DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Peach, Daisy og Link etter DLC'en. Har forsåvidt brukt Shy Guy og Larry en del også. Prøvde litt med Link, men klarte ikke å spille med ham, i alle fall ikke med den raskeste bilen. Det er mulig man må velge en bil med mer handling når man velger slike karakterer. Eller hvis man mestrer motorsykler, er det sikkert lettere å svinge, men det gidder jeg ikke. Siterer Royality-indeed:Donkey Kong og Mr. Scooty funker! Eller bruker jeg ofte Pipe Frame med Cyber Slick til alle. Jeg pleier å kjøre med Shy Guy, den raskeste bila jeg ikke husker navnet på, og cyber slick. Hjulene har bra akselerasjon, så det er spesielt bra i multiplayer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2014-12-29 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8.''eh'' - Link Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Prøvde litt med Link, men klarte ikke å spille med ham, i alle fall ikke med den raskeste bilen. Det er mulig man må velge en bil med mer handling når man velger slike karakterer. Link er visst i heavy klassen fant jeg ut, så det er kanskje derfor Siterer remote:Eller hvis man mestrer motorsykler, er det sikkert lettere å svinge, men det gidder jeg ikke. Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:"Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8. Haha, sant. Kjører man egentlig fortere med stjerne? Det eneste den kan brukes til er å kjøre på andre (hvis noen er i nærheten) eller kjøre utenfor veien eller i hva man vil. Men noe superitem er det ikke. Siterer Glorfindel:Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler. Motorsyklene sklir ikke så mye som bilene, men jeg synes det er vanskeligere å treffe svingene, men det krever vel litt øving. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-05 22:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2014-12-29 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8.''eh'' - Link Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Prøvde litt med Link, men klarte ikke å spille med ham, i alle fall ikke med den raskeste bilen. Det er mulig man må velge en bil med mer handling når man velger slike karakterer. Link er visst i heavy klassen fant jeg ut, så det er kanskje derfor Siterer remote:Eller hvis man mestrer motorsykler, er det sikkert lettere å svinge, men det gidder jeg ikke. Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:"Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8. Haha, sant. Kjører man egentlig fortere med stjerne? Det eneste den kan brukes til er å kjøre på andre (hvis noen er i nærheten) eller kjøre utenfor veien eller i hva man vil. Men noe superitem er det ikke. Siterer Glorfindel:Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler. Motorsyklene sklir ikke så mye som bilene, men jeg synes det er vanskeligere å treffe svingene, men det krever vel litt øving. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-05 22:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Prøvde litt med Link, men klarte ikke å spille med ham, i alle fall ikke med den raskeste bilen. Det er mulig man må velge en bil med mer handling når man velger slike karakterer. Link er visst i heavy klassen fant jeg ut, så det er kanskje derfor Siterer remote:Eller hvis man mestrer motorsykler, er det sikkert lettere å svinge, men det gidder jeg ikke. Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:"Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8. Haha, sant. Kjører man egentlig fortere med stjerne? Det eneste den kan brukes til er å kjøre på andre (hvis noen er i nærheten) eller kjøre utenfor veien eller i hva man vil. Men noe superitem er det ikke. Siterer Glorfindel:Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler. Motorsyklene sklir ikke så mye som bilene, men jeg synes det er vanskeligere å treffe svingene, men det krever vel litt øving. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-05 22:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:"Woho! Stjerne! Nå kommer jeg sikkert til å vinne " sa ingen som spiller Mario Kart 8. Haha, sant. Kjører man egentlig fortere med stjerne? Det eneste den kan brukes til er å kjøre på andre (hvis noen er i nærheten) eller kjøre utenfor veien eller i hva man vil. Men noe superitem er det ikke. Siterer Glorfindel:Motorsyklene er nok generelt sett lettere å svinge med enn bilene ja. Jeg har kjørt med sykler siden Mario Kart Wii, så jeg foretrekker det fremfor biler. Motorsyklene sklir ikke så mye som bilene, men jeg synes det er vanskeligere å treffe svingene, men det krever vel litt øving. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-05 22:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-01-05 22:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:HVA!? Får man fartsbonus ved å samle mynter? Jeg trodde ikke myntene hadde noen hensikt annet enn å låse opp nye biler, dekk etc. Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Jeg tror det er mange som ikke vet det. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-01-06 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Nei, jeg tror at det eneste hensiktsmessige ved dem er farten. Jeg fant det ikke ut før jeg leste det på nettet, jeg heller, så nå samler jeg mynter strategisk hele veien. Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Siterer remote:Jeg tror det er mange som ikke vet det. Det tror jeg også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Aha, det ante jeg ikke! Da trenger jeg vel ikke å rive meg i håret av fortvilelse neste gang jeg får en mynt. Det var visst slik i Mario Kart 7 også, men det hadde jeg ikke. På f.eks. den nye Falcon-bana kan det være lurt å samle ti mynter i den første svingen. Jo mer tid man taper i starten på dette, jo mer tid vinner man senere. Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er, men det er en forskjell. Men det viser seg at du også får en liten boost hver gang du tar en mynt, og så kan du låse opp biler og hjul osv. som du trodde. Så en video nettopp. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg var klar over at det eksisterte i MK7, men tror ikke jeg har klart å legge merke til det i MK8. Må være synsbedrag. Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Men hvis du ser nøye på veien, vil du før eller siden oppdage dem. Det er finnes også noe som heter items-bokser. De får du ting av som du kan bruke på motstanderne. Vær så god Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tenkte mer på fartsboosten du skal få av myntene. Er den jeg ikke har lagt særlig merke til. Den er jo bare så vidt synlig også. Tror ikke det er en game changer, akkurat. Men å ha ti mynter mot null er en stor forskjell. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:En 200cc runde på Mute City. Det går virkelig unna. Jeg har virkelig drømt om dette lenge, siden Mario Kart 3DS, faktisk. Håper NPC-ene blir vanskeligere, fordi det er det som egentlig er for lett. At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:At det bare går fortere tror jeg ikke er noe problem. Ikke hvis du er god til å #sladde."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ikke hvis du er god til å #sladde. Når var det det skulle komme? I mai? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Når var det det skulle komme? I mai? I dag "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-04-23 12:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Regner med noen er med på litt 200cc frenzy ikveld?''eh'' - Link Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-04-23 13:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De nye banene er utrolig kule.''eh'' - Link Like Comment Share 0stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
stikox93 2015-04-23 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er genial. Håper Nintendo satser på at begge F-Zero banene i disse DLCene er en foreshadowing til F-Zero Wii U. Ellers var det herlig med retrobaner fra Super Circuit. Nei dette har Nintendo gjort virkelig bra Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-04-23 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, Big Blue er en av mine favoritter også.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:I dag Omg. Dette er det første jeg skal gjøre når har har fått tilbake tiden!!! «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Big Blue er heftig og jeg ble meget nostalgisk av å kjøre på Baby Park igjen. Wild Woods er også ganske god. Kul musikk. Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene...."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
stikox93 2015-04-24 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Veldig bra DLC sett over ett. Men.... enten går 200cc usaklig fort, eller så har jeg mistet kjøreferdighetene.... Begge, jeg måtte sette meg ned å revurdere Mario Kart skillsa mine etter å ha prøvd ut 200cc Like Comment Share 0Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2015-04-24 23:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Når folk vinner og må skrive "Go easy on me" fjfkdkdndlelelo''eh'' - Link Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789