Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Titanfall ~ Offisiell tråd ~


Siterer Grallen:
Er det noen her som fortsatt spiller multiplayeren på PS4, som vil bli med på en runde eller to?


Jeg endte aldri opp med å kjøpe det, jeg. Syns betaen var morsom, men jeg klarte ikke helt få en god feel på kontrollene og når ingen jeg kjenner skulle kjøpe det, så kjøpe ikke jeg det heller.

Men det er et sånn spill jeg kanskje plukker opp på salg en gang fordi jeg syns singleplayeren ser veldig artig ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Men det er et sånn spill jeg kanskje plukker opp på salg en gang fordi jeg syns singleplayeren ser veldig artig ut!


Singelplayeren er veldig god, om noe kort. Spesielt nivådesignet er top notch, og det får virkelig fram det beste i movement-systemet. Dialogene mellom hovedpersonen og titanen hans er også overraskende festlig.

Siterer Crazy Kraken:
men jeg klarte ikke helt få en god feel på kontrollene


Det er helt klart en tilvenningssak, men når det først sitter så føles det utrolig godt. Singelplayeren har et trofe der man må greie den gauntleten som var i betaen under en bestemt tid, og den krever stålkontroll på kontrollene. Fy for et rush jeg hadde når jeg endelig greide det.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Singelplayeren er veldig god, om noe kort. Spesielt nivådesignet er top notch, og det får virkelig fram det beste i movement-systemet. Dialogene mellom hovedpersonen og titanen hans er også overraskende festlig.

Så det er faktisk vært å gå gjennom sp ? Å ikke bare spille det for mp? Vel da skal jeg jaggu få se å få gjort det en gang.
  • 0
Siterer Xtord:
Så det er faktisk vært å gå gjennom sp ? Å ikke bare spille det for mp? Vel da skal jeg jaggu få se å få gjort det en gang.


Jau, det syns jeg. Jeg spilte igjennom singleplayeren to ganger før jeg begynte skikkelig på multiplayeren.
Let the voice of love take you higher
Siterer Xtord:
Så det er faktisk vært å gå gjennom sp ? Å ikke bare spille det for mp? Vel da skal jeg jaggu få se å få gjort det en gang.

Jepp, som Grallern sier så er den ganske solid. Likte faktisk SP bedre enn MP, selv om den er noe kort.

MP tapte seg fort for meg siden jeg er lite fan av spill med lav TTK, det var selvfølgelig mulig å få decent streaks men "slide-melee" var utrolig irriterede i CQB og ellers var det often snakk om den som så den andre først som kom seirende ut. Endte med å bli litt kaotisk for min del men MP er fortsatt helt ok.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Grallen:
Jau, det syns jeg. Jeg spilte igjennom singleplayeren to ganger før jeg begynte skikkelig på multiplayeren.

Så pass nice. Skal få prøvd det engang jeg da. Takk

Siterer Lt Mactawish:
Jepp, som Grallern sier så er den ganske solid. Likte faktisk SP bedre enn MP, selv om den er noe kort.

Skjønner, vel skal få gitt det et forsøk takker

Siterer Lt Mactawish:
MP tapte seg fort for meg siden jeg er lite fan av spill med lav TTK, det var selvfølgelig mulig å få decent streaks men "slide-melee" var utrolig irriterede i CQB og ellers var det often snakk om den som så den andre først som kom seirende ut. Endte med å bli litt kaotisk for min del men MP er fortsatt helt ok.

Skjønner, ja kan se den. Klarte en runde å få 20-0 Men, ser hva du mener, spiller svært sjelden mp disse dagen sånn generelt

Men, takk for tipset begge to.
Skaffet meg Titanfall 2 til jul i fjor, men som med Halo 5(da det kom ut), så har jeg ikke rørt spillet på flere måneder, det ender ofte med å bli Cod selv om spillene ikke alltid er solide.

Spilte nr 1 utrolig mye siden det var et av de første spillene jeg fikk til min Xbox One, men etter at jeg nesten ble maks level ble jeg utrolig lei, da nr 1 ikke hadde annet enn multiplayeren med få våpen og ensidige titans.

Nr 2 virker veldig lovende av det jeg har spilt. Jeg skal få spilt singleplayeren i nærmeste fremtid. Det blir satt en liten demper på opplevelsen når nettet min er så dårlige og blir dårligere for hver dag som går(føles ihvertfall sånn).

Spillet anbefales uansett pris. Det er ikke noe season pass som betyr at alle kart og moduser er gratis.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Nå er jeg igang med Titanfall 2 (singleplayer) og jeg er faktisk ikke helt frelst. Har hørt veldig mye bra om spillets enspiller, men det fungerer ikke helt for meg. Er nesten halvveis og storyen så langt er så håpløs av den får CoD: Infinite Warfare sin story til å virke kjempebra. Gameplayet er gøy, men det føles ut som jeg spiller flere botmatches på rekke og rad, istedenfor en ordentlig story.

Skal selvfølgelig runne det, og forhåpentligvis blir det bedre etterhvert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Skal selvfølgelig runne det, og forhåpentligvis blir det bedre etterhvert.


...og bedre ble det! Spillet ble helt utrolig artig så fort man kom seg litt lengre inn i storyen. Litt kort spill, men veldig bra gameplay og kult design! Anbefales 100% nå som spillet ligger på Origin Access (33,5kr per måned). Er det bedre enn CoD: Infinite Warfare? Vel, det er ikke så godt å si. Gameplayet er nok bedre i Titanfall 2, men designet er litt tightere i IW. Selv likte jeg nok IW hakket bedre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!