DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Crazy Kraken 2016-08-04 19:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer erix77:Det kan koste hva det vil, men tiden jeg var så dumt å bruke på dette får jeg aldri igjen. Oida! Ja, det er jo lov til å bli skuffet. Har også følt det sånn med noen spill noen ganger, nettopp at tiden man invisterer i dem ikke er verdt det fordi spillet er så dårlig. Dessverre er det vanskelig å vite det før man har prøvd spillet. Jeg er nysgjerrig på spillet en stund, selv om jeg ikke forventer et 10/10 spill. Siterer SirGalahad:Ah. Jeg liker gameplayet ganske godt, og syns det er underholdene. Ja, for selve skytingen og slikt er vel ganske bra? Men jeg har hørt at det er mye trasking rundt uten å gøre noe. Plaget det deg?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-04 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, for selve skytingen og slikt er vel ganske bra? Men jeg har hørt at det er mye trasking rundt uten å gøre noe. Plaget det deg? Selve skytingen er ganske grei ja. Ja, kan bli litt kjedelig til tider, men plager meg ikke voldsomt. Det som plager meg litt er at man må sjekke ut så mange unødvendige ting, men ikke noe stort. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12
SirGalahad 2016-08-04 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, for selve skytingen og slikt er vel ganske bra? Men jeg har hørt at det er mye trasking rundt uten å gøre noe. Plaget det deg? Selve skytingen er ganske grei ja. Ja, kan bli litt kjedelig til tider, men plager meg ikke voldsomt. Det som plager meg litt er at man må sjekke ut så mange unødvendige ting, men ikke noe stort. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12