er på salg. Så plukker det nok sannsynlig opp ved neste slag. Fint du liker det!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer SirGalahad:

Kult!

Siterer Taktikkeren:
Er vel ganske billig nå de gangene det er på salg. Så plukker det nok sannsynlig opp ved neste slag.

Kostet det ikke 50kr på Green friday salget CDON hadde på starten av sommeren?
  • 0
Noe i den duren, er jo "ingen verdens ting".
  • 0
Grafikken er helt fantastisk!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Grafikken er helt fantastisk!

Liten tvil om det! Men liker du at bildet er så smalt?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Liten tvil om det! Men liker du at bildet er så smalt?

Det har jeg faktisk ikke lagt merke til en gang, haha, så ingen problem det!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Det har jeg faktisk ikke lagt merke til en gang, haha, så ingen problem det!

Jøss! Ja, men så greit. Flott at du koser deg med det. Det frister fremdeles å kjøpe det
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jøss! Ja, men så greit. Flott at du koser deg med det. Det frister fremdeles å kjøpe det

Takk Hvis du finner det til under 200 er det bra. Det er en fair pris for spillet!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hvis du finner det til under 200 er det bra. Det er en fair pris for spillet!

Får se hva prisen blir på Black Friday eller noe slik.
  • Los
  • Los
Jeg kjøpte spillet for 300 kr på releasedagen, spilte gjennom det og solgte det på Gamestop for 306 kr eller så. Det var verdt det...

Men selve spillet syntes jeg var svært skuffende. Et sånt spill som jeg så vidt husker at jeg har vært igjennom og det jeg husker var repiterende og ganske kjedelig. Og det var skikkelig kjipt, for ideen var så god..

Jo, så mener jeg at det dukket opp en penis på et tidspunkt..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jo, så mener jeg at det dukket opp en penis på et tidspunkt..

Et av høydepunktene i spillet? Hahaha
  • 0
Spilte dette for ca 1 år siden, og grafikken og estetikken er mildt sagt nydelig.
Men når det er sagt er gameplay, underholdningsverdi, tempo og egentlig alt annet, HELT håpløst.
Uten at jeg hadde de største forventninger, var dette en GEDIGEN skuffelse.
Det kan koste hva det vil, men tiden jeg var så dumt å bruke på dette får jeg aldri igjen.
Ah. Jeg liker gameplayet ganske godt, og syns det er underholdene.

Fint at denne tråden får litt aktivitet igjen,, og at folk deler sin mening om spillet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!