Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~

Huff ok, men jeg håper virkelig den kommer ut det hadde vært gøy.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Huff ok, men jeg håper virkelig den kommer ut det hadde vært gøy.

Heldigvis snart bare en måned igjen til det lanseres.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer thosol01:Huff ok, men jeg håper virkelig den kommer ut det hadde vært gøy.

Yes
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer thosol01:Huff ok, men jeg håper virkelig den kommer ut det hadde vært gøy.

Klarer ikke vente mer
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Klarer ikke vente mer

Nei ikke jeg heller. Jeg vil ha realese nå!
  • 0
Jeg gledet meg før. Nå er jeg HYPET!
  • 0
Det begyner å bli litt lenge nå spoler meg framover...
  • 0
Herregud nå gleder jeg meg. Nå har vi sett absolutt alt spillet har å by på, og jeg sitter med en veldig god følelse. Av alt det positive vi har sett er det en ting som skiller seg ut: Banene. Jeg har åpenbart ikke spilt noen av banene, men de ser utrolig kreative og morsomme ut. Star Cup har banene Sunshine Airport, Electrodrome, Dolphin Shoals og Mount Wario. Det er gode muligheter for at den kan bli den beste cupen jeg noen gang har kjørt i Mario Kart. Seriøst, bare søk på banene på Youtube.

Det eneste negative jeg ser er at Battle Mode visstnok kun bruker modifiserte utgaver av racing-banene. Det vil si at man kan bare kjøre i ring. Jeg vet ikke om dette har blitt bekreftet, men det er det jeg har hørt. Jeg spiller ikke så mye Battle Mode, men de har endelig gått tilbake til elimineringsmetoden fra MK64. Alle mot alle og du er ute hvis de tre ballongene dine er borte.

Online og resten ser bra ut. Klarer nesten ikke vente. Overraskende at Nintendo klarer å få hypet opp alle med disse spillene gang på gang
  • 0
Siterer Jurginator:
Herregud nå gleder jeg meg. Nå har vi sett absolutt alt spillet har å by på, og jeg sitter med en veldig god følelse. Av alt det positive vi har sett er det en ting som skiller seg ut: Banene. Jeg har åpenbart ikke spilt noen av banene, men de ser utrolig kreative og morsomme ut. Star Cup har banene Sunshine Airport, Electrodrome, Dolphin Shoals og Mount Wario. Det er gode muligheter for at den kan bli den beste cupen jeg noen gang har kjørt i Mario Kart. Seriøst, bare søk på banene på Youtube.

Det eneste negative jeg ser er at Battle Mode visstnok kun bruker modifiserte utgaver av racing-banene. Det vil si at man kan bare kjøre i ring. Jeg vet ikke om dette har blitt bekreftet, men det er det jeg har hørt. Jeg spiller ikke så mye Battle Mode, men de har endelig gått tilbake til elimineringsmetoden fra MK64. Alle mot alle og du er ute hvis de tre ballongene dine er borte.

Online og resten ser bra ut. Klarer nesten ikke vente. Overraskende at Nintendo klarer å få hypet opp alle med disse spillene gang på gang

Etter å ha lest dette får jeg bare en sterkere glede på MK8. Nå gidder jeg snart ikke å vente mer.
  • 0
^ Håper selv på at det kommer noen arenaer i tillegg, altså litt fra begge verdener! Litt skuffet over det selv, men går sikkert bra. Online systemene viser bare hvor mye arbeid de har puttet inn, og at de faktisk har hørt på tidligere kritikk. Nå er jo Wii U bedre på onlinesiden enn både Wii og 3DS, dog. Banene ser fabelaktige ut, men skule gjerne hatt noe flere "klassiske" racere, som Dry Bones, Bowser Jr., Boo og Diddy Kong. Håper noen av dem bare er holdt hemmelige, da annonseri ger som Baby Rosalina (liler ikke babiene, men går helt greit) og Pink Gold Peach (også helt greit, så lenge hun ikke hadde vært på bekostning av andre spillere!)
  • 0
Siterer Lazara the Last:
men skule gjerne hatt noe flere "klassiske" racere, som Dry Bones, Bowser Jr., Boo og Diddy Kong. Håper noen av dem bare er holdt hemmelige, da annonseri ger som Baby Rosalina (liler ikke babiene, men går helt greit) og Pink Gold Peach (også helt greit, så lenge hun ikke hadde vært på bekostning av andre spillere!)

Babyene og Pink Gold Peach (what?) er ikke akkurat mine førstevalg heller, og jeg skjønner ikke at de utelukker karakterer som Bowser Jr og Dry Bones. Ikke at det spiller så mye rolle. Jeg kommer nok bare til å bruke Shy Guy og Ludwig uansett.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
(liler ikke babiene, men går helt greit)

Siterer Jurginator:
Babyene og Pink Gold Peach (what?) er ikke akkurat mine førstevalg heller

Hallo. Baby Mario og Baby Luigi er jo de mest episke karakterene i Mario Karts historie. Jeg gliser bare av å tenke på Chain Chomp'en i barnevogna på Double Dash
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hallo. Baby Mario og Baby Luigi er jo de mest episke karakterene i Mario Karts historie. Jeg gliser bare av å tenke på Chain Chomp'en i barnevogna på Double Dash

Jeg syns også de var ganske kule i Double Dash, med egne karts og egne spesial items

Jeg er hypet opp for dette spillet nå, nesten alt de har vist av det ser fantastisk ut. Spesielt er jeg opptatt av hvordan online delen vil fungere, men jeg har ingen tvil om at det vil være smooth. Vi må få til en egen GR gruppe online!

Siterer Lazara the Last:
Banene ser fabelaktige ut, men skule gjerne hatt noe flere "klassiske" racere, som Dry Bones, Bowser Jr., Boo og Diddy Kong. Håper noen av dem bare er holdt hemmelige, da annonseri ger som Baby Rosalina (liler ikke babiene, men går helt greit) og Pink Gold Peach (også helt greit, så lenge hun ikke hadde vært på bekostning av andre spillere!)

Har vært lite opptatt av hvem jeg spiller som selv i de tidligere Mario Kart spillene, og jeg vet ikke om hvem du spiller som vil ha noe å si i Mario Kart 8 (iforhold til styring, aksellerasjon, fart osv.). Men koopalingene ser fancy ut!
  • 0
Siterer projecthammer:
Vi må få til en egen GR gruppe online!

Jeg håper flest mulig vil bruke denne tråden til å hyle ut når de har lyst til å spille. Eventuelt få til en annen måte å kommunisere på.

Siterer projecthammer:
eg vet ikke om hvem du spiller som vil ha noe å si i Mario Kart 8 (iforhold til styring, aksellerasjon, fart osv.).

Kan vel hende det blir det vanlige med: stor fyr: mye fart, dårlige svinger, liten fyr: gode svinger, begrenset fart osv. Hvis ikke de hadde fått til å tilpasse hver enkelt karakter da, det hadde vært litt kult.
  • 0
Jeg håper Ghost racene har blitt bedre.
  • 0
Jeg gleder meg sykt nå jeg også. Det beste er at jeg ikke vet helt hva jeg får, siden jeg ikke har sett videoene som har kommet ut!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Nyheter i dag fra Nintendo World, angående MK8. Er sikkert bare noe smått, men kan være interessant. Har dere forhåndsbestilt spillet enda? Planlegger å forhåndsbestille limited edition fra CDON!
http://mynintendonews.com/2014/05/08/mario-kart-8-news-comin
g-tomorrow-from-nintendo-world-store/
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Nyheter i dag fra Nintendo World, angående MK8. Er sikkert bare noe smått, men kan være interessant. Har dere forhåndsbestilt spillet enda? Planlegger å forhåndsbestille limited edition fra CDON!
http://mynintendonews.com/2014/05/08/mario-kart-8-news-comin
g-tomorrow-from-nintendo-world-store/

Jeg lurer veldig på hva den nyheten kan inneholde. Vi vet det aller meste om selve spillet, så det er muligens DLC.

Jeg forhåndsbestilte det for et par timer siden. Det var på tide.
  • 0
Bestilte nettopp Limited Edition sammen med enda en Pro Controller på CDON. Selv om jeg for det meste er Zelda fan, passer nok det blå skallet ved siden av min Hyrule Historia og Limited Edition Ganondorf Figur! Har nå to Pro Controllere, i tillegg til GamePaden, så kan spille 3 spillere med gode kontroller!

(Vet ikke hvordan Classic controller Pro er for MK (har én), og de forskjellige måtenene å bruke Wiimote+Nunchuck)
  • 0
Siterer Lazara the Last:
det blå skallet

Husk at det er til for å kastes i veggen eller tråkkes på da.

Håper det er laget av gummi.
  • 0
Hvis noen vil legge meg til på wiiu og spille mario kart når det kommer, så er navnet mitt SWRT91
  • 0
Nice, nå får jeg gratis spill! Lei av at bare Club Nintendo skal få sånne tilbud når vi ikke kan få det her i landet.

Forhåndsbestilt Limited Edition btw
Take off every zig, for great justice
  • 0
Fin bonus det her. Har aldri vært i tvil om å kjøpe spillet uansett, men dette gir meg ikke noe mindre lyst. Spørs bare hva jeg skal velge av Pikmin 3 og Monster Hunter Ultimate.

15 dager igjen nå! #HyperHype
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Nice, nå får jeg gratis spill! Lei av at bare Club Nintendo skal få sånne tilbud når vi ikke kan få det her i landet.

Forhåndsbestilt Limited Edition btw

Hvordan fungerer det her egentlig? Følger det med en kode i spillet? Må man registrere spillet på nintendos online tjeneste for å få det? Osv...

Vurderer nesten å skaffe meg en Wii U nå pga denne kampanjen. Wonderful 101 var vel et av spillene var det ikke?

Lagt til 2014-05-15 10:28:
Legger bare denne inn her sånn at den er lettere å finne tilbake til: http://www.nintendo.no/arkivet/2014/201405-1
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!