Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trenger byggere til min Minecraft-server

PS! Dersom denne posten er ulovlig eller på feil plass, så beklager jeg og ber forum-admin om å slette eller flytte den. Jeg ønsker ikke å finne folk som skal betales for eller betale meg for noen tjenester. Så igjen, beklager om dette bryter noen forum lov. CptLancelotWitty

Hei. Jeg driver en server på Minecraft (PC-versjon). Den er for alle som kan prate engelsk. Vår server skal nå gjennomgå en stor forandring. Derfor trenger vi noen flere gode eller bedre byggere som vil være med på å lage noe helt unikt innenfor Minecraft servere. Vi har en basis med historien til hvorfor ting er som de er i vår verden, men vi skal bygge og legge til tre ulike fraksjoner med hver sin originale stil og oppdrag (quests). Vi har også en ide som enda er hemmelig for alle utenom arbeidsgjengen, men jeg kan love dere at den er helt unik innen Minecraft og folk vil komme til å like den

Vi bygger på vår fritid og tjener ingen penger på vårt arbeid. Vi bare liker å bygge for morro og lage noe som andre kan ha glede av og skape nye bekjentskaper gjennom. Utenom serveren ønsker vi å skape et samfunn (community) der vi har konkurranser, viser videoer av hva folk gjør og bygger på serveren osv

Høres dette interessant ut, så ta kontakt med meg. Her er noen korte punkter om hva vi ser etter:
- Har humor
- God, avansert eller kjempegod til å bygge
- Kan gjøre deg forstått på engelsk (vi har folk i arbeidsgjengen fra flere engelsktalende land)
- Er over 16 år.
- Ikke driver med tøys og tull som setter dine kolleger i dårlig lys. Vi er en samlet gjeng som skal lage et fint sted for alle aldre å spille

Håper på svar fra dere
Hilsen Kapteinen
CptLancelotWitty ;)

Lagt til 2014-11-18 01:19:
Her er vår server på Planetminecraft.com:

www.planetminecraft.com/server/kingdoms-of-frey-2868736/

Her er vår servers hjemeside:

http://kingdoms-of-frey.enjin.com/
  • 0
Siterer CptLancelotWitty:
PS! Dersom denne posten er ulovlig eller på feil plass, så beklager jeg og ber forum-admin om å slette eller flytte den.

Korrekt, feil subforum.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Håper dere finner noen. Selv spiller jeg ikke Minecraft, men jeg har prøvd en tidlig versjon.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
skulle vert med, men er bare 14 og ikkje den beste å bygge :/
  • 0
Halla, eg vil gjerne jobbe for deg, hvis du vil at eg skal sende bilder/video av arbeidet mitt så må du bare si ifra.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!