DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
SWRT91 2014-05-15 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Fin bonus det her. Har aldri vært i tvil om å kjøpe spillet uansett, men dette gir meg ikke noe mindre lyst. Spørs bare hva jeg skal velge av Pikmin 3 og Monster Hunter Ultimate. 15 dager igjen nå! #HyperHype Ville gått for pikmin 3! Jeg skal selv ha monster hunter fordi jeg har pikmin og alle de andre gode spillene. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-15 11:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Egentlig har jeg lyst til å eie W101 og WW HD fysisk, men å få et av de spillene gratis er jo fenomentalt bra."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SWRT91:Ville gått for pikmin 3! Jeg skal selv ha monster hunter fordi jeg har pikmin og alle de andre gode spillene. Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 kokiri 2014-05-16 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Siterer kokiri:Blir mye Mario Kart fremover. Må få spilt det i sommerferien. Heter GR-Bikila på Miiverse, bare å legge meg til så får jeg godkjenne når jeg har anledning. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-15 11:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Egentlig har jeg lyst til å eie W101 og WW HD fysisk, men å få et av de spillene gratis er jo fenomentalt bra."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SWRT91:Ville gått for pikmin 3! Jeg skal selv ha monster hunter fordi jeg har pikmin og alle de andre gode spillene. Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 kokiri 2014-05-16 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Siterer kokiri:Blir mye Mario Kart fremover. Må få spilt det i sommerferien. Heter GR-Bikila på Miiverse, bare å legge meg til så får jeg godkjenne når jeg har anledning. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SWRT91:Ville gått for pikmin 3! Jeg skal selv ha monster hunter fordi jeg har pikmin og alle de andre gode spillene. Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 kokiri 2014-05-16 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Siterer kokiri:Blir mye Mario Kart fremover. Må få spilt det i sommerferien. Heter GR-Bikila på Miiverse, bare å legge meg til så får jeg godkjenne når jeg har anledning. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
kokiri 2014-05-16 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Siterer kokiri:Blir mye Mario Kart fremover. Må få spilt det i sommerferien. Heter GR-Bikila på Miiverse, bare å legge meg til så får jeg godkjenne når jeg har anledning. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Monster Hunter Ultimate er nok det jeg har mest lyst på, men i likhet med CK så skulle jeg helst hatt det i fysisk utgave, siden coveret er så badass. Jeg glemte forresten at Wonderful 101 var med på listen, da var det plutselig 3 spill å velge mellom Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Siterer kokiri:Blir mye Mario Kart fremover. Må få spilt det i sommerferien. Heter GR-Bikila på Miiverse, bare å legge meg til så får jeg godkjenne når jeg har anledning. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-18 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg tror MH vil vare lengre, og jeg tror du vil like det bedre. Selv har jeg ingen venner med Wii U og Monster Hunter og da må jeg spille det alene som er (utifra hva jeg har hørt) mindre enn ideelt. Har også hørt at det er veldig "grindy" og da har jeg lett for å styre unna. Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Burde jeg ikke bare være glad for å kunne få et ekstra spill gratis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men jeg er veldig glad i ha spill fysisk så nå ble jeg veldig i tvil hvilket spill jeg skal velge. Både WW HD og W101 er jo spill jeg vil ha fysisk... Huff, hvorfor er jeg så rar når det kommer til sånt? Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-18 15:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Er like rar jeg i så fall. Samler fortsatt på fysiske kopier, så denne gratis nedlastingen skaper nesten mer problemer enn nytte På PC så valgte jeg å gå all the way og kjøper nå aldri fysisk spill til PC lenger. Har sikkert mye med at steam er helt fantastisk å bruke og mange av spillene jeg spiller på PC er indie spill osv og det får man jo ikke så mye av fysisk. Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hadde egentlig planlagt å gjøre det samme på type PS4 og slikt (PS+ og andr tilbud er jo veldig bra) men HDD er fryktelig liten. Wii U hadde jeg planlagt at skulle bli min siste konsoll der jeg kjøpte fysiske spill. Hmm... Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-19 17:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det blir stadig vanskeligere å unngå digital nedlastning, men jeg skal fortsette å samle fysiske kopier så langt det lar seg gjøre. En samling som er størst mulig er morsomt. Spesielt Collector's Editions Collectors editions har jeg helt stoppet å kjøpe. Var veldig gira på det i mange år, men jeg ble så skuffet over endel av dem og følte det var å hive pengene ut av vinduet. Men jeg er glad for at jeg vant Songbird versjonen av Bioshock Infinite da. Den statuen er ganske tøff. Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. Siterer Crazy Kraken:Jo, og hvilken Wii U er det økonomisk mest fornuftig å kjøpe atm? Mario Kart 8 versjonen? Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-19 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg synes WW-coveret er rimelig lekkert i hvertfall. True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Siterer Glorfindel:Premium utgaven ligger på rundt 2200 kr nå. Mario Kart 8 utgaven på 2699, så rimelig hipp som happ. Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:True that! Men så har jeg lyst til å støtte Platinum games ved å kjøpe W101. Hmm. Det coveret er jo ikke så aller verst det heller forsåvidt. Siterer Crazy Kraken:Men da er det bedre å kjøpe MK8 løst, for med den vanlige utgaven så får man jo med nintendoland. Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
projecthammer 2014-05-19 20:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Bare å adde meg alle som har Wii U. ID: Kokirii Blir mye Mario Kart fremover. Skal legge deg til, blir mye Mario Kart fremover Siterer Crazy Kraken:Men hvis jeg skal velge, hvilket spill er kulest å ha fysisk av WW HD og W101? Det er de to spillene det står mellom for meg. Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-19 21:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ja i bunn og grunn. Selv om Nintendoland kanskje ikke er noe "must have" Nei, helt klart ikke men det er jo følger jo med for den samme prisen så da sier jeg jo ikke nei takk til det. Siterer projecthammer:Synes det er noe spesielt ved å eie W101, føler det er litt sjeldent på en måte. Pluss at spillet er kongebra! Men WWHD har et spektakulært cover, så valget er ikke lett Helt klart! Jeg sliter litt."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Royality-indeed 2014-05-19 21:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Helt klart! Jeg sliter litt. Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Lurer veldig på hva jeg skal ta selv. Jeg burde egentlig ta Pikmin, men jeg tviler på at det kommer til å falle i smak hos meg. Ellers er det bare NSMBU som frister og virker safe å velge. Men man vet jo aldri...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Crazy Kraken 2014-05-20 10:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Royality-indeed:Det første som falt meg inn var å kanskje se på prisen, men forskjellen er vel ikke så stor? Tror de koster ca det samme, men jeg har ikke sjekket så nøye. Siterer Royality-indeed:Mitt forslag er at om du har WW til GC hadde jeg gått for fysisk kopi av W101. Om du ikke har det, kjør på med WW i fysisk. I hvert fall jeg føler det er mer "verdt" å eie WW i fysisk form, selvom W101 er sjeldnere. Ja, og jeg kommer jo til å støtte platinum uansett ved å kjøpe Bayonetta 2. Hmm, får tenke litt på det."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Lazara the Last 2014-05-28 11:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
SWRT91 2014-05-28 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mulig det ligger på min studentbolig. Skal opp å sjekk i kveld og hvis det er der blir det litt spilling i kveld;D Like Comment Share 0Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Royality-indeed 2014-05-28 16:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lazara the Last:Noen som har fått spille tidlig? Ikke jeg, i alle fall ikke enda. Kommer ikke hjem før 1800 i kveld, men hadde ikke gjort noe å fått det i dag eller i morgen! Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn...Oh yeah? Says you and what army? Like Comment Share 0SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
SWRT91 2014-05-28 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lagt til 2014-05-28 17:19: Siterer Royality-indeed:Det er Kr. himmelfartsdag i morgen, tar ikke posten seg fri? Jeg satser på å dra i butikken på fredag og håper det er der. Typisk om det ikke har kommet inn... Det er sant. Aner ikke om de har fri da også, vil anta det. Jeg har ikke fått mitt i posten, så det kommer nok på fredag..... Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Jurginator 2014-05-28 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. Legg meg til hvis du er keen på å spille online. jurginator på Wii U Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Jeg fikk spillet i går, og det har virkelig levd opp til forventningene. jrgntr pls Jeg bestilte både MK8 Limited Edition og Pro Controller samtidig, men la selvfølgelig ikke merke til at Pro Controlleren ikke kommer inn på lager før neste uke. Rakk å kansellere kontrolleren slik at spillet ble sendt i går, så regner med å få det i morgen. Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Jurginator 2014-05-29 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Hvordan er det forresten å styre med gamepaden Jurgs? Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jurginator:Det føles veldig bra. Den er komfortabel å bruke, og jeg liker å ha kartet på gamepaden slik at jeg kan se hvor de andre er og hva slags våpen de får. Godt å høre. Har du prøvd med en Pro Controller også?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789