Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS3


det har skjedd av en kompis av, men han bare slo den av, og sørget for å "lufte" den skikkelig.

det skjedde aldri igjen etter det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har skjedd to ganger med meg, om jeg husker rett.
Bare holder inne knappen på konsollen og restarter, det funker det.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer RDB:
Spørsmål:

Det hender at PS3'n min... "klikker".

Det skjer ikke ofte. Men det har hendt kanskje 5 ganger med meg siden jeg fikk meg en til jul.
Det har skjedd i gameplay i spillene "Uncharted" og "Ratchet And Clank: TOD".
Skjermen stopper bare opp. Musikken tror jeg fortsetter.

Jeg kan ikke restarte eller gjøre noe med PS-knappen. Må manuelt restarte konsollen ved å trykke på den. Men når jeg skruer maskinen på igjen så fungerer det flott.

Er dette vanlig?


det har skjedd meg 5 ganger siden april i fjor... MEN BARE på assassins creed.. (duste spill )

kan hende det er spillet du spiller på og ikke nødvendigvis konsollen.. virker som at det er sånn i mitt tilfelle!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
dere som har PS3 som klikker.
har dere 40GB ???
jeg har 60GB og det har aldri skjedd meg noe.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
Okay. Så da har jeg sikkert ikke fått en "uvanlig" PS3.
Tusen takk for svar.

mr-47: Tenkte litt på det samme, selv. For det bugger jo bare in-game.
kokiri: Jeg har 40GB, ja.
  • 0
da er det sikkert noe med den da
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja, jeg har litt lyst på Ps3 av mange grunner, eksusivene, blue ray osv... Men kan jeg kjøpe den i Japan og fremdeles spille på den her, med spill kjøpt i norge og engelsk interfase? Den er jo svinbillig i japan og Farfar drar dit ofte kanskje jeg skulle spørre han om han kan kjøpe den for meg.... (?)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har 60 GB.
Tror spillene er sonefri, men ikke DVDer og Blu-Ray.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg har 60 GB.
Tror spillene er sonefri, men ikke DVDer og Blu-Ray.


Med det mener du filmer, har jeg rett?
"Objection!"
  • 0
Jepps. Men jeg TROR. Bør kanskje sjekke med noen andre først.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Ja. Spillene er sonefrie. Enkelte Blu-Ray filmer er faktisk også sonefrie, men ikke de fleste ;)
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Siterer mnorm:
Ja. Spillene er sonefrie. Enkelte Blu-Ray filmer er faktisk også sonefrie, men ikke de fleste ;)


Hvilke er sonefrie?
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Dere vet at Intel kommer snart eller har kommet ut med en firekjreners prossessor som er 80 ganger sterkere enn PS3!!
BF2....
  • 0
http://www.blurayregioncodes.com/

Bare å se om det står yes eller no under region free
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Siterer mnorm:
http://www.blurayregioncodes.com/

Bare å se om det står yes eller no under region free


Thanks!

Edit: Vet du om denne listen stemmer? Eventuellt hvor de får infoen sin fra? Litt kjedelig å bestille og ende opp med sperrer alikevel, for på Amazon står de som Region locked USA/Canada.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Markus44:
Dere vet at Intel kommer snart eller har kommet ut med en firekjreners prossessor som er 80 ganger sterkere enn PS3!!
Ja, håper at det blir den prosessoren som vil sitte i PS4
Ære være Naughty Dog!
  • 0
hehe
BF2....
  • 0
Sååå.. Da skal det gå greit å kjøpe PS3 i Japan fordi den på spillene og noen av filmene er sonefri? (kort oppsumert...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Sååå.. Da skal det gå greit å kjøpe PS3 i Japan fordi den på spillene og noen av filmene er sonefri? (kort oppsumert...)


Hadde håpet at noen kunne bekrefte at filmene faktisk er sonefrie, er det Amazon som feilmerker eller websiden? Smått kjipt å splurge på import titler hvis de ikke funker. Dessuten er det skummelt med disse Firmware oppdateringene for man vet jo ikke hva slags sikkerhetshull de skal tette.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Så vidt jeg har hørt skal ALLE spill være sonefrie uansett region.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Siterer mnorm:
Så vidt jeg har hørt skal ALLE spill være sonefrie uansett region.


Stemmer det, spilla er sonefrie, men hva med disse filmene... ;)
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Også hvordan blir dette med språk? Det kan jo bli vanskelig å finne engelsk på språklisten hvis alt står på Japansk orginalt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer RDB:
Spørsmål:

Det hender at PS3'n min... "klikker".

Det skjer ikke ofte. Men det har hendt kanskje 5 ganger med meg siden jeg fikk meg en til jul.
Det har skjedd i gameplay i spillene "Uncharted" og "Ratchet And Clank: TOD".
Skjermen stopper bare opp. Musikken tror jeg fortsetter.

Jeg kan ikke restarte eller gjøre noe med PS-knappen. Må manuelt restarte konsollen ved å trykke på den. Men når jeg skruer maskinen på igjen så fungerer det flott.

Er dette vanlig?


det har skjedd meg 5 ganger siden april i fjor... MEN BARE på assassins creed.. (duste spill )

kan hende det er spillet du spiller på og ikke nødvendigvis konsollen.. virker som at det er sånn i mitt tilfelle!



ps3 vettu. man kan ikke holde seg til en så ustabil maskin
  • 0
Hæ? Xbox360 som har en offisiell feilrate på 33% og PCer som konstant må formateres og må bekyttes av hundre virusprogram før en kan komme igang. Ps3 er nok den sikreste spillmaskinen, unntatt Wii da, men den har jo ingenting som er verdt å ødelegge
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
jeg kødda litt der da love-playstation
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!