Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Skate ~ Offisiell tråd ~


Noen her som har lyst til å rate videoen min?
Det er veldig vanskelig å få folk til å gjøre det online, og jeg fikk ikke internettsiden til EA til å virke.

Hvis dere kunne være så snille, så send en friend invite ;)

GT: Immortal Power
  • 0
i dag greide jeg 10,720 score på et triks. (kickflip, christ air 1080)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Spartan_117:
Noen her som har lyst til å rate videoen min?
Det er veldig vanskelig å få folk til å gjøre det online, og jeg fikk ikke internettsiden til EA til å virke.

Hvis dere kunne være så snille, så send en friend invite ;)

GT: Immortal Power


samme med meg.. plz rate footagene mine
  • 0
Hvor mange mangler du'a MaiztRo?
Trur jeg har ratet de. Men skal sjekke nå!

Spartan 117, jeg legger deg til Friends listen min og rater deg
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jæsklig irriterende at jeg er for liten til å sende inn videoer eller spille online. Hindrer meg i å få alle achievementsene
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Er rart det der ass KillManHero. Trur ikke det er noe aldersgrense på EA Server.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det er ikke bare med meg det skjer. En i klassen min har også skate, og det samme skjer med han
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Rart.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det er ingen som vet hva aldersgrensen er?

EDIT: Hvis ikke lager jeg en ny hvor jeg er over atten ass. Gull medlemskapet går ut i Juni
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Da mister du vell all Gamerscoren du har da
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer KillManHero:
Jæsklig irriterende at jeg er for liten til å sende inn videoer eller spille online. Hindrer meg i å få alle achievementsene


Gå på dashbordet på xboxen din og sjekk parental kontrol. Sjekk at alt står på allowed der, for det kan hende at det er noe som står på not allowed der, så du ikke får spilt online og lagt ut vidoer.
Det med at du ikke får spilt online kan være at du har strict eller moderate nat.
:temurof i rutangis
  • 0
jeg bare gjorde en heelflip i dag også plutselig hoppet jeg 7 meter i lufta
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hehe, har skjedd et par ganger med meg og. Utrolig teit
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
viss du tar f.eks. pop shovit ned fra en fortauskant akkuratt da forhjula dina treffer bakken og bakhjula er på fortauskanten så spretter du høyt opp og det kan du bruke til å hoppe over biler, gater og oppå plasser som du egentlig ikke skal komme deg opp på
  • 0
Å jeg sitter helt fast på dette spillet, har kommet til en Pro Challenge der jeg skal til en villa og ta en FS 5-0 og etterpå FS Tail (tror jeg) før jeg er ferdig med den korte railen på benken og jeg klarer det bare ikke, kan noen hjelpe meg?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Er litt vanskelig å hjelpe deg der. Prøv å ikke ta så stor fart, land på curven veldig tidlig. Da skal du vell få til å vri spaken helt til du får FS Tail.

Gjør dette i goofy.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer MaiztRo:
Citerer Spartan_117:Noen her som har lyst til å rate videoen min?
Det er veldig vanskelig å få folk til å gjøre det online, og jeg fikk ikke internettsiden til EA til å virke.

Hvis dere kunne være så snille, så send en friend invite ;)

GT: Immortal Power

samme med meg.. plz rate footagene mine



Og meg! kaller meg Squirrelbug på live! Takk til Taxta som alt har gjort det!;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Bare hyggelig
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du er en knupp^^
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
love u guys"

neida
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Se hva jeg fikk til
http://bildr.no/view/166708
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
Se hva jeg fikk til
http://bildr.no/view/166708


hva da, hva er det som er så spessielt?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er skate. et sportspill som kan anbefales til en som (feks meg) som egentlig ikke liker sport spill?? Jeg prøvde demoen og fant fort ut at det var utrolig kult (faktisk!) selv om jeg ikke liker sportspill i det hele att og hater tony hawks...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er skate. et sportspill som kan anbefales til en som (feks meg) som egentlig ikke liker sport spill?? Jeg prøvde demoen og fant fort ut at det var utrolig kult (faktisk!) selv om jeg ikke liker sportspill i det hele att og hater tony hawks...


JA! Tony Hawk er utrolig dårlig sammenlignet med skate. det er en utrolig stor og fet by med masse fete steder å skate. Det er også veldig realistiskt imotsetning til Tony Hawk der du kan hoppe 20 meter opp i lufta og utføre fem backflips ved et par trykk.

Syntes du demoen var utrolig kul, så anbefaler jeg virkelig å kjøpe spillet. Det skal da ikke være såå dyrt for tida, heller.
  • 0
betalte 199 kr for spillet på EB, det var riktignok brukt, men helt fritt for riper.

litt knotete kontroller, men det funker...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!