Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS3

Bør jeg kjøpe en Playstation 3? Jeg har nok penger. Men veit ikke om jeg skal gjøre det eller ikke.. Noen gode grunner til å kjøpe den?
Type here.
  • 0
Vel jeg tror ikke den bråker som en jumbojet og den lever litt lenger enn 360
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel jeg tror ikke den bråker som en jumbojet og den lever litt lenger enn 360

Det kan man vel ikke si akkurat...360 har værtute over 1 år...PS3 har vært ute siden mars? Kan ikke si om den ene varer lengre enn den andre ;)
  • 0
  • Cias
  • Cias
Siterer Losten79:
Bør jeg kjøpe en Playstation 3? Jeg har nok penger. Men veit ikke om jeg skal gjøre det eller ikke.. Noen gode grunner til å kjøpe den?

+Ps3 har mye mindre feilprosent enn X360

-X360 har flere spill(kan forandres etterhvert)

+Ps3 har blu-ray.

-Ps3 er dyrere enn X360

+Om du liker Mgs,GT,R&Clank kjøp Ps3

Selv har jeg PS3 og er stor fornøyd! Så mye moro med Heavenly Sword,RFOM og LAIR (Videogamesplus^^) Har jeg aldri hatt på en 42' plasma.
United we stand, divided we fall
  • 0
Siterer Cias:
Citerer Losten79:

+Ps3 har mye mindre feilprosent enn X360

-X360 har flere spill(kan forandres etterhvert)

+Ps3 har blu-ray.

-Ps3 er dyrere enn X360

+Om du liker Mgs,GT,R&Clank kjøp Ps3

Selv har jeg PS3 og er stor fornøyd! Så mye moro med Heavenly Sword,RFOM og LAIR (Videogamesplus^^) Har jeg aldri hatt på en 42' plasma.

øhm, ps3 har mange flere bedre exlusive spill
  • 0
Siterer vpvmeizter:
øhm, ps3 har mange flere bedre exlusive spill

ikke noe grunn å diskutere det der en gang. alle har sine meninger.
  • 0
Ps3 er dyrere enn Xbox360, men ikke om du sjekker hva du får med.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Mhm, som f.eks. tilbudet som er på EB Games og Spaceworld..
Type here.
  • 0
<quote>
+Om du liker Mgs,GT,R&amp;Clank kjøp Ps3
</quote>

hmmm. Må visst kjøpe PS3 etterhvert, da. Filler'n, det er jo så j.... dyrt!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
AHH! PS3 spillene frister meg sånn! Uncharted ser så fett ut! Halo 3 ser bra ut det, spes med co-op 4 player!

Håper faktisk at Sony lager et lignende spill som dreper halo 3! Killzone ser ut som å ta det steget, men det er ikke 4-player co-op
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Hmm, nei.. Men hva vet vel vi? Kanskje de tar med 4-player co-op i Killzone likevel..?

Jaja, men har egentlig litt lyst på Motorstorm jeg ass.. Er det noen som kan si litt om hvordan det er og hvordan det funker online?
Type here.
  • 0
Noen som kan hjelpe meg med dette??

Min PS3 registrerer ingen BluRay-, DVD-, eller spill-disker!!!?

Jeg hører maskinen "jobber" med diskene. Men de dukker ikke opp som valgmuligheter i menyen.

Noen som har vært borti dette problemet? Har sjekket en del forum, men finner ingen lignende problemer.

Setter stor pris på hjelp!

/Naltav
  • 0
Siterer Naltav:

Jeg hører maskinen "jobber" med diskene. Men de dukker ikke opp som valgmuligheter i menyen.

Noen som har vært borti dette problemet? Har sjekket en del forum, men finner ingen lignende problemer.

/Naltav

dette var rart.. når du sier "spill-disker" mener du ps3 spill? eller ps2/ps1?

for det sistnevnte må ha oppdateringer!
er ikke sikker men tror dette gjelder dvd også!

EDIT : oh btw hvis du ikke kan spille ps3 spill på den er den 100% FUCKA da er det bare og kreve en ny/levere tilbake den gammle!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer Naltav:

/Naltav

dette var rart.. når du sier "spill-disker" mener du ps3 spill? eller ps2/ps1?

for det sistnevnte må ha oppdateringer!
er ikke sikker men tror dette gjelder dvd også!

EDIT : oh btw hvis du ikke kan spille ps3 spill på den er den 100% FUCKA da er det bare og kreve en ny/levere tilbake den gammle!

Takker for tilbakemelding, mr-47!

Fant antydninger på andre forum nå, maskinen er som du sier 100% FUCKA! =(

Reperasjon neste....

/Naltav
  • 0
Siterer LeZimen:
Hmm, nei.. Men hva vet vel vi? Kanskje de tar med 4-player co-op i Killzone likevel..?

Jaja, men har egentlig litt lyst på Motorstorm jeg ass.. Er det noen som kan si litt om hvordan det er og hvordan det funker online?

Haze til ps3 skal jo få 4mp coop
  • 0
Jeg har PS3, og PSN er LommeMannen

Men liten vits i å adde meg, vennelista er full...
sorry for fanboy-nick!
  • 0
HÆ Kan man fylle opp vennelisten?
  • 0
Ja

Det kan man jo på alle konsoller så vidt jeg vet, med online funksjoner...
sorry for fanboy-nick!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Av ren nysgjerrighet: Hvor mange friends kan du adde?
  • 0
  • 2mas
  • 2mas
Noen som forresten vet når dual shock 3 dukker opp?
"The world needs only one Big Boss!!"
  • 0
Siterer LuXe:
Av ren nysgjerrighet: Hvor mange friends kan du adde?

litt over femti eller noe sånt.
xO
  • 0
Quote fra Gamer.no: Sony har kunngjort at de vil lansere en billigere PlayStation 3-modell i oktober, samt kutte prisen på den eksisterende modellen.

Sony Computer Entertainment Europe har røpet at de vil lansere en ny og billigere PlayStation 3-modell i Europa. Denne kommer med 40 GB-harddisk (standardmodellen er på 60 G , to USB 2.0-porter i stedet for fire og ingen «multi memory card»-port.

Dessuten vil den ikke være kompatibel med PlayStation 2-spill, noe Sony forteller er et resultat av at PS3-kjøpere generelt ikke har brukt denne funksjonen, samt det faktum at spillbiblioteket for PlayStation 3 har vokst seg mye større siden lansering.

Den nye PlayStation 3-modellen vil koste 399 euro (ca. 3070 kroner). Til sammenligning koster en Xbox 360 Premium (med 20 GB harddisk) 349 euro, mens en Wii koster 249 euro. Sony har for øyeblikket ikke gitt oss noen norsk pris på den nye modellen.

Standardmodellen har også fått et priskutt, og den nye prisen er på 499 euro (cirka 3840 kroner). Denne vil være i salg til lagrene er tomme, og det kan virke som Sony har tenkt å fase den ut til fordel for den nye modellen.

kansje jeg skaffer meg PS3 nå
Buuuuuuurn!
  • 0
  • Cias
  • Cias
Siterer 2mas:
Noen som forresten vet når dual shock 3 dukker opp?

Våren 2008 eller noe sånt.
United we stand, divided we fall
  • 0
Er det plagsomt å ikke ha risting i kontrollern på ps3 eller er det helt greit?
  • 0
man savner ikke noe ikke har vært der foreløpig
"Objection!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!