Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rock Band


Det ble det nok

Takk for svar forresten.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg kom halvveis sånn cirka (44 elns) også frøys xboxen. Ble litt irritert på meg selv, for jeg hadde på en panelovn bak boksen. Det gjorde antagelig at det ble litt for hett.


Hvordan kan den fryse når den står foran en varm panelovn?
Neida, men det var jævlig synd
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Onyck:
Citerer Matscoolio:Jeg kom halvveis sånn cirka (44 elns) også frøys xboxen. Ble litt irritert på meg selv, for jeg hadde på en panelovn bak boksen. Det gjorde antagelig at det ble litt for hett.

Hvordan kan den fryse når den står foran en varm panelovn?
Neida, men det var jævlig synd


Haha xD
Den var faktisk bra.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Rock Band 3 is in tha houze
  • 0
Hade håpet å få det i dag, men det dukket ikke opp. Kan ha noe med at jeg bestilte med et par instrumenter, så det tar nok litt tid å sende det. Håper på å ha det i morgen da!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har RB 3! Spillet er kjempebra, det var jo så godt som perfekt fra før av, og nå har de fikset på et utall mindre issues jeg hadde med nummer 2. Utrolig gode kundebehandlere disse Harmonix- folkene! Det eneste er vel at låtutvalget er litt labert for en metall- entusiast som meg selv.. Men det får gå. Det er masse DLC, og morro i multiplayer er det uansett, om man så spiller "Rehab"

Gleder meg veldig til Pro- mode kommer ut, den gitaren SKAL jeg ha! Spiller gitar på ordentlig, og det der kommer til å gjøre øving til en drøm. Håper det går ann å spille Pro-mode i multiplayer, for da kan man jo egentlig ha bandøvelse over nettet!

Noen som veit når Pro-mode kommer ut? Mer spesifikt gitaren?
Knurr...
  • 0
Sjekket akkurat Gamezone for å se hvor det blir av bestillingen min, og det viser seg at de ikke får spillet på lager før 11-12. November -.-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hender det fortsatt at noen spiller Rock Band 2 eller 3 på Xbox for tiden eller? Merker at communitiet er ganske så dødt, og jeg begynner å bli lei av å bli satt sammen med tiåringer som bare plukker pop-rock låter...

Spiller det selv på en daglig basis og begynner å bli nokså dreven på Pro Trommer og Gitar. Trenger sårt noen med litt Rock/Metal smak å spille med.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!