Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Velen var for meg også veldig skuffende, men det løsner veldig etterhvert!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Velen var for meg også veldig skuffende, men det løsner veldig etterhvert!


Velen blir som en lang introduksjon. Man blir kjent med kampsystemet og får bittelitt innsikt i historien, men man må vente litt på det rike persongalleriet som etterhvert viser seg i Novigrad og Skellige. Så fort det løsnet for meg i spillet så ville jeg ikke legge det fra meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
For ikke å nevne Toussaint. Du kommer ikke til å ville dra derfra, noensinne.
  • 0
Ok folkens! Jeg stoler på dere, og skal ihvertfall gjøre ferdig Velen! Burde jeg i hovedsak gjøre "mainquestet" nå? Ser at det har dukket opp endel sidequests der noen krever ganske latterlig høy lvl.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ok folkens! Jeg stoler på dere, og skal ihvertfall gjøre ferdig Velen! Burde jeg i hovedsak gjøre "mainquestet" nå? Ser at det har dukket opp endel sidequests der noen krever ganske latterlig høy lvl.


For min del lå magien i å bli så opphengt i sideoppdragene, mye fordi de får den samme kamerabehandlingen som hovedhistorien får, og du vet virkelig ikke hvor banalt det du holder på med før du står der i heltepositur og leter etter en stekepanne. Utover det er monsterjakt-oppdragene uten tvil best; CSI:Narnia. Hjelper litt på økonomien, ettersom jeg husker å være tømt for penger til å begynne med.
  • 0
Siterer onkelcleo:
For ikke å nevne Toussaint. Du kommer ikke til å ville dra derfra, noensinne.


Off... det stedet gjør ting med deg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Men det er vel fremdeles ganske lenge til jeg kan dra til Toussaint?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men det er vel fremdeles ganske lenge til jeg kan dra til Toussaint?


Ja, det er i Blood and Wine-utvidelsen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ok folkens! Jeg stoler på dere, og skal ihvertfall gjøre ferdig Velen! Burde jeg i hovedsak gjøre "mainquestet" nå? Ser at det har dukket opp endel sidequests der noen krever ganske latterlig høy lvl.


Kom deg til Novigrad, så møter du noen folk av interesse. Gjør sidequests som er på ditt nivå, de andre kan du ta senere.

Siterer Crazy Kraken:
Men det er vel fremdeles ganske lenge til jeg kan dra til Toussaint?


Ja, Toussaint er i Blood & Wine, som er en av DLCene. Bør også gjøre Hearts of Stone først.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jepp jepp! Føler jeg har kommet meg litt bedre inn i spillet nå! Har gjort første del av Bloody Baron storyen og kan nå dra tilbake til Crookback, eller dra videre til Novigrad. Absolutt det beste questet i spillet så langt. Det er også imponerende hvordan de knytter karakterer og steder sammen. Fint å få se litt mer Ciri flashbacks også
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jepp jepp! Føler jeg har kommet meg litt bedre inn i spillet nå! Har gjort første del av Bloody Baron storyen og kan nå dra tilbake til Crookback, eller dra videre til Novigrad. Absolutt det beste questet i spillet så langt. Det er også imponerende hvordan de knytter karakterer og steder sammen. Fint å få se litt mer Ciri flashbacks også


https://www.youtube.com/watch?v=xi_3v-FpKFg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpte Witcher 3 ved release, men etter 3 forsøk klarte jeg aldri å komme inn i spillet. Fant det frem igjen tidligere i år, og gjorde helomvending. Tror det må ha vært feil tidspunkt tidligere, for nå klarte jeg å synke inn i spillet fra første time, og ga meg ikke før jeg hadde gjennomført det fire ganger (sist for et par uker siden). Det var virkelig en opplevelse av de sjeldne. En håndfull svake sider har det naturlig nok, som alle spill, men det er blant de beste jeg noen gang har spilt, og jeg mener det er topplistemateriale på flere punkter.
Har også begynt å lese bøkene, og plukke opp det jeg kommer over av art books og lignende.
Blir nok også flere gjennomspillinger fremover, for jeg føler jeg ikke får nok.

Prøvde å spille de første spillene igjen, men klarer ikke like dem på samme måte. Men W3 står fint alene, så lenge man har litt av bakgrunnshistorien friskt i minne.
  • 0
Siterer TK Quill:
Prøvde å spille de første spillene igjen, men klarer ikke like dem på samme måte. Men W3 står fint alene, så lenge man har litt av bakgrunnshistorien friskt i minne.

Har selv prøvd 1 og den fungerer dårlig, har dog hørt en del si at 2 ern er bedre enn nr 3, så det har jeg planlagt å få spilt, jeg tviler dog på det, men jaja vi får se hva jeg syns når jeg spiller nr 2. Men, w3 er pure gull, hadde jeg ikke hatt så mye spill på backloggen eller andre gamle spill jeg har lyst å spille eller forsåvidt runne om igjen så hadde jeg sikkert tatt en gjennomgang til, det kan hende at det blir det i sommer. Når det er sagt, jeg antar du har spilt expansion pakkene om ikke så er begge meget , meget bra.
  • 0
Gotta find Ciri!
  • 0
Nå kommer jo dette til Switch også. Jeg er spent på hvordan spillet vil kjøre på en håndholdt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Nå kommer jo dette til Switch også. Jeg er spent på hvordan spillet vil kjøre på en håndholdt.


De slet litt med det på PS4 innledningsvis, men de ordnet det etterhvert. Forhåpentligvis har de lært av den erfaringen, og tar seg nok til å optimalisere det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!