Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect ~ Offisiell tråd ~


skru også på at folkene dine bruker angrep av seg selv.. dette gjør gameplayet enklere som nybegynner.
Bygones
  • 0
Siterer Plumb0:
Tror det var en option i starten som gjorde at poengene ble plassert automatisk.

Og ja du kan bruke samme character etter du har runna det, men aner ikke om man beholder våpen.


Man beholder de våpnene man har med/på seg.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
ja. hvis man begynner spillet på nytt med den samme fyren man runnet det med så beholder du absolutt alt sammen.
  • 0
noen som har kjøpt den nye pakken ''bring down the sky'' til mass effect?
synes den var litt kort og ble litt skuffet.
2 systemer man kunne besøke, men man kunne bare besøke en liten meteor og gjøre det oppdraget som er der som varer i ca. 1 time, men den nye rasen er kul
uansett, lett tjent achievement
  • 0
Jeg synes ikke tilleggspakken var så veldig bra, men helt grei.
Den kostet jo ikke så mye heller.
  • 0
skal last den ned i kveld
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
spilte gjennom den hos en venn, helt grei, kjøper den sikkert selv også.. var billig. og helt greit som sagt.
Bygones
  • 0
Jeg synes Bring Down The Sky var helt grei. Jeg hadde lest om den på forhånd hvor det sto at det bare var en ekstra assignment med ca. 90 min spilletid og da var forventningene deretter.

Som et oppdrag synes jeg det var bedre enn gjennomsnittet av de som er i spillet fra før.

Jeg synes det var verdt de (ca.) 32 kronene det kosta.
  • 0
Det var kult å endelig se batarians
Oppdraget var greit nok, men likte valgene du hadde på slutten.
+ fikk en temmelig bra rustning.

Noe jeg lurer på (vet ikke om det står et sted eller ikke :/)
I "Mass Effect 2", skal (kan) man velge karakteren man spilte med i "Mass Effect 1" og spille 2'eren med den karakteren?

Bare lurer, fordi ellers er det jo ikke en måte man kan ta med seg valgene man gjorde i det første spillet over i Mass Effect 2.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Ble nettop ferdig med første run av Mass Effect, og er mektig imponert! Lastet ned Bring down the sky i forkant, så har også gjort den. Selve spillet var veldig bra, og begynner nå etter en ukjent pause på min andre (hardcore) run for å låse opp Insanity-difficulty.

Bare litt synd at sistebossen var veldig enkel, ellers var resten av spillet til tider krevende og morsomt. 10/10 fra min side!
  • 0
Har begynnt å spille Mass Effect igjen jeg og. Soundtracket, omgivelsene, gameplayet, alt er så episk gjennomført at spillet fortjener en run til, på hardcore.
Jeg har imidlertidlig et problem med å huske å save, så jeg må starte langt til bake veldig ofte, grunnet et litt slapt autosave system.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Kommet meg litt fremover i hardcore-runnen nå, og det er litt forfriskende å runde det med en renegade-character! Har lagt fokus på Sniper-rifle/pistol og jeg synes det er ganske morsomt. Selv om det ikke akkurat virker utofodrende nå, da characteren min er blitt overpowered.
  • 0
Synes det var en del hakking ganske ofte. Særlig da når man løper bortover på første oppdraget. Begynte i går Hittil virker det som et bra spill, men jeg startet kl. 23:30 i natt så jeg var litt døsig.

Men er denne hakkingen normalt? Leste om dreige teksturer og slikt når man laster inn, men det er null stress for meg. Bare kjedelig hvis det skal laste inn teksturer hele tiden.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg selv er Engineer, men hva er egentlig det feteste å være? Synes ikke Engineer var like fett so jeg trodde det skulle være
  • 0
Det er vel generelt kult å være alt som ikke har noe med engineer å gjøre. Selv liker jeg best Vanguard.
This is great banter, it really is.
  • 0
Har netopp rundet Mass Effect. Drit bra slutt Har nå laget en ny en da, en Adept.
Men hva kan Vanguard gjøre? Spesial ting lissom...
  • 0
Vanguard er en sammenheng mellom Adept og soldier. Noen krefter som Lift og throw. Shotgun som beste våpen. Medium armor...ja...
This is great banter, it really is.
  • 0
Rått... jeg valgte Adept fordi de kunne bruke lift og throw, men de kan bare bruke light armor og pistol, og det er jeg ganske lei av (var Engineer). Kanskje jeg skal bytte til Vanhguard også
  • 0
Her nettop lånt ME av en venn og sitter veldig fast. Klarte ikke å dekryptere en lås og fikk beskjed om å bruke omi-gel. Jeg har omi-gel men aner ikke hvordan man bruker det, det står ikke noe om vilken knapp det er. Noen som kan hjelpe
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Er det noen som husker om man kan bruke medhjelpernes skills til f.eks. der hvor man får beskjed om "Electronics: Skill to low". Min karakter har ikke Electronics som skill engang, så da får jeg ikke gjort en del oppdrag. Noen som skjønte hva jeg mente... ?
  • 0
Siterer Veggpryd:
Er det noen som husker om man kan bruke medhjelpernes skills til f.eks. der hvor man får beskjed om "Electronics: Skill to low". Min karakter har ikke Electronics som skill engang, så da får jeg ikke gjort en del oppdrag. Noen som skjønte hva jeg mente... ?


Jeg tror at om medhjelpernes skill er så høyt som det trenger å være så skal du kunne bare enkelt og greit bruke skillen, kanskje det bare enkelt og greit er medhjelperne dine som ikke har akuratt så mye electronics skill som man trenger?

Selv vet jeg egentlig ikke så mye om dette fordi jeg balanserte alle poengene mine slik jeg kunne gjøre mesteparten selv
  • 0
OK, takk for svar.
  • 0
Spiller meg gjennom 1eren nå og opplevde en irriterendes bug/glitch,da jeg loadet saven min...
Fikk jeg bare opp en svart skjerm og karakteren min løp på stedet hvil,heldigvis så hadde jeg atosaven på,ellers så hadde det vært 40.timers spilletid ut av vinduet!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg har et spørsmål angående, kjøp av DLCer på PC til Mass Effect 2.
Hvordan kjøper man dem?

Jeg har lyst på alle pakkene, for etter slik jeg forstod det så vil de også gjøre noe med Mass Effect 3 hendelsen.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Her er det vel ingen som har postet på år og dager, men tenkte jeg skulle dele litt Mass Effect statistikk med dere
Her er et bilde som viser statistikken fra 3'ern, ganske interessant å se hva andre gjorde Inneholder spoiler til dere som ennå ikke har fullført 3'ern.

http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Mass-Effect-3-infographic-
565x1024.jpg


Selv spilte jeg som Male Shepard, valgte å redde the Geth foran Quarians (likte aldri Tali, og syns the Geth var mye kulere) og runnet selvfølgelig spillet Paragon Hva valgte dere å gjøre? syns alltid det er spennende å høre hva andre gjorde også
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!