Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Det er meget mange om gleder seg til dette spillet kommer, og jeg følte det var på plass med en tråd her på GR der vi kan diskutere dette spillet.

''Dette er en fengslende, moden, beslutningsbasert historie som forteller en ikke-lineær fortelling i en helt åpen verden for første gang i The Witcher-serien. Dette er den siste delen av eventyret til Geralt of Rivia. Spillet trekker på hendelser fra de forrige spillene, men er en egen fortelling, enda mer fengslende, episk og full av overraskelser."

Dette er siste del av legenden om Geralt of Rivia. I det siste har han reist og styrtet monarker, kjempet legendariske monstre og reddet livet til mange. Denne gangen legger han ut på sitt mest personlige eventyr så langt, for å redde de han har kjært og beskytte verden fra en eldgammel trussel."


- Historien baserer seg på spillerens avgjørelser. Hver handling vil ha konsekvenser som endrer historien og spillverdenen. NPCs, lokalsamfunn, monstre og steder kan alt forandres basert på spillerens valg.

- Spilleren kan løse oppdrag og hovedhistorien i hvilken som helst rekkefølge de selv vil.

- The Witcher 3 er frittstående eventyr, og det er lett for nye spillere å hoppe inn i spillet - historien og spillverdenen krever ikke at spilleren må ha spilt de tidligere spillene eller lest noen av bøkene. Witcher fans vil finne subtile referanser til tidligere opplevelser, men disse elementene er ikke nødvendig for å nyte spillet fullt ut.

- En fantastisk filma innføring demonstrere spillet bakgrunn - dette lar spillerne umiddelbart kjenner situasjonen i de krigsherjede nordDoms og bakgrunnshistorien til hovedpersonen.

- Unik atmosfære, minneverdige karakterer og modig dialog - spillverdenen har sin egne unike preg. Det er en klassisk mørk fantasy fortelling som vil appellere til fans av alle typer fantasy historier.

- Combat - Unik, intuitivt kampsystem blander et bredt spekter av taktiske elementer med de mest spektakulære og dynamiske kampsekvensene noensinne sett i et RPG. I The Witcher 3 er kampene mer realistiske enn noensinne før. Spilleren kan føle seg som en ekte Witcher, den ultimate monsterslakter, og ta full kontroll over sine våpen og bli den farligste jegeren.

- Open World - Det åpne miljøet skaper levende økosystemer som spilleren kan utforske på mange flere forskjellige måter enn i tidligere Witcher-spill. Verdenen myldrer av liv der du rir en hest gjennom farlige Ingenmannsland, eller kjøre i de trange gatene i Novigrad eller om du seiler under fullmånen gjennom Skellige øyene. For alt i The Witcher 3 er et eventyr i seg selv.

- RPG mekanikken - The Witcher 3: Wild Hunt leverer en forbedret og dypere rollespillopplevelse takket være avansert spillmekanikk. The Witcher 3 tar full nytte av et robust RPG system. Dette vil gjøre The Witcher 3: Wild Hunt kronen på verket i sin sjanger. Stats vil ha reelle konsekvenser i gameplay, men vil være intuitivt for spilleren å bruke. Ingen unødvendige skript eller feil i spillmekanismen vil ødelegge spillerens opplevelse. ''

The Witcher 3: Wild Hunt vil bli sluppet til PlayStation 4, Xbox One og PC den 24. Februar 2015.

Trailere:

The Witcher 3 Wild Hunt - E3 2014 Official Trailer - The Sword Of Destiny

The Witcher 3 - E3 2014 Gameplay Demo

Collector's Edition:

Her er The Witcher 3: Wild Hunts Collectors Edition. Collectors Editionet vil ligge på en pris rundt 1400,- til konsoll og 1200,- til PC, og vil inneholde en statue av Geralt som kjemper mot en Griffin, Soundtrack, Art Book, og mye mer.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så lenge det er 1-spiller og ikke behov for å spille nummer to og en så skal jeg nok skaffe det etterhvert.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så lenge det er 1-spiller og ikke behov for å spille nummer to og en så skal jeg nok skaffe det etterhvert.


Nope. Det er bare et pluss å ha spilt de tidligere i serien, men ikke nødvendig! Det er 1-player.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det syke spillåret 2015 starter med et brak. Gleder meg veldig til dette, selv om det fremdeles er en stund igjen. Blir nok Collector's Edition for min del. Stiv pris, men "den tid, den sorg" som jeg pleier å si.

Bra tråd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det syke spillåret 2015 starter med et brak. Gleder meg veldig til dette, selv om det fremdeles er en stund igjen.


Det kan du si. Tiden går fort. Dette blir så bra!!


Siterer Glorfindel:
Blir nok Collector's Edition for min del. Stiv pris, men "den tid, den sorg" som jeg pleier å si.


Ja, jeg har bestemt meg for at dette er noe jeg må ha. Ihvertfall nå som jeg har begynt å samle på merchendise og. Ganske dyrt ja, men verdt det i mine øyne.

Siterer Glorfindel:
Bra tråd.


Takk for det. Det varmer.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den var rimelig bra ja. Satser på at det gir meg maaange timer med morro.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Satser på at det gir meg maaange timer med morro.


Klart. Tror nok det er mye som holder deg opptatt i dette spillet
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Må virkelig si at jeg imponert over førsteposten. En av de bedre på en stund.

Hva spillet angår, så gleder jeg meg som en liten unge. Kommer nok til å gå for CE, men alt avhenger av om det blir jobb eller skole fra høsten av.
  • 0
Siterer ElGamer:
Må virkelig si at jeg imponert over førsteposten. En av de bedre på en stund.


Haha! Takk for det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hvordan er tilstanden rundt dette spillet nå? 2 måneder til spillet lanseres i dag. Jeg må innrømme at jeg har mistet litt av hypen, men regner med det tar seg opp igjen nærmere lansering.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvordan er tilstanden rundt dette spillet nå? 2 måneder til spillet lanseres i dag. Jeg må innrømme at jeg har mistet litt av hypen, men regner med det tar seg opp igjen nærmere lansering.


Hehe, har latt hypen var ganske lav jeg frem til nå. Men nå med nye bilder og sånt som popper opp i ny og ne så begynner hypen å komme. Så bestiller nok straks Collectors Edition av dette, for den er virkelig rå!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvordan er tilstanden rundt dette spillet nå? 2 måneder til spillet lanseres i dag. Jeg må innrømme at jeg har mistet litt av hypen, men regner med det tar seg opp igjen nærmere lansering.


Så noen bilder i går jeg ikke hadde sett før. Damn. Ser helt fantastisk rått ut. Dette er det neste spillet i år jeg er 100% sikker på at jeg skal ha.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så bestiller nok straks Collectors Edition av dette, for den er virkelig rå!


Hadde i utgangspunktet planer om det jeg også, men jeg begynner å lure på om jeg skal nøye meg med standardutgaven i stedet. Jeg begynner å gå veldig tom for plass til flere figurer/statuer...

Siterer SirGalahad:
ette er det neste spillet i år jeg er 100% sikker på at jeg skal ha.


At jeg skal ha spillet herser det liten tvil om. Men siden det ble utsatt, så har det bare falt litt bort igjen. Men bare vent til det nærmer seg mai. Da smæll det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hadde i utgangspunktet planer om det jeg også, men jeg begynner å lure på om jeg skal nøye meg med standardutgaven i stedet. Jeg begynner å gå veldig tom for plass til flere figurer/statuer...


Har greit med plass fortsatt. Men så skal jeg og flytte snart, så da får jeg jo mulighet til å fikse til sånt skikkelig. Dessuten er det så langt ingen andre CE som frister.
  • 0
Siterer Glorfindel:
At jeg skal ha spillet herser det liten tvil om. Men siden det ble utsatt, så har det bare falt litt bort igjen. Men bare vent til det nærmer seg mai. Da smæll det.


Ja.
  • 0
2 uker igjen folks. Og som jeg spådde lenger opp i tråden her: nå begynner virkelig hypen å melde sin ankomst.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
2 uker igjen folks. Og som jeg spådde lenger opp i tråden her: nå begynner virkelig hypen å melde sin ankomst.


Hypen har virkelig kommet nå! Faen som jeg gleder meg til Collectors Edition er her i posten. Eneste negative er at jeg stikker på ferie om nøyaktig 2 uker. So, its 3 weeks for me...
  • 0
Siterer Glorfindel:
2 uker igjen folks. Og som jeg spådde lenger opp i tråden her: nå begynner virkelig hypen å melde sin ankomst.


Gleder meg veldig!
  • 0
Siterer ElGamer:
Eneste negative er at jeg stikker på ferie om nøyaktig 2 uker. So, its 3 weeks for me...


Tough luck.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tough luck.


Spørs om jeg overlever den ekstra ventetiden...
  • 0
Gleder meg veldig! Får nok ikke kjøpt det før 1 uke etter lansering, men det går nok fint.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Gleder meg veldig! Får nok ikke kjøpt det før 1 uke etter lansering, men det går nok fint.


Hvorfor ikke?! KLARER DU VIRKELIG Å VENTE SÅ LENGE! Spesielt etter dagens gameplay video!
  • 0
Har ikke orket å se de siste bildene, gameplay videoene og nyhetene jeg ass. Nå får det jaggu vente til man kan oppleve spillet selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Måtte bare se den lille videon. Hypen er jo ekstremt real fra før, men å se gameplay gir jo følelsen av at spillet er rett rundt hjørnet. Faen har ikke vært så hype på et spill på evigheter!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!