Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Destiny ~ Offisiell tråd ~


Noen som har fått tak i Touch of Malice enda? Sitter på 43/45 Calcified Fragments, og får ikke gjort noe mer før jeg enten gjør denne ukens tier 3 i Court of Oryx, lader opp Agonorach Rune, eller får den som er i Nightfall. Egentlig litt irriterende at det ikke går an å grinde seg til det, men at man må vente i flere dager til riktige ting kommer i rotasjonen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Noen som har fått tak i Touch of Malice enda? Sitter på 43/45 Calcified Fragments, og får ikke gjort noe mer før jeg enten gjør denne ukens tier 3 i Court of Oryx, lader opp Agonorach Rune, eller får den som er i Nightfall. Egentlig litt irriterende at det ikke går an å grinde seg til det, men at man må vente i flere dager til riktige ting kommer i rotasjonen.


I got it. 46/47 fragments også.
The D' is silent.
  • 0
Jeg jobber jo egentlig alltid mot å få det beste gearet til PvP, og sånn sett er ikke Touch of Malice noe must for meg. Men siden den er et monster i PvE, så er jeg sykt gira på å få den (i motsetning til Necrochasm).

Til PvP har jeg egentlig det jeg trenger. MIDA Multi-Tool, Praedyth's Revenge, Hunger of Crota/Baron's Ambition, og Graviton Forfeit. Har en agenda mot alle som bruker pumphagle.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!