Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect ~ Offisiell tråd ~


Forklare hvorfor du ikke synes det ser interessangt ut?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Forklare hvorfor du ikke synes det ser interessangt ut?


Se hans namn
(Förlåt, men var tvungen...)


Skulle för övrigt vara roligt om det kom till ps3 så ingen missar detta spel

Chanserna är dock inte så stora
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Kanskje en portet versjon senere selv om jeg tviler...
KOTOR 1 og 2 eide jo.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Kanskje en portet versjon senere selv om jeg tviler...
KOTOR 1 og 2 eide jo.


Virker flaut men har ikke fått teste KOTOR jeg .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
18 år WTF! får heldigvis kjøpt 18 års spill i den lokale spillsjappa, gleder meg faen så mye, er bare redd for at det blir utsatt eller no
  • 0
vet ikke så mye om dette spillet, får se på anmeldense får info og karakter.

Siterer farmer schei:
18 år WTF! får heldigvis kjøpt 18 års spill i den lokale spillsjappa, gleder meg faen så mye, er bare redd for at det blir utsatt eller no


spill er bare ANBEFALT aldersgrense
  • 0
link en bra trailer eller video da?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det blir tidenes beste spill!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer The Heretic:
Faen ta at spillet får 18+


Det blir 16 år...
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Hvis det blir 18 års aldersgrense så tror jeg ikke det er skytingen eller drepingen på spillet akkurat...... fordi det er ikke akkurat voldelig... Men det blir kanskje noe annet?
  • 0
Siterer fredrik_s:
spill er bare ANBEFALT aldersgrense


Til en viss grad ja, men hele greia med PEGI er at bransjen vil vise at den klarer å regulere dette uten ytre påvirkning fra feks. BBFC og Statens Filmtilsyn. Hvis butikker bryter mot disse bransjebestemte aldersgrensene risikerer de at bransjen mister denne retten, og ting blir like strengt som med video.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer gamek1ller:
Hvis det blir 18 års aldersgrense så tror jeg ikke det er skytingen eller drepingen på spillet akkurat...... fordi det er ikke akkurat voldelig... Men det blir kanskje noe annet?

Det er ganske voldelig med avkappede hoder og slik, men tror spillet nesten har 18 års aldersgrense fordi det inneholder 'nudity'
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer gamek1ller:
Hvis det blir 18 års aldersgrense så tror jeg ikke det er skytingen eller drepingen på spillet akkurat...... fordi det er ikke akkurat voldelig... Men det blir kanskje noe annet?

Det er ganske voldelig med avkappede hoder og slik, men tror spillet nesten har 18 års aldersgrense fordi det inneholder 'nudity'


Det var det jeg tenkte på...
  • 0
hva er det som er nudity der a? det eneste jeg har sett er tøffe kampscener .....men 18 års grense synes jeg er å ta av litt
  • 0
Siterer Hl2 fan:
hva er det som er nudity der a? det eneste jeg har sett er tøffe kampscener .....men 18 års grense synes jeg er å ta av litt


til slutt blir det vel bare voksne som får lov til å spille
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
blir det 18 blir jeg litt overasktet
Bygones
  • 0
er det bare 12 åringer her? hvis ike blir det ikke noe problemm med alders grense! har bare blitt stoppet en gang og da var jeg faktisk gammel nok til spillet (hadde ikke noe id-kort )

tror dere kan slappe helt av med mindre dere har noen utrolige beskyttende foreldre!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
hehehe

Skal nok få skaffet meg spillet uansett.
  • 0
Når kommer spillet?
  • 0
Alle må sitte å spille viva pinata til de blir 18 Ser ganske kult ut, men jeg skal ikke skaffe meg det...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
vel.jeg skal ha det uannsett aldersgrense.spillet ser heftig ut!!!!
  • 0
Ja, mass effect blir rett og slett heftig!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Håper det går ann å spill co-op
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
tror ikke det, men det hadde vært fett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!