Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

E3 (2014) ~ Offisiell tråd ~


Årets E3 nærmer seg med stormskritt og derfor kan det kanskje være hensiktsmessig med en egen diskusjonstråd rundt arrangementet.

E3 2014 avholdes i Los Angeles Convention Center i perioden 10-12 juni. Både Sony, Microsoft og Nintendo vil vise frem litt av ulike spill vi har i vente til den nye generasjonens konsoller.

Hva tror dere om årets E3? Hvem blir den store vinneren? Hvilke spill forventer dere å se? Er det lov å håpe på noen drømmeannonseringer?

Fyr laus.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
På tide å avdekke The Last Guardian.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal ikke sitte oppe sent denne gangen. Selv håper jeg på noe gameplay fra Demon's Souls 2, eventuelt bare bekreftelse. Ellers hadde det vært fett med noe kult innenfor JRPG. Har et lite kick der. :p
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer SirThomas:
På tide å avdekke The Last Guardian.


Det hadde vel tatt kaka ganske greit det ja. Annonseres på E3 2014, lanseres i 2030.

Siterer gnyg:
Ellers hadde det vært fett med noe kult innenfor JRPG. Har et lite kick der. :p


Yes, yes! Welcome to the good side!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Helt seriøst så hadde vel Red Dead 2 vært drømmeannonseringen.
  • 0
Gleder meg stort til det nye Zelda. Ellers håper jeg på så mange overraskelser som mulig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer SirThomas:
Helt seriøst så hadde vel Red Dead 2 vært drømmeannonseringen.


Dark Cloud 3!

Siterer sonic og link:
Gleder meg stort til det nye Zelda. Ellers håper jeg på så mange overraskelser som mulig.


Ja, Zelda er jeg også meget spent på. Forhåpningene begynner å bli store.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I år er jeg utrolig spent på Nintendo sin konferanse. Sony sin er selvfølgelig den jeg gleder meg mest til, men Nintendo tror jeg kommer til å ha mye bra å vise frem.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
I år er jeg utrolig spent på Nintendo sin konferanse. Sony sin er selvfølgelig den jeg gleder meg mest til, men Nintendo tror jeg kommer til å ha mye bra å vise frem.


Enig. Er overgira på både X og Zelda. I tillegg håper jeg de slår til med noen saftige overraskelser. Hadde vært fint om de fikk skuta på rett kjøl igjen nå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gleder meg som vanlig til E3. Det mest spennende er selvfølgelig overraskelsene. Spill som vi ikke vet om.

Noe av det beste med E3 er når de store selskapene skal ha konferanse. Jeg kan ikke vente med å le av de elendige vitsene og ting som går galt. Derfor er det litt synd at Nintendo ikke skal ha en konferanse denne gangen heller, men hey, vi har fremdeles Microsoft, Sony, Ubisoft, Konami og EA. Fra Wii Music til Wonderbook og Kinect, E3 har alltid vært hysterisk morsomt helt siden selskapene skulle promotere spillene sine til "casuals". Ubisoft har alltid en eller annen "morsom" vert, så det blir spennende. Hvem kan vel glemme RIIIIIIDGE RAAACEEER eller da Miyamoto ikke fikk Skyward Sword til å fungere?

Aaah, it's the best time of the year.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Jurginator:
Aaah, it's the best time of the year.


Eller hva med når microsoft sa prisen på xbox one og så kom sony med sin pris og alle ga applaus og internett flommet over av hat.

Jeg vil bare fylle på at jeg håper at vi får en dato for Kingdom Hearts Final Mix 2. JEG MÅ SPILLE KH2 på PS3 (mangler utstyr for PS2). En dato for Kingdom Hearts 3 hadde ikke vært å forakte heller.

Glem det jeg skrev over. Jeg blir oppe!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Jurginator:
Hvem kan vel glemme RIIIIIIDGE RAAACEEER eller da Miyamoto ikke fikk Skyward Sword til å fungere?


Jeg....har faktisk glemt det. #Demens

Siterer gnyg:
Eller hva med når microsoft sa prisen på xbox one og så kom sony med sin pris og alle ga applaus og internett flommet over av hat.


BestMoment2013.

Siterer gnyg:
Jeg vil bare fylle på at jeg håper at vi får en dato for Kingdom Hearts Final Mix 2. JEG MÅ SPILLE KH2 på PS3 (mangler utstyr for PS2). En dato for Kingdom Hearts 3 hadde ikke vært å forakte heller.


KH2 bør vel være i omløp, men KH3 er det nok verre med. 2017 is my guess.

Siterer gnyg:
Glem det jeg skrev over. Jeg blir oppe!


One does not simply sleep under E3!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
One does not simply sleep under E3!


Blir sony og ubisoft for min del.

Siterer Glorfindel:
KH2 bør vel være i omløp, men KH3 er det nok verre med. 2017 is my guess.


Heldigvis har jeg nok av spill og spille før 2017. yay!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel:
One does not simply sleep under E3!


Ikke engang når man har eksamen neste dag?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Ikke engang når man har eksamen neste dag?


Did he stutter?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Did he stutter?


No Sir!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Ikke engang når man har eksamen neste dag?


Nei litt døgning til og fra tar vel ikke livet av noen
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
På tide å avdekke The Last Guardian.

Tenkte det samme, man har lov å drømme

Jeg tror Nintendo blir den store vinneren i år for mange av de store spillmagasinene. Jeg har vilt høye forventninger til det nye Zelda. Jeg forventer ikke et ultrarealistisk Skyrim-aktig spill, men heller at jeg blir blåst avgårde av en heftig ny kunststil!
  • 0
Forhåpentligvis noe nytt fra Vanillaware, men det er vel gjerne å håpe på litt for mye. Ellers håper jeg vi får se litt faktisk gameplay fra Assassin's Creed Unity, og kanskje Comet også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer projecthammer:
Jeg har vilt høye forventninger til det nye Zelda. Jeg forventer ikke et ultrarealistisk Skyrim-aktig spill, men heller at jeg blir blåst avgårde av en heftig ny kunststil!


Jeg forventer demoen deres! Hadde vært crème de la crème om det endelige spillet ble slik.

Siterer dark samus nemesis:
Ellers håper jeg vi får se litt faktisk gameplay fra Assassin's Creed Unity, og kanskje Comet også.


Skulle ikke forundre meg om det er klart til visning allerede.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer projecthammer:
Jeg tror Nintendo blir den store vinneren i år for mange av de store spillmagasinene

Nintendo kommer aldri til å bli den store vinneren i spillmagasinene. Det kommer nok til å bli Playstation uansett hva de viser. Jeg håper Sony viser mer av Lily Bergamo og noen av de mest spennende indie-titlene. Håper selvfølgelig på et nytt Ratchet & Clank, men Insomniac er travelt opptatt med et annet spill for tiden.

Siterer dark samus nemesis:
Ellers håper jeg vi får se litt faktisk gameplay fra Assassin's Creed Unity, og kanskje Comet også.

Som Glorfindel sier er de nok klare til å vise Assassin's Creed allerede. Det er jo tross alt Assassin's Creed vi snakker om.
  • 0
Annonseringer som hadde vært fuckings awesome;

- Nytt Red Dead
- Nytt fra Bethesda (Fallout 4 eller enda bedre, Elder Scrolls VI, come on come on)
- Star Wars: Knights of the Old Republic III (Come on BioWare, ingen bryr seg om Mass Effect lenger)
- God of War IV

Gameplay-visninger som vil være fuckings awesome;

- Uncharted 4
- Far Cry 4
- The Witcher 3
- Mirror's Edge 2
- Batman: Arkham Knight

Men ja, håper Sony overkjører alt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Som stor fan av Star Wars BattleFront serien så sier det seg selv at jeg gleder meg veldig til å se hva EA har å vise fram med Battlefront 3. Og siden jeg er en veldig stor Halo fanboy, så ser jeg virkelig fram til en gameplay demo fra Halo 5.


Forresten et rykte som florerer rundt på nettet er at Nintendo skal avsløre en Star Fox Reboot, utviklet av Platinum Games. Skal visst være en Mix av det beste fra Lylatwars og Star Fox Adventures!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg regner med at noen her (som meg selv) sliter med å velge mellom de nye konsollene. E3 i år tror jeg blir veldig viktig for hva jeg kommer til å velge og de må nå fokusere på spennende nye spill. Mange her har, eller kommer sikkert til å kjøpe flere av de nye konsollene for å få spilt alle de spennende eksklusive spillene som kommer, jeg gjorde jo dette selv forrige generasjon. Denne generasjonen derimot, har jeg lyst til å fokusere på bare en konsoll. Jeg vil holde meg til et økosystem og dyrke det slik at ikke spillinteressen forsvinner igjen.

Så hva gjør man da, når man vil ha flere konsoller? Jo, man satser på en så sterk E3 fra en av de tre at man kan gjøre valget lettere. Men jeg tror ikke dette kommer til å skje. Jeg håper E3 blir bra, men jeg tror ikke valget kommer til å bli noe enklere. Uansett hva Nintendo viser frem så vet jeg at jeg har lyst på Bayonetta 2, X, og det nye Zelda, selv om jeg syns konsollen og kontrolleren i seg selv ikke er noe kul. PS4 virker som det tryggeste valget, men vi har enda ikke sett så mange spennende spill til konsollen (dog vi vet at de kommer før eller senere).

Vet at dette er litt off-topic men jeg vet ikke hvor ellers jeg skal ta opp dette. Kunne selvfølgelig tatt det opp i de respektive PS4 og Wii U trådene, men skal man sammenlikne så blir det liksom litt feil det også.

Så hvordan skal jeg klare å velge? What to do? Hvis dere skulle valgt bare en av de nye konsollene, og la oss nå si at dere ikke hadde en PC for å game på, hva hadde dere valgt da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Drømmeannonseringer ville vært red dead 2
Eller elder scrolls 6

Veldig spent på om vi får se noe fra uncharted 4 og assassins creed unity

Spent siden det blir de første i serien til next gen.

Kansje noe fra ett nytt resident evil spill som tok det tilbake til røttene.
Eller noe nytt frs dead space universet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!