Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

J-Stars Victory Vs ~ Offisiell tråd ~

J-Stars Victory Vs er et kampspill som består av karakteren fra veldig mange Shonen serier. Du har karakterer fra Naruto, One Piece, Hunter X Hunter, Toriko, Rorouni Kenshin og mange flere. Spillet har 52 karakterer fra 32 ulike Jump serier. 39 av dem er kan man spille som og 13 er "support" karakterer.

* 2 player split-screen
*4 player online
*Forskjellige baner fra ulike serier
*45 årsjubileum shonen jump magazine

Spillet er til Playstation 3 og Playstation Vita og har så langt bare fått lanseringsdato i Japan som er 19. Mars. Her er den siste trailern:

http://www.saiyanisland.com/2014/03/j-stars-victory-vs-final-traile
r/

Spillbare karakterer:

Assassination Classroom:
Korosensei

Beelzebub:
Tatsumi Oga paired with Beelzebub

Bleach:
Ichigo Kurosaki
Sosuke Aizen

Bobobo-bo Bo-bobo:
Bobobo-bo Bo-bobo paired with Don Patch

Chin'yūki -Tarō to Yukai na Nakama-tachi-
Taro Yamada

Dr. Slump:
Arale Norimaki

Dragon Ball:
Son Goku
Vegeta
Freeza

Fist of the North Star:
Kenshiro
Raoh

Gintama:
Gintoki Sakata

Hunter × Hunter:
Gon Freecss
Killua Zoldyck

Jigoku Sensei
Meisuke Nueno
JoJo's Bizarre Adventure
Jonathan Joestar
Joseph Joestar

Katekyō Hitman Reborn!:
Tsunayoshi Sawada paired with Reborn

Kochira Katsushika-ku Kameari Kōen-mae Hashutsujo
Kankichi Ryotsu (LaSalle Ishii)

Medaka Box:
Medaka Kurokami (Aki Toyosaki)

Naruto:
Naruto Uzumaki (Junko Takeuchi)
Sasuke Uchiha (Noriaki Sugiyama)
Madara Uchiha (Naoya Uchida)

One Piece:
Monkey D. Luffy (Mayumi Tanaka)
Portgas D. Ace (Toshio Furukawa)
Boa Hancock (Kotono Mitsuishi)
Akainu (Fumihiko Tachiki)

Rurouni Kenshin:
Himura Kenshin (Mayo Suzukaze)
Shishio Makoto (Masanori Ikeda)

Saiki Kusuo no Psi Nan:
Kusuo Saiki

Saint Seiya:
Pegasus Seiya (Masakazu Morita)

Sakigake!! Otokojuku:
Momotaro Tsurugi (Hideyuki Hori)

Tottemo! Luckyman:
Luckyman (Mayumi Tanaka)

Toriko:
Toriko
Zebra (Kenji Matsuda)

YuYu Hakusho:
Yusuke Urameshi (Nozomu Sasaki)
Hiei (Nobuyuki Hiyama)
Younger Toguro

Support: karakterer:

Bleach:
Rukia Kuchiki (Fumiko Orikasa)

D.Gray-man:
Allen Walker (Sanae Kobayashi)

Gintama:
Kagura and Sadaharu (Rie Kugimiya)

Haikyū!!:
Shōyō Hinata (Ayumu Murase)

Hunter × Hunter:
Hisoka (Daisuke Namikawa)

Kuroko no Basuke:
Tetsuya Kuroko

Majin Tantei Nōgami Neuro:
Neuro Nōgami (Takehito Koyasu)

Medaka Box:
Misogi Kumagawa (Megumi Ogata)

Nisekoi:
Chitoge Kirisaki (Nao Toyama)

Pyu to Fuku! Jaguar:
Jaguar Junichi (Keiji Fujiwara)

Sakigake!! Otokojuku:
Heihachi Edajima

Sket Dance:
Bossun, Himeko, and Switch (Hiroyuki Yoshino, Ryōko Shiraishi, and Tomokazu Sugita)

To Love-Ru:
Lala Satalin Deviluke (Haruka Tomatsu)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg vil gjerne vite hvem man kan spille som! Så veldig kult ut!

Skal følge med en stund, og kanskje jeg importerer det fra Japan en gang
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Tror det er lite sansynlig dette spillet vil få noen release andre steder enn Japan, med tanke på hvor mange serier som faktisk er med i dette spillet. Lisenshelvete uten like, kan jeg tenke meg.

Så derfor har jeg forhåndsbestilt det fra Japan. Om det så kommer med engelsk tekst noen gang, kan jeg vel alltids bare kjøpe det igjen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tror det er lite sansynlig dette spillet vil få noen release andre steder enn Japan, med tanke på hvor mange serier som faktisk er med i dette spillet. Lisenshelvete uten like, kan jeg tenke meg.

Så derfor har jeg forhåndsbestilt det fra Japan. Om det så kommer med engelsk tekst noen gang, kan jeg vel alltids bare kjøpe det igjen.

Skal nok gjøre det samme. Altså forhåndsbestille fra Japan. Lite sannsynlig som du sier at den kommer i Japan. Så mye bedre å bare forhåndsbestille derfra.

Siterer Victorfinne:
Jeg vil gjerne vite hvem man kan spille som! Så veldig kult ut!

Skal følge med en stund, og kanskje jeg importerer det fra Japan en gang

Nice! Jo flere som har spillet jo bedre. La til karakterene nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
La til karakterene nå.

Solid liste, men kunne ønsket litt flere fra One Piece da
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer albaga:La til karakterene nå.

Solid liste, men kunne ønsket litt flere fra One Piece da

One Piece er en av seriene som har flest karakterer. Synes det er greit. Om det deirmot kunne vært andre karakterer der, det kan diskuteres.
  • 0
Glemte å nevne at det er utrolig skuff at Hisoka bare er support, btw. Ser hvirkelig ikke hvofor de tror det var et lurt valg.
  • 0
Glemte å nevne at det er utrolig skuff at Hisoka bare er support, btw. Ser hvirkelig ikke hvofor de tror det var et lurt valg.

Helt enig. Han burde definitivt vært en spillbar karakter med tanke på hva slags krefter han har. Lurer på hvordan han blir som support da.

Første anmeldelse/karakter er ute:

http://www.saiyanisland.com/2014/03/j-stars-victory-vs-3240-revie
w-score/
  • 0
Tror spillet kan bli ganske underholdene, men min frykt er àt det blir likt Dragon Ball-spillene!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror spillet kan bli ganske underholdene, men min frykt er àt det blir likt Dragon Ball-spillene!

Håper ikke det.
  • 0
Har sett en del trailere fra spillet nå! Virker som et veldig lovende spill
  • 0
Noen som tilfeldigvis har kjøpt seg eller eventuelt prøvd dette enda eller? Har et par andre animeinteresserte kompiser og tenkte kanskje det kunne vært artig med et nytt multiplayer/sofaspill
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noen som tilfeldigvis har kjøpt seg eller eventuelt prøvd dette enda eller? Har et par andre animeinteresserte kompiser og tenkte kanskje det kunne vært artig med et nytt multiplayer/sofaspill

Vurderer å kjøpe noen Vita spill fra Japan, og vurderer samtidig å kjøpe J-Stars til PS3. Skal si ifra om jeg kjøper det
  • 0
Vurderer å kjøpe noen Vita spill fra Japan, og vurderer samtidig å kjøpe J-Stars til PS3. Skal si ifra om jeg kjøper det

Sounds good.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spillet ser meget spennende ut fortsatt. Digger konseptet med spillet. Mangler bare Edward Elric.
  • 0
Sikkert noen som har fått det med seg alt, men dette spillet kommer til Europa til sommeren. Det kommer også en PS4-versjon.

Glorfinder liker dette.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Glorfinder liker dette.

SirGalahad og.
  • 0
Om noen vurderer å kjøpe spillet, kan jeg lime inn det jeg skrev til DSN, om mitt inntrykk av spillet.

I likhet med de nyeste Dragon Ball spillene, har spillet et relativt enkelt gameplay. En knapp for weak attacks, en for strong attacks og en for special attacks. Så gjelder det jo å kombinere disse. Og etter å ha ladet opp en måler, kan du bruke karakterens ultimate attack.

Du kan også dodge eller de aller fleste angrep om du timer riktig, slik at det ikke bare er crazy knappemosing som gjelder. Dodging bruker stamina som du har en viss mengde av. Du kan dog lade det opp igjen om du får stå noen sekunder alene, ellers regenererer det seg gradvis.

Alle karakterer har dette movesetet, selv om de naturlig nok bruker forskjellige evner. Uten å ha forsket så alt for mye på det enda, så tror jeg det ikke er så voldsomt stor forskjell på karakterene rent fysisk, selv om jeg har lagt merke til at f.eks. Luffy kan fylle opp stamina måleren sin umiddelbart.

Det er vel også over 50 karakterer i spillet, hvor rundt 40 er spillbare, så det er nok å velge mellom. Minst halvparten er vel fra serier jeg ikke har sett enda, men det gunstige er jo at det gir meg større lyst til å se dem nå

Når alt kommer til alt, så er det jo et slåssespill og man gjør jo i bunn og grunn ikke annet enn å slåss, uansett om det er Adventure Mode, Free Battle eller Arcade Mode. Derfor blir det litt repeterende i lengden, men i små doser så er det relativt artig. Jeg ser også for meg at det er morsommere å spille med venner eller online, selv om jeg ikke har prøvd ut det enda.

Har også fått inntrykk av at det er ganske ubetydelige forskjeller mellom PS3 og PS4 versjonene.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!