Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Two worlds


TWO WORLDS:
PC/XBOX 360
free roaming RPG Singleplayer/Multiplayer
utgivelses dato: fredag 10 August. ( XBOX 360 )
utvikler: Reality pump
Utgiver: South peak interactive
http://www.2-worlds.com/


spillet begynner i en alder av krig. orkene har flyttet på seg til den sørlige delen av elven Gon og truer kongeriket Cathalon.
mens dette skjer, helten, en vandrenes eventyrer, søker for spor hvor søsteren hans er.
nå er tiden inne for han å forstå spillets krefter, og lære hvordan man bruker de.
hvem er bak kidnappingen av søsteren hans?
vil han se henne igjen?
hva vil han gjøre med kreftene med å velge bare en fra de to verdnene?


dette spillet gleder jeg meg sykt til.
spillet skal være noe som oblivion, bare i tredje(3) person. også skal det være likt kamp systemet til Gothic 3 og items og våpen slik som Diablo II.
har sett på mange videoer og det ser bare helt sykt rått ut
du kan ri hest, ( mange forskjellige hester, og faktisk ri rare dyr ), stort utvalg fra høye fjell til kyst og dype huler.
stor utvalg av våpen og items som: spyd, øks, pil og bue, sverd, kniver, staffs, mace. etc.
armor som: leather, chain, plate, robes, shields. etc
mye magi som: Air magic: som fokuserer på liv og defense.
Flame magic: som fokuserer på flamme spells og flamme skjold
Necromancy: som fokuserer på summoning, gift og poison.
Water magic: som fokuserer på is.
det skal være ca. 100 forskjellige spells.

det skal være en egen multiplayer mode der du kan spille 8 spillere sammen via XBOX live, gjøre quester eller bare utforske.
gleder meg!
hva sier dere?
  • 0
jeg så traileren det lignet mye på oblivion men det jeg ikke likkte var at du kunne se hvite striper når du slo med sverdet

Dessuten så så monstrene alt for stygge å glaserte ut!
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
skal ha d gleder meg veldig til jeg får tak i d da blir d mye spilling i huset og d ser fantastisk ut gleder meg spess til mange fete våpen og spells
  • 0
Skal kanskje ha det..ser rått ut da!! men har etterligna skikkelig mye etter oblivion synes jeg. men må først fikse xbox-360`n min..den lyser rødt
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
er d bare til 360 elr er d til pc også?
Goggen velter kopp...youtube.com/watch?v=RQAT7UWkD9Q
  • 0
Bra førstepost

Jeg gledet meg også til dette spillet, helt til anmeldere gikk amok, og nærmest slaktet spillet.
Jeg får vente å se om jeg kommer til å skaffe meg en Xbox 360 'Classic' versjon av dette spillet...må prøve en demo først hvis det kommer på XBLMP(Marketplace)
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
DATO ENDRET: 14.09.07 til xbox 360
  • 0
Jeg har prøvd demoen til two worlds, og jeg ble veldig skuffet. Grafikken var dårlig, kampsystemet var værre enn gothich 3 sitt (Og det er jo ikke så veldig bra... Helt greit lissm...) Hovedmissionet er tamt som fy! Man skal redde søsteren sin... Jeg hadde store forventninger til two worlds, men ingen av dem ble oppfylt og jeg skal ikke ha det spillet. (Da kjøper jeg heller gothic 3)

Lagt til 2007-09-12 19:30:
PS! Voice actingen var helt forferdelig!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har prøvd demoen til two worlds, og jeg ble veldig skuffet. Grafikken var dårlig, kampsystemet var værre enn gothich 3 sitt (Og det er jo ikke så veldig bra... Helt greit lissm...) Hovedmissionet er tamt som fy! Man skal redde søsteren sin... Jeg hadde store forventninger til two worlds, men ingen av dem ble oppfylt og jeg skal ikke ha det spillet. (Da kjøper jeg heller gothic 3)

Lagt til 2007-09-12 19:30:
PS! Voice actingen var helt forferdelig!


du har vell prøvd demoen til PC du da?
det var en demo, det finnes 5 forrkjellige patcher på ca. 2gb på hele spillet som fikser bugs.
alle er med på xbox + sikkert flere fiksing.

ja er enig at voice actinga er dårlig, men jeg synes det er bra at de har med prating på main character'n i det hele tatt
jeg har da ikke prøvd spillet, men har sett en del videoer med prating, og det var dårlig ja.
grafikken ser no bra ut etter min mening.

så jeg har gode forhåpninger til xbox versjonen som kommer nå til helgen fordi:
HD TV.
full grafikk.
bedre kontroll ( min mening! )
problemer fikset.
  • 0
Så en trailer istad...
Ikke helt imponert, men kan hende jeg kjøper det når prisen er gått ned
  • 0
hmm..har ikke kommet ut så mange spill i det siste, så hvem vet...kansje jeg kjøper det
  • 0
en kompis sitter og spiller det idag han fikk det just
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
me2
må si det er et H***** bra spill!
anbefales!

men et lite problem, spille loader veldig mye og framraten er ikke noe særlig bra
men bortsett fra det er det et H**** godt spill
  • 0
pc eller xbox du har?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
pc eller xbox du har?


xbox da
tror du meg ikke så se mitt gamertag, i min profil her
  • 0
OPPDATERT:

alle dere som vurderer på å kjøpe spillet eller som har spillet og blir frustrert over dårlig fram rate og dårlig online ( lagg ).
fortvil ikke, det kommer en patch snart som skal fikse bugs og fram rate og sannsynelig vis onine serverne.
jeg har sendt en mail til de, og fikk svar at det skal komme en patch til spillet til xbox 360 snart.

bare så det er sakt
  • 0
Det forandrer ikke meningen min, jeg skal ikke ha dette spillet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
OPPDATERT:

patch 1.6 er snart klar:
fixes: (xbox 360 and PC)

-MP Lag issues have been improved
-Horse steering improved
-Walking under water and not dying -fixed
-Inaccessible Cave north of Ashos has been fixed
-Friendly fire disabled in RPG mode (players cannot damage each other)
-Resurrect spell on players has been disabled
-Experience points for killing players removed
-Disarming skill disabled against other players
-Freezing/stopping spells disabled against other players
-MP too much skillpoints generated due to combat stats - fixed
-Character developing curve not as steep over level 25.
-MP RPG quests given to all, reward splitter between players
-HP regeneration slower for max values above 2000
-Death strike skill - executable by strike button while in sneak mode.
-Critical hit skill fixed (faster animations added)
-Allowed damage over 32000
-Cap on damage and armor on 99999
-Necromancer spells balanced
-Magical boosters - effect restricted to 5 boosters.
-Stacking potions with different statistics - fixed
-Stacking objects which produce too high requirements has been blocked
-Objects stacking - objects can't be stacked up if result has higher level requirements than current player level.
-Equipment Class cap on 50
-When killing in towns - after you leave the town and go back guards will ask you for paying instead if immediately attack you.
-NPCs in towns don't resurrect - guardians exploit removed.
-Tweaked hi- level monsters balance
-Team assault - main monuments 50 times stronger
-Barbarian - berserk skill in PvP reduced to 5.
-Wing Membrane ingredient added to Helllord
-Dragons strike not breakable by player hit.
-Chest and wardrobe lock levels improved in multiplayer.
-Bomb traps attached to some chests and wardrobes.
-Balanced number of lock picks in chests and wardrobes.

(PC fixes: )

-Money moved between servers - fixed
-Boosters disappearing in Arena modes
-Maps D2,E4,F4, MP Tharbakin - missing triangles or flying objects -fixed.
-Atmospheric fog for MP towns added.
-Enter opens console in SP
-Horse steering - stopping horse by back key changed
-cloning character when logging on new WarNet server - fixed
-chat over open dialogs possible (by F11 chat dialog)
-All PVP arenas unlocked from begin

(Xbox 360 fixes: )

-improved single player framerate
-Interface - repeat changes selection on hold left stick added
-Interface - no controls after "server refused connection" - fixed
-Game HDD cache cleaning possibility - RB + A + B during game launch
-Doubling gold in MP - fixed
-doubling objects in MP - fixed
-achievements for 5 elements - fixed
-map interface some improvements - only one open quest at the time, quests selection box better visible, hero location on map better visible, quest name on tooltip.
-"BACK - Show Instruction" text disappears
-Double saving MP characters to protect character lost from power-off or hard-locks
-hit info fonts larger
  • 0
er rpg da.. men pffff... er mye mer bedre der ute.-

Lagt til 2007-10-22 14:37:
jeg burde vel spille or rude dette leeet.. (runde som i å spille meg kjempe god og så slutte)

men orker ikke
Bygones
  • 0
spillet har en sjarm som jeg liker.
level systemet er utrolig bra.
kamp systemet fungere fint det og, du kan slå våpene ut av nevene fra skurkene, sparke sand i ansikte deres, slå de ned på bakken osv.
jeg har 1 rouge, 1 sorceres og 1 warrior.

rougen min var den første jeg starta, han går i leather klær, og bruker 2 sverd (dual) og 1 dagger for backstabbing (deadly strike) han er på lvl 36.

spillet har et utrolig fint landskap og natur, og vær-effektene er virkelig bra.
man må ikke dømme dette spillet uten å ha prøvd det. jeg ble litt skeptisk da kritikerne sa mye til dette spillet, men jeg holdt på det og sa ''i give a F***''.
er nå en lykkelig eier av two worlds.
  • 0
  • xpn
  • xpn
jeg er kjemmpe skuffet over two worlds. spillte det hos fettern min og synes gamplayen ikke var noe. folkens kjøp heller oblivion.
  • 0
nå er det foresten en demo på XBLM av spillet.
siden patch 1.5 ikke er gitt ut enda, så tviler jeg på at demoen har patch 1.5 så da kommer dere til å oppdage dårlig framerate og få bugs.
  • 0
Det aller største minuset ved dette spillet er vanskelighetsgraden...Den er rett og slett latterlig...Til og med på høyeste vanskelighetsgrad er spillet veldig enkelt...Men forutenom det er dette en helt grei Oblivion klone
  • 0
Siterer Losten79:
Det aller største minuset ved dette spillet er vanskelighetsgraden...Den er rett og slett latterlig...Til og med på høyeste vanskelighetsgrad er spillet veldig enkelt...Men forutenom det er dette en helt grei Oblivion klone


uhhh.. på gamespot står det at det er for vanskelig..
synes spillet er vanskelig jeg.
og oblivion klone? two worlds minner meg ikke det eneste om oblivion, men heller om item lista og level systemet og skill systemet som diablo II, og gothic III sitt kampsystem
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Losten79:
Det aller største minuset ved dette spillet er vanskelighetsgraden...Den er rett og slett latterlig...Til og med på høyeste vanskelighetsgrad er spillet veldig enkelt...Men forutenom det er dette en helt grei Oblivion klone


uhhh.. på gamespot står det at det er for vanskelig..
synes spillet er vanskelig jeg.
og oblivion klone? two worlds minner meg ikke det eneste om oblivion, men heller om item lista og level systemet og skill systemet som diablo II, og gothic III sitt kampsystem


Synes spillet var utrollig enkelt jeg da
Oblivion klone pga det store åpne landskapet i spillet...Kan ikke si jeg har spilt Diablo 2 eller Gothic 3 så veldig mye da til å si så mye om akkuret den saken

Men som sagt smak og behag der
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!